۳۷۹۵۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترابیان:

فوتسال باید ضعف گل خوردنش را رفع کند

رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه می‌تواند قبل از شروع مسابقات جام جهانی کلمبیا برای تیم ملی بازی تدارکاتی فراهم کند، گفت: تیم ایران باید ضعف گل خوردنش از ضربات ایستگاهی را رفع کند.

خبرگزاری مهر: عباس ترابیان درباره دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان و پخش نشدن این مسابقات از تلویزیون، گفت: چیزی که این میان رخ داده این است که اولویت را به ورزش نداده ایم. کسانی که تصمیم می گیرد پخش بازی تیم ملی را در کنداکتور تلویزیون قرار بدهد، زیاد فکر نمی‌کند! بعضی مواقع باید وجوهی برای پخش مسابقات پرداخت شود که این خوب نیست و قطعا به روحیه بازیکنان تیم ملی هم لطمه می زند.

وی تاکید کرد: پخش نشدن مسابقات هم به بازیکنان لطمه می زند و هم با احساسات و عواطف مردم و خانواده بازیکنان بازی می‌شود. این کار درست نیست. اگر شرایطی حاکم بود که شبکه های دیگر هم فعال باشند، قطعا با این بی میلی به ورزش روبرو نبودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه به مشکلات تیم ملی اشاره کردو گفت: تیم ملی باید در سه فاز بیشتر آماده شود. اولین فاز هماهنگی سه تیم چهار نفره‌ای است که در مقاطع زمانی مختلف توسط سرمربی وارد زمین می‌شوند. آنها باید در دفاع همدیگر را خوب پوشش بدهند و در حملات هم سریع باشند. دومین موضوع، رفع ضعف‌های مربوط به گل خوردن است. تیم ملی روی ضربات ایستگاهی راحت گل می‌خورد که باید این مشکل برطرف شود.

ترابیان یادآور شد: نکته دیگر این است که تیم ملی باید روی پاور پلی (بازی پنج نفره بدون دروازه بان) کار کند. روی این موضوع چه زمانی که خودمان بازی پنج نفره داریم و چه زمانی که حریف با این شکل بازی می‌کند، تمرین نیاز داریم تا دچار مشکل نشویم.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برگزاری بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی هم گفت: اگر کادر فنی بخواهد این احتمال هست که در کلمبیا و پیش از شروع مسابقات، با یکی از تیمها بازی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج