۳۸۳۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قطر محکوم به برد

قطر بعد از شکست لحظات آخر مقابل ایران امشب در دوحه فقط به شکست ازبکستان فکر می‌کند.

ایران ورزشی: قطر بعد از شکست لحظات آخر مقابل ایران امشب در دوحه فقط به شکست ازبکستان فکر می‌کند. برای تیم جدید قطر که با کارنیو به صعود فکر می‌کند در تهران همه چیز تا دقیقه ۹۰ خوب پیش می‌رفت، ولی با دریافت دو گل متوالی از ایران حالا این تیم موقعیت شکننده‌ای دارد. مربی اروگوئه‌ای در روزهای گذشته از همه خواسته تا بازی تهران را فراموش کنند و روی بازی با ازبکستان تمرکز کنند؛ «فقط می‌توانم بگویم که بابت شکست متاسفم. کتاب بازی با ایران برای ما بسته شده و حالا باید روی بازی ازبکستان تمرکز کنیم. بازی در دوحه کمک می‌کند تا در بهترین سطح‌مان باشیم.» پدرو کوریا، مدافع برزیلی‌‌الاصل قطر هم گفت: «از هواداران می‌خواهیم حضور پرتعدادی برای این بازی داشته باشند.» اگر قطری‌ها مدعی هستند که در تهران بدشانس بودند و شایستگی بیشتری داشتند، امشب باید حرف‌شان را مقابل ازبکستان اثبات کنند. ازبکستان در روز اول موفق شد سوریه را با یک گل شکست دهد و تساوی در دوحه هم نتیجه خوبی برای این تیم خواهد بود. آخرین بازی دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در تاشکند بود که ازبکستان توانست قطر را ۵ بر یک شکست دهد.

در دیگر بازی گروه A، سوریه میزبان کره جنوبی است ولی با توجه به شرایط جنگی در خاک این کشور بازی در کوالالامپور برگزار خواهد شد. سون هیونگ مین، ستاره خط حمله کره در این بازی غایب است و برای تمرین با تاتنهام به لندن برمی‌گردد. او ماه گذشته با تیم امید کره در المپیک ریو حاضر بود و با بازگشت به انگلیس امیدوار است جایگاه بهتری در ترکیب تاتنهام به دست آورد. او در پیروزی 3 بر 2 کره مقابل چین حاضر بود ولی به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها نسبت به پیروزی مقابل سوریه مطمئن هستند و با این تصمیم مخالفت نکرده‌اند.

در گروه B‌ ژاپن بعد از شکست خانگی غیرمنتظره مقابل امارات در زمین تایلند فقط به پیروزی فکر می‌کند. کیسوکه هوندا، ستاره ژاپن از هم‌تیمی‌هایش خواسته در این بازی پرتلاش‌تر باشند. امارات هم در دومین بازی سخت میزبان استرالیاست. مهدی علی، سرمربی امارات بعد از پیروزی بزرگ تیمش در سایتاما گفت که ترسی از استرالیا ندارد: «ما برای این بازی به سختی تمرین کرده‌ایم. برد روز اول مقابل ژاپن اعتماد به نفس زیادی به ما داده است.» این در حالی است که پوسته‌کوگلو، سرمربی استرالیا مدعی است اماراتی‌ها از آنها می‌ترسند. استرالیا در روز اول موفق شد عراق را دو بر صفر شکست دهد. عراق امروز امیدوار است این ناکامی را مقابل عربستان جبران کند. عربستان در روز اول تایلند را با یک گل شکست داد و در ۱۱ بازی اخیرش بدون شکست بوده است. بازی دو تیم در شهر شاه‌علم مالزی برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج