جاباما
۳۷۹۲۴۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

وعده برای نسل جدید مک‌بوک پرو و ایر

آخرین آپدیت‌های بزرگ مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر به چند سال پیش باز می‌گردد و حالا وقت آن رسیده تا اپل آن‌ها را با تغییراتی بزرگ روانه بازار کند. به گزارش بلومبرگ تا این رونمایی زمان زیادی باقی نمانده است.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: آخرین آپدیت‌های بزرگ مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر به چند سال پیش باز می‌گردد و حالا وقت آن رسیده تا اپل آن‌ها را با تغییراتی بزرگ روانه بازار کند. به گزارش بلومبرگ تا این رونمایی زمان زیادی باقی نمانده است.
به گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد نسخه‌های جدیدی از دسکتاپ iMac و لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو خود را به همراه یک مانیتور 5K که با همکاری ال‌جی ساخته شده را در مراسمی در آینده نزدیک معرفی کند. برخی از این دستگاه‌های جدید قرار است تا زمستان به بازار عرضه شوند.

وعده برای نسل جدید مک‌بوک پرو و ایر

البته مراسم 17 شهریورماه که به تازگی دعوتنامه آن از سوی اپل ارسال شده مختص آیفون و شاید اپل واچ باشد و مک‌بوک و آی‌مک‌های جدید احتمالاً در مراسمی در مهرماه یعنی زمانی‌که اپل معمولاً آی‌پدهای جدید را معرفی می‌کند رونمایی خواهند شد. طبق این گزارش اپل در این پاییز آی‌پد جدیدی را معرفی نکرده و در عوض قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را از طریق آپدیت نرم‌افزاری به سری آی‌پد پرو آورده که بیشتر آن‌ها روی قابلیت‌های جدید قلم Apple Pencil تمرکز دارند. این ویژگی‌های نرم‌افزاری ممکن است زمستان و یا در آپدیت بزرگ iOS بعدی از راه برسند.

وعده برای نسل جدید مک‌بوک پرو و ایر

در مورد مک‌بوک‌ها همان‌طور که می‌دانید مک‌بوک ایر سال‌ها آپدیت نشده و هنوز از وضوح رتینا بی‌بهره است. انتظار داریم این مک‌بوک به وضوح رتینا ارتقا پیدا کرده و همچنین مانند مک‌بوک 12 اینچی اپل به درگاه USB-C نیز مجهز شود. گفته می‌شود iMac نیز از نظر گرافیکی ارتقا پیدا خواهد کرد و مانیتور 5K جدید اپل نیز جایگزین مانیتور قدیمی تاندربولت این شرکت خواهد شد که مدتی پیش تولید آن متوقف شده بود.

وعده برای نسل جدید مک‌بوک پرو و ایر

بزرگترین تغییرات اما در مک‌بوک پرو رخ خواهد داد. گفته می‌شود صفحه‌کلید این لپ‌تاپ مسطح‌تر خواهد شد و یک نوار OLED در بالای صفحه برای نمایش اطلاعاتی مثل باتری و همچنین کنترل‌هایی مثل پخش موزیک اضافه خواهد شد.
وعده برای نسل جدید مک‌بوک پرو و ایر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج