جاباما
۳۸۲۴۶۳
۵۱۱۶
۵۱۱۶
پ

پیکر تراشی (بادی جت) چیست؟

پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند.

بادی جت (Body - jet) چیست؟
بادی جت (Body - jet) روش نوینی برای خارج کردن چربی از بدن می باشد.
دستگاه بادی جت، ساخت کشور آلمان می باشد که در طراحی آن از آب برای خارج کردن چربی از بدن استفاده شده است. این دستگاه با تکنولوژی مدرن تری نسبت به لیپوساکشن اقدام به فعالیت می کند. این روش یک عمل سرپایی کوچک می باشد که بدون نیاز به بیهوشی و از طریق بی حسی موضعی در کلینیک ها انجام می شود. در این تکنیک با استفاده از پاشیدن آب با قدرت بالا در بین چربیهای زیر پوست به شکل کنترل شده و ایمن چربیهای زیر پوست تکه تکه و جدا می شود و همزمان به داخل دستگاه مکیده می شود.
پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند. این پروسه باعث کبودی و تورم نمی‌شود و در مقایسه با روش‌های سنتی، دوره از کار افتادگی ندارد. در این روش، سلول‌های چربی به طور دائم برداشته شده و بدن فرم بهتری به خود می‌گیرد.
چربی که توسط فشار آب خرد شده بافت سالمی دارد و می توان از آن برای تزریق به نواحی دیگر بدن استفاده کرد، به طور مثال می توان از این چربی برای رفع چین و چروک صورت با تزریق چربی استفاده کرد. چربی خارج شده از بدن توسط دستگاه لیپوساکشن بافت مرده دارد و نمی شود از آن استفاده مفیدی کرد اما در عمل بادی جت به این دلیل که این چربی در آب می شکند و تجزیه می شود صدمه کمتری دیده و حدود ۸۵-۹۰ درصد بافت سلولها سالم بوده و چون این چربی ها حاوی سلولهای بنیادی نیز می باشد حتی بعد از تزریق به قسمت های مختلف بدن می تواند پیوند چربی دهد. بخصوص این چربی در افراد مسن کارایی بیشتر دارد زیرا به مرور زمان پوست بدن خاصیت کلاژن سازی خودش را از دست می دهد و چربی زیر پوست کاهش پیدا می کند و این چربی می تواند جاگزین مناسبی برای چربی های از بین رفته بدن باشد . معمولا در افراد جوانتر این چربی در بافت سینه آنها کارایی مطلوبی می تواند داشته باشد و برای بزرگ کردن سینه با چربی بدست آمده، نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.
در لاغری با بادی جت، بافت نامناسب چربی های زیر پوست که بعضاً در مقابل رژیم غذایی و فعالیت های بدنی مقاوم به نظر می آیند به صورت کاملاً حرفه ای و راحت و بدون آسیب به نحوی از بدن خارج می شوند که کارایی های فراوانی برای فرد داشته باشد. بعد از انجام این عمل کبودی و تورم بافت خیلی کمتر از روش های دیگر می باشد.
با استفاده از بادی جت می توان حتی سینه مردانی که مشکل بزرگی سینه و تجمع بافت چربی در سینه را دارند تا حدودی برطرف کرد، کوچک کردن سینه مردان با بادی جت روش موثری است.
مزایای بادی جت
• ظاهری طبیعی بعد از بادی جت
• ماده پر کننده بدن به صورت طبیعی که همان چربی است
• کاهش عوارض و اثرات جانبی بادی جت نسبت به سایر روش ها
• ماندگاری بیشتر بادی جت نسبت به سایر روش ها
• بادی جت عوارض بسیار کمتر و پایین تری نسبت به سایر روش ها دارد
• دوران نقاهت بسیار کم است
• در این روش چربی به شکل زنده خارج می‌شود و می‌توان این چربی‌ها را به ناحیه دیگری تزریق کرد
پیکرتراشی با بادی‌جت (Body - jet) چطور انجام می شود؟
پیکرتراشی با بادی‌جت با بکارگیری یک متد ملایم و کم تهاجمی بهترین نتایج را به ارمغان می‌آورد. این روش درمانی جدید بر خلاف لیپوساکشن سنتی درد و ناراحتی ندارد و نتایج بلندمدت‌تری عرضه می‌کند.
پیکرتراشی با بادی‌جت به کمک قدرت جریان آب، سلول‌های چربی را خُرد و از بدن خارج می‌کند. با استفاده از فناوری بادی‌جت، چربی‌ها با نیروی بسیار کمتری در مقایسه با لیپوساکشن سنتی بیرون کشیده می‌شوند. قدرت آب باعث جدا شدن سلول‌های چربی از بافت‌های زیرین شده و به کانولای مکنده اجازه می‌دهد که سلول‌های خرد شده را آزادانه بیرون بکشد. در این روش، احتمال آسیب دیدن بافت‌های اطراف، پوست، عضلات، عصب‌ها و عروق خونی به حداقل می‌رسد.
از پیکرتراشی با بادی‌جت چه انتظاراتی داریم؟
از آنجایی که پیکرتراشی با بادی‌جت یک عمل ملایم و کم تهاجمی است، معمولا به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می‌گیرد. این عمل به طور متوسط بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد. بیمارانی که تحت عمل پیکرتراشی با بادی‌جت قرار می‌گیرند، بلافاصله پس از عمل فعالیت‌های عادی خود را از سر می‌گیرند.
برعکس بقیه دستگاه های لیپولیز که باعث از بین رفتن چربی خروجی می شوند و چربی ساکشن شده زنده نیست و باید دور ریخته شود، چربی بدست آمده در روش بادی جت زنده می باشد و قابل تزریق مجدد در بدن می باشد و تا حدود زیادی درصد چربی تزریق شده در بدن باقی می ماند و پیوند چربی می گیرد.
پیکر تراشی (بادی جت) چیست؟
استفاده از چربی خروجی در بادی جت (Body - jet) در موارد متعددی قابل استفاده می باشد:
حجم دادن و بزرگ کردن سینه ها:
با استفاده از دستگاه بادی جت (Body - jet) بدون نیاز به ایمپلنت و با استفاده از چربی به دست آمده از بدن خود فرد می توان حجم سینه ها را افزایش داد. این تکنیک روشی طبیعی و مناسب خصوصاً برای زنانی است که می خواهند سینه هایی با ظاهری طبیعی با ماندگاری بالا داشته باشد. بدون آنکه نیازی به وارد نمودن ماده خارجی به درون بدنشان باشد.
جوانسازی دست و صورت (Face and hand Rejuvenation):
بیش از هر چیز، بافت چربی زیر پوست صورت و دستان شماست که به آن ظاهری جوان می دهد، هنگامی که پا به سن می گذاریم، پوست ما الاستیسیته و استحکام خود را از دست می دهد، روند تولید کلاژن کند شده و چربی طبیعی زیر پوست کاهش می یابد، در افرادی که پا به سن می گذارند چربی کاهش پیدا می کند که با اضافه کردن چربی با دستگاه بادی جت (Body - jet) سبب جوانسازی دوباره پوست در این گونه افراد و همچنین کاهش چین و چروک می شود. در نتیجه با کمک این تکنیک، چهره شما و پشت دستانتان جوانتر به نظر خواهند رسید.
پیکر تراشی (بادی جت) چیست؟
لیفت صورت با آب (Aqua Lift):
Aqua Lift یک روش ویژه جهت لیفت صورت می باشد که باعث افزایش سفتی غبغب می شود. در این روش کبودی و تورم ناشی از عمل جراحی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
دیگر کاربردها :
حتی مردمی که از لحاظ فیزیکی ظاهر و وزن مناسبی دارند، بعضی اوقات می توانند مشکلاتی با رسوبات چربی کوچک اما سرسخت داشته باشند که در برابر رژیم غذایی یا ورزش، مقاوم اند. بادی جت (Body - jet) می تواند با رفع تجمع چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش کمک نماید.
با بکارگیری body -jet و با نیروی بسیار دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نامطلوب چربی با روش های معمولی و طبیعی به آرامی از بافت زیر پوست بیرون آورده شده و به صورت دائمی حذف می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج