جاباما
۳۸۰۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین تیم ملی

ملی‌پوشان با آدیداس نونوار شدند

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار با قطر عصر امروز در زمین تمرینی مجموعه پژوهشگاه نفت تهران برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای اولین دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل قطر آماده می‌کند، از ساعت ۱۸ امروز آخرین تمرین خود قبل از این دیدار را با حضور ۲۵ بازیکن در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

این در حالی است که کی‌روش فردا باید نام 23 بازیکن را برای دیدار با قطر معرفی کند که به نظر می‌رسد سعید آقایی و محمد انصاری که امروز هنگام گرم کردن از سایر بازیکنان به صورت جداگانه تمرین می‌کنند، در بین این نفرات باشند.

اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۸ وارد مجموعه پژوهشگاه شده و بازیکنان با لباس‌های جدید تمرینی آدیداس رنگ زرد یک به یک وارد زمین شدند که در رأس همه آنها آزمون قرار داشت و آخرین بازیکن نیز تیموریان بود، ضمن اینکه این‌بار کی‌روش به عنوان آخرین فرد به زمین بازی آمد.

به دلیل اینکه آخرین تمرین تیم ملی برگزار می‌شود، امروز خبرنگاران زیادی ازجمله خبرنگاران خارجی در تمرین تیم ملی حضور دارند و تمرین را مورد پوشش قرار می‌دهند.

* مراحل تمرینی از دقایقی قبل از آغاز تمرین آماده بود، ضمن اینکه امروز دستیاران کی‌روش لباس قرمزرنگ بر تن دارند.

* قبل از آغاز تمرین سردار آزمون و افشین پیروانی دقایقی با هم صحبت کردند ضمن اینکه پیروانی از مدت‌ها قبل از آغاز بازی در مجموعه تمرینی حضور داشت.

* قبل از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود بازیکنان در سه گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند که در یکی از گروه‌ها که رضائیان،‌ طارمی،‌ آزمون،‌ عزت‌اللهی، جهانبخش و پورعلی گنجی قرار داشتند، سروصدای زیادی به وجود آمده و این دسته از بازیکنان که معمولاً هر روز در یک گروه قرار دارند علیه یکدیگر کری می‌خواندند و جالب اینکه در یک صحنه جهانبخش با قسم خوردن سعی داشت سایر بازیکنان را متقاعد کند که دچار اشتباه نشده است. نکته جالب اینکه هر بازیکن که اشتباه می‌کرد سایر بازیکنان یک تونل تشکیل داده و بازیکن خاطی را در بین آن گذاشته و بقیه او را کتک می‌زدند.

* بازیکنان قبل از آغاز تمرین بر روی پیراهن‌های خود GPS پوشیده تا آمادگی جسمانی‌ آنها به طور کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد.

* کی‌روش پس از دقایقی بازیکنان را به دور خود جمع کرده و دو بار از آنها پرسید برای بازی فردا آماده هستند یا خیر، که بازیکنان با گفتن کلمه YES آمادگی خود را به رخ کشیدند.

* از همان ابتدای کار دروازه‌بانان که لباس‌شان هم‌رنگ بازیکنان بود از سایرین جدا شده و کارهای تخصصی دروازه‌بانی انجام دادند. سایر بازیکنان در بخشی از زمین به دو گروه تقسیم شده، استارت‌های کوتاه و بلند انجام داده که در این بخش انصاری و آقایی به بازیکنان اضافه شدند.

* خوشبختانه در تمرین تیم ملی هیچ مصدومی وجود ندارد و همه بازیکنان سرحال و سلامت آماده بازی فردا هستند.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی نظاره‌گر تمرینات امروز تیم ملی بود، ضمن اینکه کی‌روش با تیپ همیشگی خود یعنی یک تی‌شرت سورمه‌ای از همان ابتدا در تمرین حاضر شده و دقایقی را با نکونام و کروز به صحبت پرداخت. پس از یک ربع بازیکنان گروه‌های دو نفره تقسیم شده و با پاسکاری کار با توپ را آغاز کردند. هرچند که پس از یک ربع به درخواست کی‌روش خبرنگاران محل تمرین را ترک کرده تا این تمرین پشت درهای بسته ادامه پیدا کند.

* خبرنگاران رسانه‌های قطری از جمله الکاس و بین اسپورت نیز در تمرین حضور داشته ضمن اینکه چند تماشاگر نیز از پشت درب نظاره‌گر تمرین بودند.

تیم ملی ایران فردا شب از هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی درساعت 21 به مصاف قطر خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج