۳۸۱۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عسگری: درآمد مسافر کشی از لیگ تکواندو ایران بیشتر است

ملی‌پوش پیشین تکواندو معتقد است تکواندوکاران ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو خسته بودند.

خبرگزاری میزان: مهران عسگری با اشاره به نتایج دور از انتظار تکواندوکاران کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: تکواندوکاران ما جزو بهترین‌های جهان هستند و باید دید در روز مسابقه چه اتفاقی افتاده که آنها نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند. نمی‌دانم مشکل برنامه ریزی بود یا چیز دیگر اما به نظر من بچه‌ها خسته بودند و شادابی لازم برای مدال المپیک را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه تکواندو قابل پیش‌بینی نیست، ادامه داد: بچه‌های ما تمام تلاش خود را کردند اما ورزش همین است و نباید با یک شکست تمام موفقیت‌های چند سال اخیر آنها را نادیده بگیریم.

ملی پوش پیشین تکواندو در خصوص عدم پاشخگویی المپین‌های تکواندو اظهار داشت: باید به آنها حق بدهید چون در شرایط روحی بدی قرار دارند و تحت فشار هستند. البته شکی نیست که آنها باید به اصحاب رسانه احترام بگذارند و در خصوص نتایج خود در بازی‌های المپیک به مردم توضیح دهند.

وی در ادامه به شرایط خود اشاره کرد و گفت: تا پیش از آغاز المپیک به عنوان مربی بدنساز تیم ملی تکواندوی برزیل با این کشور همکاری داشتم که خداروشکر یکی از هوگوپوشانی که با او تمرین اختصاصی میک‌ردم به مدال برنز المپیک در سنگین وزن رسید.

عسگری در پاسخ به این سوال که آیا قصد ادامه فعالیت در تکواندوی برزیل را دارد یا خیر، گفت: به احتمال فراوان رئیس فدراسیون تکواندوی این کشور تغییر می‌کند و من فعلا منتظر هستم تا تکلیف او روشن شود.

وی با اشاره به اینکه قصد بازی کردن در لیگ را ندارد، تصریح کرد: سبک تکواندو در جهان خیلی زشت شده و من این سبک را نمی‌پسندم! ضمن اینکه آنقدر در لیگ ایران بدقولی از سوی مسئولان تیم‌ها دیده‌ام که ترجیح می‌دهم در لیگ نباشم. باور کنید اگر مسافرکشی می‌کردم از لحاظ مالی وضعیت بهتری نسبت به مبارزه در لیگ تکواندو ایران داشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      خانم کیمیا مطلب را خوندید؟ خب سدانجام کار شما هم رفتن به خونه بخت وشستن کهنه بچه هست.کشور ما هنوز 100سال از فرهنگ دوره.حالا اینم که شما رفتی مثل بقیه که اومدن ورفتن شما هم میری واین افتخارات هم فراموش میشه.الان کله ها داغه بعدا صداش درمیاد، منظور اینکه شما در مصاحبه تون کفتی من مربی نداشتم وخودم تلاش کردم. فلانی در برنده شدن من نقشی نداشت.بالاخره روز سقوط هم دیر یا زود میرسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج