۳۸۲۸۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیام رهبر معظم انقلاب در صدر اخبار لبنان

پیام مهم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت الله الحرام که روز دوشنبه منتشر شد، درصدر اخبار لبنان قرار گرفت و شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و پایگاه های خبری و روزنامه های لبنانی آن را با اهتمام ویژه بازتاب دادند.

خبرگزاری ایرنا: پیام مهم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت الله الحرام که روز دوشنبه منتشر شد، درصدر اخبار لبنان قرار گرفت و شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و پایگاه های خبری و روزنامه های لبنانی آن را با اهتمام ویژه بازتاب دادند.
رسانه های لبنانی که انتظار می رود در روزهای آینده بیشتر به این پیام مهم بپردازند، فراخوان جهان اسلام توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اندیشه اساسی در خصوص حل بحران مدیریت مناسک حج و حرمین شریفین و جلوگیری از رفتار ظالمانه سعودی ها با حجاج بیت الله الحرام را به طور گسترده بازتاب داده اند.
پایگاه اینترنتی السفیر روزنامه پرشمارگان و قدیمی لبنان با انتشار بخش هائی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، آورده است که ایشان با هجمه شدید علیه سعودی از جهان اسلام خواسته اند تا برای حل بحران مدیریت حرمین شریفین ناشی از رفتار ظالمانه سعودی ها در قبال حجاج اندیشه کنند.

النهار قدیمی ترین روزنامه لبنانی هم که رویکرد آن به سیاست های آمریکا نزدیک است، همانند السفیر نوشت که رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای ، جهان اسلام را به اندیشه برای حل بحران اداره مناسک حج فراخواندند.

پایگاه خبری العهد که متن پیام را به طور کامل منتشر کرده است، نوشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به همه مسلمانان جهان فرموده اند که باید به خاطر رفتار ظالمانه حکام سعودی با ضیوف الرّحمان، فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله حج کرد و کوتاهی در این وظیفه، آینده امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ تری مواجه خواهد ساخت.

شبکه های ماهواره ای لبنانی مانند المنار، المیادین و الجدید هم در بخش های مختلف خبری پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را پخش کردند.

در پایگاه اینترنتی شبکه المنار آمده است که پادوهای مطبوعاتی حکام سعودی که حتّی وجدان حرفه ای هم مانع دروغ سازی و دروغ گویی آنان نیست، تلاش بیهوده می کنند که جمهوری اسلامی را در محروم سازی حجّاج ایرانی از حجّ امسال، متّهم نشان دهند.

المنار این فراز از پیام رهبر معظم انقلاب را که فرموده اند، «حکّام فتنه انگیز سعودی هم با تشکیل و تجهیز گروه های تکفیری و شرور، دنیای اسلام را گرفتار جنگ های داخلی و قتل و جرح بی گناهان کرده اند و یمن و عراق و شام و لیبی و برخی دیگر از کشورها را به خون آغشته اند»، مورد اهتمام ویژه قرار داده است.

پایگاه خبری « لبنان 24» و برخی دیگر از پایگاه های خبری لبنانی هم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج