۳۸۰۸۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: دشمنان اسلام به وحشت افتاده‌اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان اسلام از بیان اندیشه اسلام در دنیا به وحشت افتاده‌اند و اکنون روحیه گفت‌وگو و مجاهدت علمی روحانیت شیعه، می‌تواند پیشگامی خودش را در جهان نشان دهد.

خبرگزاری فارس: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علیه با حضرت آیت الله اعرافی، مدیریت حوزه های علمیه و جامعه المصطفی دیدار کرد.

رضایی در این دیدار با اشاره به رویکرد دنیای غرب به جهان اسلام، اظهار داشت: دشمنان اسلام از بیان اندیشه اسلام در دنیا به وحشت افتاده‌اند و اکنون روحیه گفت‌وگو و مجاهدت علمی روحانیت شیعه، می‌تواند پیشگامی خودش را در جهان نشان دهد. ان‌شاءالله شما در این جایگاه جدید، اطلاعات و تجربه گران‌بهاتان از جوامع جهانی را به‌کار گرفته و نیازهای این جوامع را به علما و طلاب منتقل کنید.

وی با اشاره به لزوم بیان دیدگاه‌های اسلام در مورد مسائل اجتماعی،‌افزود: انتقال دقیق نیازهای معرفتی جوامع به علما، تولید هدف‌مند محتوا را میسر می‌کند. اگر عامل تشویقی را برای به صحنه آمدن دین اسلام در حل مسائل جهان به‌کار بگیرید، همانند موجی که آیت‌الله مطهری در دانشگاه‌ها پیش از انقلاب به راه انداخت، یک جهاد بزرگ صورت داده‌اید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت‌های مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: ایده این سیاست‌ها از جانب مقام معظم رهبری بیان و در مجمع، کارهای کارشناسی تدوین این سند انجام شد. در کنار سند چشم‌انداز و سیاست‌های اصل ۴۴، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند به شکوفایی اقتصادی ایران منجر شود.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار، با بیان ویژگی‌های بین‌المللی انقلاب اسلامی و اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری گفت: بازمهندسی در معرفی انقلاب اسلامی در حوزه بین‌الملل، می‌تواند زمینه تحولات عظیمی در روابط ما و گفتمان بین‌المللی انقلاب باشد.

وی افزود: حوزه‌های علمیه می‌توانند به سوی تمدن‌سازی و پاسخ به نیازهای اجتماعی مسلمانان جهت‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج