۳۸۱۹۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۷ خودروی مفهومی عجیب سال ۲۰۱۶

با وجود اینکه خودروسازان جهان همواره در پی یافتن ایده ای نو برای طراحی کلی اتومبیل و طراحی داخلی ان هستند، اما خودروهای مفهومی نیم نگاهی به آینده و تغییر در نوع حمل و نقل عمومی دارند. در ادامه مطلب با ۷ اتومبیل عجیب سال ۲۰۱۶ تاکنون آشنا میشویم.

برترین ها: خودروسازان جهان پیوسته درحال حرکت به سمت ساخت خودروی های مفهومی با ظاهری زیبا هستند.با وجود اینکه خودروسازان جهان همواره در پی یافتن ایده ای نو برای طراحی کلی اتومبیل و طراحی داخلی ان هستند، اما خودروهای مفهومی نیم نگاهی به آینده و تغییر در نوع حمل و نقل عمومی دارند. در ادامه مطلب با ۷ اتومبیل عجیب سال ۲۰۱۶ تاکنون آشنا میشویم:
رولز رویس مفهومی ویژن ۱۰۰ از جهات زیادی یک اتومبیل حیرت انگیز محسوب می شود؛ و قاعدتاً برخی ویژگی ها و امکانات عجیب مثل محفظه جعبه ای شکل دور چرخ ها را در خود دارد که هر بیننده ای را متعجب می کند.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016
از آن جایی که ایده ساخت این ماشین به طور کلی خودران است، طراحی داخلی آن از یک کاناپه دو نفره و یک تلویزیون بزرگ تشکیل شده است.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

تویوتا از یک اتومبیل جعبه ای شکل تمام برقی SUV خود که اصطلاحاً uBox نامیده می شود، رونمایی کرد. تویوتا معتقد است این اتومبیل برای آن دسته از کارآفرینان جوانی طراحی شده است که می خواهند در هر جا دفتر کار خود را همراه خود داشته باشند.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

صندلی های uBox برای ایجاد فضای بیشتر و کار کردن افراد به اطراف می چرخند. پنل های داخلی خودرو می توانند برای ایجاد تهویه یا درب خروج مجددا نصب شوند.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

شرکت اتومبیل سازی فارادی فیوچر از یک خودروی مفهومی جالب توجه در نمایشگاه مصرف کنندگان برقی در ژانویه گذشته رونمایی کرد. این خودرو تا حدی شبیه ماشین های مسابقه ای است و کمی هم به ماشین بت من شباهت دارد اما شرکت قصد تولید انبوه آن را ندارد .
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

طراحی داخلی این اتومبیل به هیچ وجه شبیه یک خودروی تولیدی نیست. این اتومبیل یک کابین با جایگاه نشستن در زاویه 45 درجه دارد و یک فرمان زیبا که شما را به یاد اتومبیل های مسابقه ای می اندازد.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016


خودروی مفهومی مک لارن مدل ۶۷۵lt jvckenwood هم از یک فرمان عجیب برخوردار است که بیشتر شبیه دسته های بازی های رایانه ای است. این خودرو همچنین از دوربین هایی بهره می برد که در محل آینه های عقب جاسازی شده اند.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

این اتومبیل مثل تمام مدل های مک لارن ظاهری بی نظیر و زیبا دارد.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

اگر تا به حال پیش خود فکر کرده اید که ماشینی داشته باشید تا بدون دردسر تخته برد بلند شما در آن جا شود، بهترین گزینه برای شما خرید یک اتومبیل مفهومی آئودی آنلاین است. چرا که یک تخته برد در فضای سپر جاسازی شده است که هر گاه شما به استفاده از آن نیاز داشته باشید، می توانید از ان استفاده کنید.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

این خودروی مفهومی همچنین یک سیستم سرگرم کننده جالب دارد که می تواند بهترین و سریعترین مسیر را اگر خواهان استفاده از تخته برد هستید، نشان دهد. از دیگر امکانات این اتومبیل زیبا می توان به یافتن بهترین پارکینگ برای پارک کردن ماشین اشاره کرد که همه ی این آپشن ها ما را متقاعد می کند که یکی از بهترین ماشین های مفهومی دنیا را شاهد هستیم.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

تویوتا از اتومبیل مفهومی خود که تماما از چوب ساخته شده است در ماه آوریل رونمایی کرد. این اتومبیل از 86 قطعه دست ساز تشکیل شده و در ساخت آن از تکنیکی به نام اوکوریاری استفاده شده است که به معنای اتصال همه قسمت ها توسط بست به یکدیگر است و در آن از میخ استفاده نشده است.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

این خودرو علی القاعده می تواند حرکت کند اما مجوز تردد در خیابانها را به خاطر ساختار چوبی خود ندارد. داشبوردی در جلوی صندلی سرنشینان وجود دارد که شما را به دوران گذشته می برد.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

آخرین اتومبیل مورد بحث، یک جیپ FC۱۵۰ مفهومی است که تقریباً ترکیبی از طراحی جدید و قدیمی به شمار می رود.اگرچه ظاهر آن شبیه اتوبوس های مدرسه قدیمی است اما از لاستیکهای یک رنگلر ۲۰۰۵ در آن استفاده شده است که این خودرو را برای انجام مسابقات آف رود ایده آل می کند.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016

این ماشین مفهومی از روکش های صندکی وینیلی و یک قطب نمای انالوگ و سقفی که برای شکار اردک مناسب است، بهره می برد.
7 خودروی مفهومی عجیب سال 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج