۳۷۸۵۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ممنوعیت فروش پرنده زینتی در تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری از مجموعه خرید و فروش پرندگان زینتی در خاوران خبر داد و گفت: هرگونه خرید و فروش پرنده زینتی در داخل شهر ممنوع است.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری از مجموعه خرید و فروش پرندگان زینتی در خاوران خبر داد و گفت: هرگونه خرید و فروش پرنده زینتی در داخل شهر ممنوع است.

رضا قدیمی درخصوص راه اندازی مجموعه پرندگان زینتی خاوران در منطقه۱۵ گفت: این مرکز در ابتدای شهرک صنفی خاوران واقع شده که با همکاری اتحادیه پرندگان زینتی این مجموعه جدید آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران هدف از راه اندازی این مرکز جدید را عدم فضای کافی در بزرگراه آزادگان عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ نفر که در سطح شهر تهران مغازه پرنده فروشی داشتند، در این مرکز مستقر شده و در حال حاضر در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ نفر از این افراد در آزادگان حضور داشتند، افزود: در نهایت این افراد به ۲۰۰ نفر رسیدند تا دارای مکان معینی برای خرید و فروش پرنده باشند و شهروندان علاقمند از این پس می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

قدیمی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه خرید و فروش پرندگان زینتی در سطح شهر ممنوع است، خاطرنشان کرد: این موضوع در کاهش قاچاق پرندگان زینتی و همچنین بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان جلوگیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه راه اندازی این مرکز به منظور کنترل و عدم شیوع بیماری های مربوط به پرندگان به شهروندان است، یادآور شد: به منظور مدیریت و کنترل بیماری قابل انتقال از پرندگان به انسان شهرداری تهران اقدام به راه‌اندازی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی کرد تا دیگر در داخل شهر تهران بیماری های مربوط به پرندگان در بین مردم گسترش پیدا نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخرین! !!!
      خودتونو یه لحظه تو قفس تصور کنید! نمیدونید چه زجری میکشن این پرنده ها.بعد هم وابسته میشین تو هیچ پارک و فضایی هم نمیتونین ازادشون کنید، مخصوصا طوطی ها!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج