۳۸۰۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کشتی قهرمانی جوانان جهان- فرانسه؛

در انتظار ۴ مدال برنز جهان برای فرنگی جوانان

دور مقدماتی رقابتهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که تمامی نمایندگان ایران به دیدار رده بندی راه یافتند.

خبرگزاری مهر: در پایان مرحله مقدماتی این رقابتها از ظهر امروز در شهر ماکون فرانسه در حال برگزاری است، چهار نماینده ایران به دیدار رده بندی راه یافتند و امشب برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست به مصاف هلاری ماگیسالو از کشور استونی رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۲۹ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دور بعد نیز آرتور پتروسیان از روسیه را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. دلخانی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۷ از سد یرنور فیداخمتوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یو نامبا از ژاپن با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد مرادالیاسی در دور اول مقابل تانتینا از فرانسه که از حمایت هموطنان خود برخوردار بود به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یابد و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شود. وی در دور بعد به مصاف فریلوور از سوییس رفت و در پایان ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مراد الیاسی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر ایشوا هو از چین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان را با نتیجه ۷ بر ۵ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم آرمان علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سونیل کومار از هند رفت و با ضربه فنی به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد. وی در دور بعد مقابل اسلام عباس اف از آذربایجان با نتیجه ۱۴ بر ۶ شکست خورد.، اما با حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیزاده به گروه بازنده ها رفت. علیزاده در این مرحله لوکاس استوداچر از اتریش را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف علیزاده در این دیدار والاس دوبرووین از روسیه است.

امین میرزازاده نیز در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد، اما با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال، میرزازاده به مرحله شانس مجدد رفت. وی در این مرحله گامزات خان اسرافیلوف از آذربایجان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف میرزازاده در این دیدار فرنس الماسی از مجارستان است.

مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روز گذشته برگزار شد که نمایندگان ایران موفق به کسب مدال در این اوزان نشدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج