۳۸۰۱۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واران؛ کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه

رافائل واران مدافع ملی پوش فرانسوی قول داده که پس از غیبت در یورو ۲۰۱۶ به علت مصدومیت، با قدرت بیشتری به تیم ملی کشورش بازگردد.

وبسایت نود: رافائل واران مدافع رئال مادرید در گفتگو با هم تیمی های خود در تیم ملی فرانسه، از آمادگی خویش برای پذیرش مسئولیت بیشتر پس از شکست نا امید کننده در فینال یورو ۲۰۱۶ مقابل پرتغال خبر داد.

به نقل از fourfourtwo، تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل بلاروس، یک بازی دوستانه را پنجشنبه شب مقابل ایتالیا برگزار خواهد کرد. به نظر می رسد که در غیاب هوگو لوریس دروازه بان و کاپیتان مصدوم خروس ها، بازوبند کاپیتانی به واران خواهد رسید. رافائل واران درباره شرایط تیم فرانسه پس از یورو ۲۰۱۶ می گوید:

تیم ما یک گروه متشکل از بازیکن های جوان است ولی پتانسیل بالایی داریم. بازیکن هایی را می بینم که مسئولیت پذیری بیشتری داشته و ارتباط کلامی خوبی با یکدیگر برقرار کرده اند. از دست دادن یورو ۲۰۱۶ به علت مصدومیت، یک ناکامی بزرگ برای من بود اما می خواهم گذشته را پشت سر بگذارم و با قدرت به تیم ملی برگردم. غیبت من باعث از بین رفتن ارتباطم با هم تیمی ها نشده ولی از آن موقع تا حالا، تغییرات زیادی در تیم ملی فرانسه به وجود آمده است.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال فرانسه تحت هدایت دیدیه دشام در گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم های هلند، سوئد، بلغارستان، لوکزامبورگ و بلاروس رقابت خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج