جاباما
۳۷۸۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: قطر تیم خطرناکی است

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم فوتبال قطر تیم خطرناکی برای شاگردان کی روش محسوب می شود.

خبرگزاری ایسنا: مهدی پاشازاده، سرمربی تیم راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که دیدار روز گذشته تیمش برابر استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت‌: در کل بازی خوبی بود. البته ما از بازیکنان اصلی خود استفاده نکردیم و تنها هادی شکوری از بازیکنان اصلی ما بود که در این بازی به میدان رفت. به عبارت دیگر بازیکنانی که روز جمعه در شیراز برای ما بازی کرده بودند را بازی ندادم و یکسری از بازیکنانی که در شرایط بازی قرار ندارند را به میدان فرستادم تا محک جدی بخورند. به اضافه این که جوانانی مثل جمشیدی را در این بازی امتحان کرده‌ام و در کل به آن چه که می خواستیم رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از استقلال در این بازی چه بود، گفت‌: آنقدر روی تیم خودم تمرکز داشتم که خیلی به استقلال توجهی نکردم. در تمام طول مدت بازی در حال صحبت کردن با شاگردانم بودم و به آنها نکات فنی را گوشزد می‌کردم. به همین دلیل نمی‌توانم ارزیابی دقیقی از استقلال ارائه دهم.

پیشکسوت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دیدار این تیم برابر قطر را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: بازی خطرناکی داریم. قطر تیم بسیار خطرناکی است. نباید به قطر به چشم تیم چند سال قبل نگاه کنیم. آنها خیز بلندی برای جام جهانی برداشته‌اند و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را انجام داده‌اند. ما باید حمله اول را درست انجام دهیم تا پیروز شویم. قطعا ما پتانسیل‌ بردن آنها را داریم ولی باید فکورانه کار کنیم. تیم‌ ‌ملی ایران با کمک هواداران باید به همه تیم‌ها در استادیوم آزادی زور بگوید و به عبارت دیگر آنها را تحت فشار قرار دهد.

پاشازاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ ‌ملی ایران شانس صعود به جام جهانی را دارد؟ بیان‌ کرد: دیگر بازی راحتی وجود ندارد. در جام ملت‌های اروپا دیدید ایسلند، انگلستان را حذف کرد. این را قبول دارم که ما مدعی اول صعود هستیم ولی کار راحتی نداریم و دیگر مثل قبل نیست که بگوییم فلان تیم را راحت می بریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمره

      تمام تیم ها خطرناک هستند .فرقی نمکند قطری باشدویا چینی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج