جاباما
۳۷۹۹۴
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

پیشنهادهای فنـگ‌شویى برای پولدار شدن

قوانین فنگ‌شویی می‌گوید؛ ارتباط عمیقی بین انرژی اتاق‌خواب، آشپزخانه و حمام خانه شما برقرار است. شما در حمام مقدار زیادی انرژی به دست می‌آورید و انرژی‌های بد را از خود دور می‌کنید.


پیشنهادهای فنـگ‌شویى برای پولدار شدن

مجله سیب سب ز : قوانین فنگ‌شویی می‌گوید؛ ارتباط عمیقی بین انرژی اتاق‌خواب، آشپزخانه و حمام خانه شما برقرار است. شما در حمام مقدار زیادی انرژی به دست می‌آورید و انرژی‌های بد را از خود دور می‌کنید. پس حمام باید طوری دکور شده باشد که بتواند انرژی‌های بدنتان را متعادل کند. حمام و دستشویی جایی است که شما روز را با آن شروع و شب را با آن تمام می‌کنید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که قبل از خواب یا برای سرحال شدن باید دوش بگیرید، پیشنهادهای ما را برای داشتن حمامی که انرژی در آن موج می‌زند بخوانید.

پیشنهادهای فنـگ‌شویى برای پولدار شدن

برای پولدار شدن...

در قوانین فنگ‌شویی رابطه‌ای بین عنصر آب، دارایی، ثروت، رفاه و شغل برقرار است. آب مهم‌ترین عنصر در حمام و دستشویی است و به وفور در آن جریان دارد، پس استفاده درست از حمام و توجه به قوانین فنگ‌شویی می‌تواند باعث ازدیاد ثروت برای شما شود. دقت کنید لوله‌کشی حمام سالم باشد و چکه نکند. قوانین فنگ‌شویی می‌گوید چکه کردن شیرآلات ثروت شما را از شما می‌گیرد.

انرژی را زندانی نکنید

بهتر است همیشه در حمام و دستشویی یک گلدان از یک گیاه سبز یا گل‌های تازه قرار دهید. گیاهان باعث می‌شوند انرژی چی در حمام شما متعادل شود. به علاوه می‌توانید کاسه‌ای پر از سنگریزه که به عنوان مظهری از انرژی زمین عمل می‌کند بالای سیفون بگذارید تا انرژی چی متعادل شود. اگر امکانش را دارید استفاده از یک پادری یا قالیچه قرمز با مشکی هم می‌تواند به بهتر شدن تعادل انرژی‌ها در حمام شما کمک کند. البته این کار را باید طوری انجام دهید که حمام شلوغ نشود. پس بهتر است باقی وسایلی که در حمامتان استفاده می‌کنید را هم به حداقل برسانید. استفاده از وسایل بیش‌از حد در حمام باعث می‌شود انرژی چی نتواند به راحتی جریان پیدا کند و راکد بماند.

پیشنهادهای فنـگ‌شویى برای پولدار شدن

جدایش کنید

تغییر جای حمام و دستشویی در خیلی از خانه‌ها امکان‌پذیر نیست. اما قواعد فنگ‌شویی می‌گوید بهتر است حمام و دستشویی در دید نباشد و اصلا نباید در جلوی در ورودی خانه قرار گیرند. قرار گرفتن حمام در جلوی در ورودی باعث می‌شود انرژی چی قبل از آنکه بتواند در خانه گردش کند از بین برود. به علاوه به گفته قوانین فنگ‌شویی بهتر است در دستشویی مستقیم به اتاق نشیمن باز نشود. مناسب‌ترین حالت این است که یک راهرو بین نشیمن و دستشویی وجود داشته باشد. اما اگر راه دیگری ندارید می‌توانید حمام و دستشویی را با یک پاراوان کمی از محوطه خانه جدا کنید.

نور را فراموش نکنید

حمام باید نور کافی داشته باشد. پس می‌توانید از یک لامپ هم در سقف و هم در بالای آینه استفاده کنید. اما استفاده از چند شمع هم به بهتر شدن حمام کمک خواهد کرد. علاوه بر روشنایی، سعی کنید حمام را گرم نگه دارید. زیرا گرما به حمام شما انرژی می‌دهد. استفاده از شمع‌های خوشبو و همچنین خوشبو کننده‌های طبیعی و ملایم هم به بهتر شدن فضای حمام‌تان کمک می‌کند. معمولا بالای دستشویی همیشه یک آینه قرار دارد. این آینه باعث تغییر جهت چی می‌شود و نمی‌گذارد از بین برود. البته آینه را نباید در جایی نصب کنید که توالت را منعکس کند. به علاوه یادتان باشد حمام جایی برای نظافت روزانه است، بنابر این حمام شما باید همیشه تمیز باشد.

سالم بمانید

سرویس بهداشتی جایی است که تحت نفوذ عنصر آب قرار دارد و حرکت انرژی در آن منفعل است. اگر به توصیه‌ها دقت نکنید انرژی منفی یا شاچی می‌تواند در آن جریان پیدا کند و نفوذ این انرژی به بخش‌های دیگر خانه می‌تواند روی سلامت‌تان تاثیر بگذارد. به همین دلیل قوانین فنگ‌شویی توصیه می‌کند در دستشویی را همیشه بسته نگه دارید. بهتر است در توالت فرنگی و چاهک‌ها را بسته نگه دارید و همچنین خوب است كه حمام شما یک پنجره به بیرون داشته باشد. اگر حمام پنجره ندارد و برایتان امکان‌پذیر نیست که برای آن پنجره بگذارید، می‌توانید یک تهویه در حمام کار بگذارید و آن را مرتب روشن کنید. شما باید کاری کنید که در حمام و سرویس بهداشتی همیشه هوا جریان داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج