۳۷۸۹۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راه حل‌ اساسی برای حل ناهنجاری جوانان

رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ضمن بازدید از تمرینات تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان و تیم بسکتبال با ویلچر مردان، از روند تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها و نفرات اعزامی کشورمان به رقابت‌های پارالمپیک ریو مطلع شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ضمن بازدید از تمرینات تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان و تیم بسکتبال با ویلچر مردان، از روند تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها و نفرات اعزامی کشورمان به رقابت‌های پارالمپیک ریو مطلع شد.
دکتر «محمد نهاوندیان» عصر دوشنبه (8 شهریور) در جریان این بازدید با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید با رفع دو مانع اصلی که همه فعالیت‌ها در کشور را تحت تأثیر خود قرار داده بود، فضایی آرام برای تلاش و فعالیت در عرصه‌های مختلف از اقتصاد تا ورزش فراهم کرد"، گفت: تحریم‌های بین‌المللی و تلاطم اقتصادی، دو مانع برای انجام فعالیت‌های مختلف در کشور بودند و امروز کشور واقعاً از آرامش مطلوبی برخوردار است و شرایط حضور ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی نیز با عزت و سربلندی بیشتر فراهم است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری افزود: به دنبال این دستاوردهای دولت هم وضع اقتصادی کشور بهتر می‌شود که نشانه‌های آن آشکار شده و هم مسئولان کشور فرصت پیدا می‌کنند تا علاوه بر ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور، به حوزه‌های دیگر نیز توجه بیشتری کنند.

نهاوندیان با تأکید بر اینکه اقتصاد برای ما هدف نیست، تصریح کرد: اقتصاد برای ما ابزار ساماندهی دیگر عرصه‌های اجتماع است و اکنون که کشور از ثبات و روند پیشرفت مطلوب‌تری برخوردار است، مسئولان فرصت خواهند داشت تا دیگر عرصه‌های کشور بویژه عرصه اجتماعی را نیز مورد توجه مناسب‌تر قرار دهند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی کشور، رسیدگی بیشتر به وضعیت جوانان و رفع مشکلات و ناهنجاری‌های مربوط به جوانان است که از هر زاویه‌ای به این مشکل نگاه کنیم، ورزش یکی از راه‌حل‌های اساسی آن است.

نهاوندیان با بیان اینکه کاهش دغدغه‌های اقتصادی مسئولان می‌تواند ورزش را در میان اولویت‌های موجود در کشور در جایگاه مناسب قرار دهد، خاطرنشان کرد: در جنبه‌های مختلف ورزش، ورزش معلولان و جانبازان و در میان ورزش جانبازان و معلولین ورزش برای زنان معلول، هر یک از اولویت بیشتری نسبت به رده قبلی خود برخوردارند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: حضور یک تیم ورزشی از بانوان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک می‌تواند نشان‌دهنده جایگاه و فرهنگ والای ایران اسلامی باشد و این فرصتی است که ارزش و قیمت آن قابل اندازه‌گیری نیست و تأثیرات آن از هر حضور، تبلیغ و اقدام دیگری عمیق‌تر و گسترده‌تر است.

نهاوندیان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید بین ورزش و امورات فرهنگی اجتماعی کشور، ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنیم، اظهار داشت: اساساً فلسفه تشکیل وزارت ورزش و امور جوانان برقراری همین ارتباط بود که باید در این راستا بر کوشش‌ها افزود.

وی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌های یک ورزشکار، حتی پس از کناره‌گیری او از ورزش قهرمانی تا سال‌ها در امور فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم، ادامه داد: از کسانی که در ورزش فعال‌اند، انتظار دارم که پیشنهادات و تجربیات‌شان را برای ارتقای کارکردهای اجتماعی و فرهنگی ورزش ارائه دهند.

نهاوندیان همچنین در بدو ورود به محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در بنای یادبود شهدای گمنام این مجموعه حضور یافت و به مقام والای شهیدان کشورمان ادای احترام کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهوری در ادامه و در جریان این بازدید، با حضور در تمرینات تیم والیبال نشسته زنان کشورمان ضمن بازدید از بخش‌هایی از تمرینات این تیم خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال نشسته زنان گفت: نفْس حضور شما در رقابت‌های پارالمپیک برای اولین بار بسیار ارزشمند است، اما شما باید علاوه بر تمرکز بر موفقیت در رقابت‌ ورزشی توجه داشته باشید که نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستید و لازم است با قوت و قدرت، شخصیت و ارزش‌های والای الهی و انسانی ایران را به جهان معرفی کنید و نمایندگان شایسته ملت ایران باشید.

نهاوندیان افزود: بانوان ما می‌توانند حتی با ظاهرشان فرهنگ والای ایرانی - اسلامی ما را معرفی کرده و نمایندگانی پرافتخار برای ایران اسلامی باشند.

رییس دفتر رییس جمهوری خطاب به اعضای تیم والیبال نشسته زنان کشورمان اظهار داشت: قدر موقعیتی را که نصیب شما شده است، بدانید و یقین داشته باشید دولت هر چه در توان داشته باشد برای حمایت از شما دریغ نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج