جاباما
۳۷۹۳۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ساعت هوشمند سونی رونمایی شد

امروز سونی نسخه‌ی جدید ساعت FES Watch را با طراحی جدید معرفی کرد. FES Watch U به یک صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) مجهز شده و با گوشی‌تان جفت می‌شود.

وب سایت ترنجی: امروز سونی نسخه‌ی جدید ساعت FES Watch را با طراحی جدید معرفی کرد. FES Watch U به یک صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) مجهز شده و با گوشی‌تان جفت می‌شود. جالب است بدانید که این ساعت‌هوشمند به یک صفحه‌نمایش e-ink انعطاف‌پذیر مجهز شده است؛ این صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر می‌تواند امکانات تازه‌ای را برای ساعت‌های هوشمند به ارمغان بیاورد.
ساعت هوشمند سونی رونمایی شد

سونی به‌عنوان شرکتی که می‌خواهد به جنبه‌ی مد ساعت اهمیت دهد، از نام FES برای این ساعت استفاده می‌کند. ساعت‌هوشمند جدید سونی دارای یک دکمه برای استفاده است و به‌همین دلیل، ممکن است این ساعت با سلیقه‌ی بعضی از کاربران یکی نباشد. به‌دلیل وجود صفحه‌نمایش e-ink یا جوهر الکترونیکی، بند این ساعت از یک بند چرمی سنتی، پلاستیکی یا پارچه‌ای ضخیم‌تر است.

برای مدل سیاه این دستگاه، سونی از مواد با کییفیت عالی، مانند فولاد و شیشه‌ی یاقوت کبود برای بدنه‌ی ساعت استفاده می‌کند و دیگر مدل‌های آن، دارای شیشه است. با وجود صفحه‌نمای جوهر الکترونیکی، باتری ساعت‌هوشمند FES Watch U تا سه هفته دوام می‌آورد. همچنین این ساعت، ضدآب است و در زیر آب نیز کار می‌کند.

سونی، این ساعت را با ۱۲ واچ فیس و بند مختلف عرضه خواهد کرد و شما خواهید توانست تا ۲۴ طرح مختلف را بر روی ساعت خود ذخیره کنید. به‌نظر نمی‌رسد که سونی قصد داشته باشد تا این ساعت‌هوشمند را در خارج از کشور ژاپن عرضه کند. با این حال، سونی کمپینی را راه‌اندازی کرده است تا نظر مردم را درباره‌ی این ساعت بپرسد و ببیند که آیا مردم، علاقه‌مند به خرید آن هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج