جاباما
۳۷۸۴۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آيا آیفون ۲۰۱۷ دکمه‌ Home ندارد؟

شایعاتی در دنیای موبایل وجود دارد که اساسا قرار است روزهای استفاده از دکمه‌ی Home به پایان برسد و تولیدکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه تدبیر دیگری برای رسیدن به دستگاه‌هایی با کم‌ترین دکمه‌ی فیزیکی هستند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: از سال ۲۰۱۷ که اولین دستگاه گوشی آیفون وارد بازار شد، دکمه‌ی Home این گوشی در جای خودش ثابت بوده است. این دکمه همیشه با همان فرم در همان قسمتی که می‌شناسیم، قرار داشته و حتی در مورد آیفون ۷ که هنوز معرفی نشده درباره‌ی هرچیزی هم که مطمئن نباشیم درباره‌ی دکمه‌ی Home آشنا اطمینان کامل داریم!
آيا آیفون 2017 دکمه‌ Home ندارد؟
اما چند وقتی است شایعاتی در دنیای موبایل وجود دارد که اساسا قرار است روزهای استفاده از دکمه‌ی Home به پایان برسد و تولیدکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه تدبیر دیگری برای رسیدن به دستگاه‌هایی با کم‌ترین دکمه‌ی فیزیکی هستند. در کنار این شایعه‌، به‌تازگی خبرگزاری بلومبرگ به‌طور خاص به اپل اشاره شده که در سال ۲۰۱۷ این دکمه را از آیفون حذف می‌کند.

از آن‌جا که سال ۲۰۱۷ دهمین سالی است که اپل آيفون را به بازار عرضه می‌کند، همه انتظار دارند در تولد ده سالگی آیفون تغییرات قابل‌توجهی در این گوشی اعمال شود. دهمین آیفون از دید بسیاری طرفداران باید یک محصول انقلابی باشد! البته اگر خبر حذف دکمه Home صحت داشته باشد، احتمالا واکنش طرفداران جالب خواهد بود؛ باید دید حذف دکمه‌ای که سال‌ها با آن‌ها مانوس بوده و به کار با آن عادت کرده‌اند، به‌عنوان یک تغییر انقلابی از سوی آن‌ها پذیرفته می‌شود یا خیر.

درمورد آیفون سال ۲۰۱۷ همچنین گفته شده احتمالا در سه مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها به‌عنوان مدل پریمیوم دکمه‌ی Home را نخواهد داشت. به جز این‌ها شایعات می‌گویند آیفون سال ۲۰۱۷ اولین آیفونی است که در آن از نمایشگر OLED استفاده می‌شود. این نمایشگر حالت خمیده هم خواهد داشت و احتمالا میزان خمیدگی آن از گلکسیS7 بیش‌تر خواهد بود. حتی در بعضی شایعات سامسونگ به‌عنوان تامین‌کننده‌ی این نمایشگر خمیده معرفی شده است.

به‌هرحال با وجود این‌که حتی تعدادی تغییر در طراحی کلی گوشه هم شایعه شده، آیفون مثل همیشه هیچ نشانه‌ای را از گوشی سال آینده‌اش لو نداده است و باز هم مثل همیشه در ماه‌های آینده از این‌سو و آن سو اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی آیفون ۲۰۱۷ خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج