جاباما
۳۷۹۱۶۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی

بازی‌های کامپیوتری از جمله سرگرمی‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارد. سیستم‌های سریع برای انجام بازی‌های کامپیوتری از جمله ملزومات مهم هستند. این بار ایسوس سریع‌ترین کامپیوتر شخصی را برای انجام بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه کرده است.

وب سایت کلیک: بازی‌های کامپیوتری از جمله سرگرمی‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارد. سیستم‌های سریع برای انجام بازی‌های کامپیوتری از جمله ملزومات مهم هستند. این بار ایسوس سریع‌ترین کامپیوتر شخصی را برای انجام بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه کرده است.

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی
لپ‌تاپ مدل ASUS ROG G۷۵۲VS-XB۷۲K OC یکی از برترین لپ‌تاپ‌ها از نظر سرعت است که تاکنون به بازار عرضه شده است. البته این لپ‌تاپ در دو مدل که در مدل اول فقط رم ۶۴ گیگ پشتیبانی می‌شود با قیمت ۲۴۹۹ دلار و مدل دوم که علاوه بر رم ۶۴ گیگ از SSD ۵۱۲ گیگی نیز پشتیبانی می‌کند با قیمت ۲۹۹۹ به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ از نظر سخت‌افزاری و قابلیت‌ها چیزی شبیه به ASUS Predator ۱۷X است با این تفاوت که در Predator ۱۷X از GTX۹۸۰GPU استفاده شده است.

در ASUS ROG G۷۵۲VS-XB۷۲K OC از پردازنده Core i۷-۶۸۲۰HK استفاده شده است. این پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۶۸۲۰هرتز است. این پردازنده می‌تواند شامل یک هسته ۳٫۶ گیگاهرتز یا دو هسته ۳٫۵ گیگاهرتز و یا چهار هسته ۳٫۲ گیگاهرتز باشد. چون این پردازنده به صورت قفل باز طراحی شده است بنابراین هر کاربر می‌تواند قدرت هر هسته را تا ۳٫۸ گیگاهرتز و حتی تا ۴ هرتز افزایش دهد.

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی

کارت گرافیک این لپ‌تاپ مدل GTX1070 است. اجزای بکار رفته در این لپ‌تاپ کارایی مشابه با همین پیکربندی برای کامپیوترهای رومیزی یا دسک‌تاپ دارند با این تفاوت که کارت گرافیک GTX1070 بکار رفته برای لپ‌تاپ‌ها دارای هسته‌های CUDA بیشتری نسبت به نوع به‌کاررفته در کامپیوترهای رومیزی دارد . تعداد ای هسته‌ها در لپ‌تاپ‌ دقیقاً ۱۲۸ تا است. اما سرعت کلاک اسپید آن در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی کمی کمتر است. چیزی در حدود ۳۸ مگاهرتز که البته چون کارت گرافیک GTX1070 استفاده شده در لپ‌تاپ به صورت اورکلاک‌ است، بنابراین این اختلاف بسیار ناچیز است و به چشم‌ نمی‌آید. بسیاری از کاربران به دلیل استفاده از کارت گرافیک بسیار قدرتمند در این لپ‌تاپ انتظار دارند تا با صفحه‌نمایشی خارق‌العاده در این لپ‌تاپ مواجه شوند که متأسفانه چنین نیست. وضوح صفحه‌نمایش در این لپ‌تاپ همان ۱۰۸۰ پیکسل است که البته زاویه دید عریض و گسترده‌ای دارد. در صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ از قابلیت G-Sync استفاده شده است. در این لپ‌تاپ از بسته‌های ROG 32 گیگابایتی DDR4/3 با سرعت ۱۳۳مگاهرتز که به ۲۴۰۰ مگاهرتز نیز می‌رسد استفاده شده است. البته قابلیت ارتقا تا ۶۴گیگ نیز برای کاربران وجود دارد. البته کاربران برای ارتقا باید دسترسی به دو اسلات SO_DIMM به همراه SSD و هارد درایو داشته باشند. در این لپ‌تاپ از کارت Intel 8260 استفاده شده است که از باند ۸۰۲٫۱۱ac و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

ورودی‌های این لپ‌تاپ

این لپ‌تاپ شامل درگاه‌های ورودی خاص و کاربردی است. در سمت چپ این لپ‌تاپ یک درگاه ورودی قفل Kensington، دو درگاه یواس‌بی ۳ و یک درگاه ورودی کارت‌خوان Sd به همراه یک درایو دی‌وی‌دی تعبیه شده است. فضای اختصاص داده شده به باتری در این لپ‌تاپ بسیار بزرگ است و خنک‌کننده پردازنده هم بزرگ‌تر است و به همین صدای خن کننده در این لپ‌تاپ نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها کمی بیشتر است. اما در سمت راست این لپ‌تاپ یک درگاه ورودی HDMI 2.0، DisplayPort کوچک، دو درگاه یواس‌بی ۳ که یکی از آن‌ها برای شارژ دستگاه‌های دیگر مثل گوشی تلفن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، است. یک درگاه ورودی یواس‌بی ۱/۳ از نوع درگاه C با سرعت ۱۰ گیگ بر ثانیه تعبیه شده است. البته ورودی‌های میکروفون، هدفون و خروجی تلفن به همراه ورودی شارژ لپ‌تاپ وجود دارد.

کیس، ورودی و بلندگوها:

تمام این امکانات پیشرفته و جالب توجه در یک کیس زیبا تعبیه شده‌اند. وزن این لپ‌تاپ در حدود ۸٫۹ است که وزن آن نسبت به نمونه مشابه یعنی ACER Predator 17x بسیار کمتر است. مضاف بر اینکه قابلیت حمل آن بسیار آسان است.

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی

طرح رنگ کلی کیس این لپ‌تاپ به رنگ نقره‌ای طلایی است که به رنگ Salmon مشهور است. البته خود شرکت ایسوس این رنگ را به نامtitanium و Plasma copperمی‌شناسد. یکی از جذابیت‌های این لپ‌تاپ امکان مشاهده خنک‌کننده پردازنده در این لپ‌تاپ است. چون لایه رویی بخشی که این خنک‌کننده در آن قرارگرفته است به صورت شفاف طراحی شده است. در این لپ‌تاپ از لوله‌های خروجی هوای گرم سه بعدی برای خنک نگه‌داشتن پردازنده و کارت گرافیک استفاده شده است.

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی

طراحی صفحه‌کلید این لپ‌تاپ بسیار خاص و ویژه است. نخستین ویژگی قابل توجه صفحه‌کلید که بسیاری از کاربران را به سمت آن می‌کشاند، نرم بودن کلید‌ها است که برای کاربرانی که با آن تایپ می‌کنند بسیار خوشایند است و به‌علاوه اینکه حالت سخت و ماشینی برای کاربران القا نمی‌کند. نمای ظاهری این صفحه‌کلید نیز بسیار خاص طراحی شده است. کلیدهای جهت‌نما در بخشی مجرا قرارگرفته‌اند که کار را برای کاربرانی که قصد انجام بازی‌های کامپیوتری با این لپ‌تاپ را دارند بسیار ساده و آسان کرده است. همچنین صفحه‌کلید ASUS ROG G۷۵۲VS-XB۷۲K OC دارای ۵ کلید ماکرو است که در بالای صفحه‌کلید تعبیه شده‌اند. کاربر می‌تواند برای هر کلید ۳ قابلیت تعریف کند که روی هم رفته حدود ۱۵ قابلیت در دسترس کاربر خواهد بود.

سریع‌ترین لپ تاپ و کامپیوتر برای بازی

تنها محدودیت و نقص این صفحه‌کلید این است که نمی‌توان رنگ نور پس‌زمینه صفحه‌کلید را در آن تغییر داد. عدم وجود چنین قابلیتی برای لپ‌تاپ با این پیکربندی و خصوصیات منحصربه‌فرد عیب بزرگی به شمار می‌رود.

پد لمسی این لپ‌تاپ بسیار نرم و حساس طراحی شده است و استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان و ساده است. سیستم صوتی تعبیه شده در این لپ‌تاپ معمولی است و چیز قابل توجه و خاصی ندارد. صدایی که بلندگوها پخش می‌کنند نه زیاد بلند و نه خیلی کم است. چیزی در حد معمول و طبیعی. البته نکته قابل توجه استفاده ساب‌ووفر در کیس این لپ‌تاپ است که باعث تقویت صدا در آن می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج