جاباما
۳۸۰۷۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افزایش ظرفیت اتوبوسرانی تهران در مهرماه

در آستانه آغاز سال تحصیلی۹۶-۹۵ معاون شهردار تهران از توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و تاکسی، ساماندهی سرویس مدارس، آماده باش نیروهای پلیس راهور و مناسب سازی و ایمن سازی اطراف مدارس به منظور استقبال از مهر و بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه آغاز سال تحصیلی۹۶-۹۵ معاون شهردار تهران از توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و تاکسی، ساماندهی سرویس مدارس، آماده باش نیروهای پلیس راهور و مناسب سازی و ایمن سازی اطراف مدارس به منظور استقبال از مهر و بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

مازیار حسینی با اشاره به اینکه تامین آرامش و ایمنی دانش آموزان مهم‌ترین هدف ما برای سال جدید تحصیلی است، گفت : تامین ایمنی و ساماندهی جریان ترافیک اطراف مدارس از مهمترین اقداماتی است که برای استقبال از مهر پیش بینی شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از بازسازی و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تهران در آستانه مهر۹۵ خبر داد و گفت : ۴۵۰ دستگاه اتوبوس تک کابین به منظور بکارگیری در خطوط فیدر اتوبوسرانی در آستانه سال تحصیلی جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود که با ورود این اتوبوس ها ظرفیت جابجایی روزانه ناوگان اتوبوسرانی تهران حدود ۳۰۰ هزار نفر افزایش می یابد.

حسینی افزود: ۵۰ دستگاه مینی بوس نیز همزمان با فصل بازگشایی مدارس وارد ناوگان خواهند شد.
معاون شهردار تهران با اشاره به افزایش 25تا 30 درصدی حجم سفرهای شهری هم‌زمان با شروع سال جدید تحصیلی تصریح کرد: با آغاز فصل پاییز، تردد بیش از یک میلیون دانش آموز، 700 هزار دانشجو و تعداد زیادی کادر آموزشی که در فصل تابستان فعالیت نداشته اند به حجم سفرهای درون شهری تهران اضافه می شود . از اینرو ساماندهی ترافیک اصلی ترین دغدغه مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است .

حسینی در ادامه تصریح کرد : ساماندهی سرویس مدارس نیز در دستور کار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قرار گرفته است. تلاش می شود با هماهنگی آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از روز اول سال تحصیلی، سرویس مدارس برقرار شده تا نیاز نباشد خانواده ها با خودروی شخصی اقدام به جابجایی فرزندان خود کنند .

بر اساس گزارش شهرنوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به دیگر برنامه های شهرداری برای توسعه شبکه حمل و نقل در آستانه ماه مهر و تسهیل تردد شهروندان دراین ایام اشاره کرد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دستور کار قرار گرفته در این راستا تا پایان سال جاری 10 هزار و 500 دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی های فرسوده از جمله 6300 دستگاه خودرو تاکسی پیکان بسیار فرسوده درناوگان تاکسیرانی تهران خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج