جاباما
۳۷۸۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یاریار:

صورتهای مالی بازی ستارگان را منتشر می کنیم

حسين ياريار، مديرعامل باشگاه هنرمندان ايران درخصوص بازي ستارگان ايران و ستارگان لاليگا به نکاتی اشاره کرده است.

وبسایت نود: یاربار درباره بازی ستارگان ایران و ستارگان لالیگا گفت: از علي پروين، خداداد عزيزي و محمدرضا مهدوی بسيار متشكرم. آنها براي انجام اين بازي تلاش بسياري كردند و يار ما بودند تا اين اتفاق مهم را رقم بزنيم. هرچند براي اين سه عزيز و خيلي‌هاي ديگر كه در اين بازي شركت كردند، حواشي زيادي ساختند اما بايد بگويم علي پروين، خداداد عزيزي و محمدرضا مهدوی براي حضور در اين ديدار، يك ريال هم دريافت نكردند. من تنها يك جلسه با علي‌آقا داشتم و از ايشان خواهش كردم هدايت تيم ستارگان ايران را برعهده بگيرد و ايشان هم با كمال ميل پذيرفت.

ياريار درخصوص يكي از اعضاي باشگاه هنرمندان كه برخي وي را دلال مي‌خوانند، گفت: بگذاريد صريح بگويم؛ عده‌اي مي‌گويند ناتان قبادي دلال است و با هدف كسب درآمد شخصي، اقدام به آوردن تيم ستاره‌ها به ايران كرده اما بايد بگويم قبادي چند سال است به عنوان مسئول روابط بين‌الملل باشگاه هنرمندان فعاليت مي‌كند و براي آوردن تيم ستاره‌ها به ايران نه تنها پولي دريافت نكرده بلكه از جيبش نيز هزينه كرده است. من به خاطر تلاش بسياري كه براي آوردن اين بازيكنان بزرگ و نامدار به ايران كرد، از او بسيار سپاسگزارم. علاوه بر ناتان قبادی، از تمامي كساني كه براي برگزاري اين بازي بزرگ ملي تلاش كردند، تشكر مي‌كنم.

مديرعامل باشگاه هنرمندان درخصوص حواشي قبل و بعد از ديدار با ستارگان لاليگا گفت: در جواب آنهایی كه به اعضاي اين تیم با بي‌عدالتي و بی انصافی انتقاد مي‌كنند و آنهایی كه مي‌گويند نمي‌خواهند باشگاه هنرمندان به فعاليتش ادامه دهد، بايد بگويم باشگاه هنرمندان ايران پس از ۱۴ سال فعاليت مستمر و بدون استفاده از هيچ‌گونه رانتي، اكنون ۵۰ بازي بين‌المللي در كارنامه خود دارد. همچنین باشگاه هنرمندان توانسته است دو بار در ایران جام جهانی فوتبال ۷ نفره هنرمندان جهان را برگزار کند و همچنین یکبار در مسابقات جام جهانی فوتبال ۷ نفره به میزبانی قشم و یکبار نیز در جام جهانی فوتبال ۱۱ نفره به میزبانی مسکو به عنوان قهرمانی دست یابد و برای ایران عزیزان افتخار آفرینی کند.

ما به عنوان یکی از بنیانگذاران و پیگیران جدی انجام بازی های عام المنفعه در ایران تا کنون ۵۵۱ بازی خیریه برگزار کرده ایم که به این کار می بالیم. همچنين مفتخريم كه توانسته‌ايم به لطف انجام همین بازي‌هاي خيرخواهانه نزديك به هزار زنداني را از بند برهانيم و تعداد زيادي از كودكان بي‌سرپرست را تحت پوشش قرار دهيم. علاوه بر همه اينها باشگاه هنرمندان توانسته بدون دريافت حتي يك ريال از وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال، دو بار بهترين بازيكنان فوتبال جهان را به ايران بياورد كه تاكنون هيچ نهاد ديگري قادر به انجام اين كار نبوده است. این را هم لازم می دانم بگویم که تمام بازیکنانی که ما را در دیدار ستارگان ایران و ستارگان لالیگا همراهی کردند و حتی آنهایی که به هر عنوانی نتوانستند به این کار بزرگ بپیوندند از جمله جواد نکونام، سرداران فوتبال و ورزش ما هستند و باشگاه هنرمندان که شعار اصلی آن هنر، ورزش و انسانیت است، حفظ آبرو و جایگان این عزیزان را بر خود واجب می داند.

بايد به كساني كه حالا مي‌خواهند از آب گل‌آلود ماهي بگيرند، بگويم باشگاه هنرمندان به خاطر انجام فعاليت‌هاي خيرخواهانه و به لطف دعاي خير مردم، در دل آنها ريشه دوانده و با خواستن يا نخواستن عده‌اي كه معلوم نيست به دنبال چه اهدافي هستند، از مسيرش منحرف نمي‌شود.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان همچنین ادامه داد: باید قدردانی ویژه خودم را از سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش هم اعلام کنم که برای انجام این دیدار و در حواشی قبل و بعد از این بازی یاور باشگاه هنرمندان بودند.

ياريار در پايان و در مورد بحث‌هاي مطرح شده درخصوص ابهامات مالي بازي ستارگان گفت: به خواست خدا تا آخر همين هفته صورت‌هاي مالي اين ديدار را در اختيار عموم مردم عزيزمان قرار مي‌دهيم تا ببينند از برگزاري اين ديدار چه سودي عايد باشگاه هنرمندان ایران شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج