۳۷۸۷۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پانادیچ: نیازی به پول های کثیف ندارم

مربی تیم پرسپولیس گفت:بیرانوند عملکرد خوبی داشته است.

کاپ: ایگور پانادیچ درباره اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در بازی با قطر خواهد بود اظهار داشت: علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه بانان ایران است او می تواند دروازه اصلی تیم ملی باشد و به تیم ملی در راه یافتن به جام جهانی کمک کند.

وی افزود:تیم ما در 4 بازی یک گل خورد البته بیرانوند روی این گل نمی گویم مقصر نبوده اما عملکرد کلی او بسیار خوب بوده است. این را باید بگویم که دفاع ما به این عملکرد دروازه بان کمک کرد و باعث شد تا او در این 4 بازی موفق باشد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: ما در هر بازی فقط بازی خودمان را انجام می‌دهیم. حالا اینکه تراکتورسازی حمله کند یا نه فرقی نمی‌کند هر چند که بعید می‌دانم آنها بتوانند مقابل دروازه ما کاری کنند. من انتظار دارم که در آن بازی خط دفاع تعیین کننده نخواهد بود. بلکه دروازه‌بان مطمئن می‌تواند در آن بازی تاثیرگذار باشد هر چند که فکر می‌کنم دروازه‌بان تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس بیشتر به کار خواهد گرفته شد چون روی دروازه آنها حملات بیشتری انجام می‌گیرد. البته آن هم یک دروازه‌بان عالی است.

پانادیچ درباره اینکه گفته می شود مدیر برنامه های دروازه بان کروات پرسپولیس است اظهار داشت: من در یک پاکت 7 عدد سی‌دی به دستم رسید اما من دلال نیستم. اگر بوژیدار را به پرسپولیس آوردیم به این دلیل بود که دروازه‌بان خوبی است که در تیم‌های بزرگ بازی کرده است. من کار زیادی نداشتم که روی این 7 نفر فکر کنم چون تکلیف این دروازه‌بان مشخص است. حالا اینکه هر کسی هر صحبتی می‌خواهد می‌تواند بگوید. شاید از روی حسادت بوده یا اینکه می‌خواستند دروازه‌بان مدنظر خودشان را بیاورند که این حرف‌ها را می‌زنند اما من نیازی به این پول‌های کثیف ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمانگر

      از لنگیا بیش از این چیزی بر نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج