جاباما
۳۸۳۱۲۴
۵۲ نظر
۶۴۶۰
۵۲ نظر
۶۴۶۰
پ

همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور

آنقدر در مورد مسائل مختلف اظهارنظر کرده و دیگران را رنجانده که حالا دیگر دوستان قدیمی اش (آرمین تو ای اف ام و حسین تهی) هم از او دوری می کنند. بسیاری از هم سبکان و هم دوره ای هایش هم در آهنگ های شان به او تاختند و رفتارهای نسنجیده اش را به سخره گرفتند.

هفته نامه تماشاگران امروز: آنقدر در مورد مسائل مختلف اظهارنظر کرده و دیگران را رنجانده که حالا دیگر دوستان قدیمی اش (آرمین تو ای اف ام و حسین تهی) هم از او دوری می کنند. بسیاری از هم سبکان و هم دوره ای هایش هم در آهنگ های شان به او تاختند و رفتارهای نسنجیده اش را به سخره گرفتند.
گاهی مصلح اجتماع می شود و گاهی پرخاشگری اش تا حدی می رود که همه را شوکه می کند. رفتارهایی که شاید در نگاه اول برای جنجال آفرینی و روی بورس ماندن تلقی شود اما این اواخر دامنه پرخاشگری هایش تا حدی رفت که رسما در کانال تلگرامش الفاظ رکیکی را نثار بازپرسی که برایش احضاریه فرستاده بود کرد.
یکی دو سال پیش وقتی با یکی از کارگردانان موزیک ویدئو مصاحبه می کردم بحث به رفتارهای عجیب و غریب او در فضای مجازی کشیده شد. آن کارشناس در جواب حرف جالبی زد که شاید پربیراه هم نباشد: «شما فکر کن پدرت فوت کند، بار خانواده را به دوش بکشی، بعد بروی و خواننده معروفی شوی، آنقدر که طرفدارانت از گوگوش و ابی و داریوش هم بیشتر شود، هر روز هم به دادگاه احضار شوی، یک قرون هم پول از کنار شهرتت درنیاوری، از خود بی خود می شوی دیگر».
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
فیت با لس آنجلسی ها و اولین بازداشت
بارها شایعه دستگیری اش دهان به دهان چرخیده بود، اما اولین بار در سال 87 بود که خبر بازداشتش روی صفحه اول خبرگزاری ها قرار گرفت. دقیقا بعد از سفرش از ایران و کار مشترکش با حسین تهی و یک خواننده لس آنجلسی. آن زمان هنوز آنقدرها معروف نبود و شبکه های اجتماعی هم نقش کاربردی در زندگی روزمره مردم نداشتند و به همین دلیل هم خبر دستگیری اش بدون اخبار تکمیلی رها شد و تا چند سال بعد، یعنی در سال 92 دیگر هیچ خبری رسمی از حاشیه های زندگی اش در مطبوعات و سایت های خبری دیده نمی شد.
او در سال 92 یک بار دیگر توسط پلیس امنیت اخلاقی ناجا دستگیر شد. بازداشتی که باعث شد سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا، درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، بگوید: «پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام تتلو برخورد کرده و او هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی است».

رضا صادقی، اولین چهره حامی تتلو
اما بازداشت تتلو این بار فقط در قالب یک خبر عرضه نشد و حاشیه هایی هم به همراه داشت. رضا صادقی از اولین چهره هایی بود که به دستگیری او واکنش نشان داد. او کمی بعد از این خبر متنی را در شبکه های مجازی منتشر کرد که در آن به حمایت از تتلو پرداخته و نوشته بود: «سلام به همه دوستان ساده و صبور.
همیشه گفتم و باز هم می گم که مهم نیست کجای جهان هستیم و کی هستیم، مهم اینه که کنار هم باشیم، حالا هر کسی هستیم... متاسفانه باخبر شدم یک جوون هنردوست ایرانی به نقلی به خاطر موزیک ویدئو بازداشت شده... کاش جای این مدل برخورد ها که در شان جوان سرزمینم نیست راهی براش باز می کردیم که بتونه هنرشو به مردمش بهتر نشون بده..
این جوونایی که میگن بهشون زیرزمینی به خداوندی خدا اگه بهشون فرصت بدیم بیان روی زمین می تونن هنر این سرزمین رو بالا ببرن... امروز دلم سوخت برای امیرحسین مقصودلو (تتلو) که اسم جرم و دستگیری رو براش به کار بردن... امیرحسین شاید موزیکش باب سلیقه من نباشه اما هموطن منه. برادر خاکی منه... خیلی ها با این حرفام مخالفن اما من بعد از 20 سال سابقه موسیقی از یک برادر و هنرمند ایرانی حمایت می کنم».
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
قرار وثیقه و ندامت نامه
تتلو این بار بعد از آزادی اش با قرار وثیقه، ندامت نامه ای را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد که در آن عنوان کرده بود: «معذرت می خوام، معذرت می خوام، معذرت می خوام، ببخشید که باعث نگرانی شدم. خیلی ممنونم از همه دوستان، از همه کسانی که به گوشم می رسید واقعا نگرانم بودند. باید بگویم که من علی رغم میل باطنی ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی ها داشت که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم.
فقط این را بدانید که من هر کاری که انجام می دهم و هر فعالیتی کردم فقط و فقط واسه خوشحال کردن شما مردم ایران بوده و هیچ وقت هیچ برگشت دیگری برای من نداشته. عاشقتونم و ایشالله که بتوانم توکل به خدا این قضیه را حلش کنم و کارهای قبلیم و کارنامه قبلیم را یک خورده سیاهی اش را کم کنم. من شرمنده ام. شرمنده همه مردم ایران».
امیر تتلو بعد از این ندامت نامه تا امروز بارها و بارها به دادگاه احضار شده، آن قدر که دیگر با سرچ پیشرفته گوگل هم نمی توان تعداد دفعات احضار او را فهمید.
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
ماجرای تتلو و مجری شبکه من و تو
سه سال پیش وقتی یکی از مجری های شبکه من و تو نشان زرشک طلایی هفته را به یک یاز آهنگ های تتلو داد او باز هم از کوره در رفت و فالوئرهایش را روانه پیچ مجری مورد نظر کرد تا انتقام زرشک ظلایی را از او بگیرند. کمی بعد هم در آهنگ «خونه خوبه» از مجری مورد نظر با نام«زالومه» یاد کرد.

وقتی تتلیتی ها سوژه استندآپ های خندوانه شدند
یک سال پیش وقتی امیرمهدی ژوله در برنامه خندوانه استندآپ کمدی اجرا می کرد به شوخی طرفداران خودش را ژوژولیتی نامید و همین باعث شد که تتلو دوباره دست به تایپ شود و این بار هم ارتش سه میلیونی اش را به پیج ژوله هدایت کند. ماجرا تا آنجا پیش رفت که امیرمهدی ژوله در پست اینستاگرامش از تتلو دلجویی کرد و گفت: «امیدوارم که او هم مجوز بگیرد و بتواند به صورت رسمی فعالیت کند».

تتلو و نظرش درباره صدای محسن چاووشی
سال پیش وقتی برنامه اینترنتی پرمخاطب رضا رشیدپور با نام «دید در شب» به راه افتاد امیر تتلو مهمان یکی از شب های این برنامه بود و به گفته خود رشیدپور پربیننده ترین برنامه او در آپارات را رقم زد. تتلو در دید در شب به صدای محسن چاووشی ایراد گرفت و گفت: «فکر نمی کنم این آقا بتواند همین صدا را لایو اجرا کند». موضوعی که به درگیری و فحاشی هواداران منجر شد.
چند ماه بعد محسن چاووشی در اقدامی بی سابقه ویدئویی از اجرای لایو و بدون افکت یکی از آهنگ هایش را خواند و روی اینترنت قرار داد.
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
تتلو و درگیری لفظی با بهنوش بختیاری
ماجرا از اینجا شروع شد که تعداد فالوئرهای بهنوش بختیاری از پیج امیر تتلو پیشی گرفت و تتلو در متنی گفته بود که بعضی هنرمندان اقدام به خرید فالوئر می کنند. بهنوش بختیاری در متنی این گونه پاسخ تتلو را داد: «اعتبار مثقال مثقال جمع می شه با اخلاق و انسانیت. نه با پست اینستاگرام. قابل توجه دوستان، من که یک شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی که منو می شناسن می دونن که من از سال ۷۴ بی وقفه کار کردم و زحمت کشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم.
کاشکی کسایی که توهین و بی ادبی می کنن، پست های چهار ماه قبل من رو ببینن که من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از کسی که تاحالا ندیدم گذاشتم و دفاع کردم. مرسی که جوابم رو این جوری با ناجوانمردی دادین... ما فیک... شما طبیعی... ما بد شما خوب... شما اول... اول... در پناه حق... یاعلی».
و جواب امیر تتلو به این پست بهنوش بختیاری: «خوب اولا که من منظورم خانم بختیاری نبود و خیلیا بودن که لایکارو توش کردن ولی ما مثل همیشه حرفو انداختیم زمین و اونی که صاحبش بود ورش داشت!!! عرضم به حضورشون که من هنوز هم نم دونم ایشون کی هستن ولی چون تتلیتی بودن ما حمایت کردیم و فالورشون رفت بالا ولی نه دیگه نهصدهزار تاااااا !!! جنگه مگه!؟؟؟ باز اگه خانم حاتمی یا مثلا علی کریمی انقدر می شد یه حرفی!!! در ضمن شما از سال ۷۴ کار کردی پولشو گرفتی!!! منت گذاشتن نداره که!!
الانم همه جای ایران اگه رفتین واسه شعبه پاندوراتون و تبلیغات و پلوتون بوده وگرنه عاشق چشم و ابروی مردم نبودین!!! خوش بختانه من یکی از همه چی خبر دارم حتی چیزایی که نمی بینم!!!! من هر روز پروفایلارو چک می کنم شما که خودم یه ماه پیش شاتتون کردم دویست هزار تا بودین چطور به شبه شدین پونصد هزار تا؟!؟؟ روز هشتصد هزارتاییم چکتون کردم شدین هفتصد هزار تا!!!! و روز نهصد هزار تایی هشتصد هزار تا بودین چه جوری یه شبه شد نهصد و پنج هزار تا بعد لایکاتون بیست هزارتاس!!! تازه پستی که دو هفته پیش گذاشتین!!!!
من حواسم بدجوری جمع هستش متاسفانه!!!! شما هم یا مثل من که دیروز معذرت خواهی کردم معذرت می خواین به خاطر این متن زشتتون و توهینی که به هوادارامون و دعاهامون کردین یا هرگز دیگه تتلیتی نیستینو هرچه براتون پیش بیاد مسئولش خودتونید!!! دو روز که چیزی نیست اون زرشک طلایی به کل از بین رفت چون فکر می کرد هوادارای ما هم مثل مال خودشون فیکن!!! در ضمن این تیکه ها که بهم میندازین خودم نوشتمشون رو کاغذ: بابا قوی قدرتمند...».
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
اظهارنظر درباره علی ضیا
سال گذشته وقتی ویدئوی شعارهای علی ضیا ضد تیم استقلال و مظلومی در یک جمع خودمانی منتشر شد تتلو باز هم بیکار ننشست و این بار هم دست از اظهارنظر برنداشت. او در پست اینستاگرامی اش علی ضیا را مورد هدف قرار داد و گفت: «اینجانب از اونجایی که یه ایرانیم و راجع به همه چیز کشورم نظر می دم اینبار نیز نظر خود را اعلام می کنم.
به نظرم این دوستان بسیار... تشریف دارن و جلو 4 تا دختر جو گرفتشون، کاملا مشخصه و هم آبروی پرسپولیسیارو بردن و هم آبروی هنرمندارو و باید از آقای مظلومی معذرت خواهی کنن. وقتی هنرمندامون انقدر بی ادب هستن و با بزرگتر و مربیه تیم اینجوری رفتار می کنن از اون جوونایی که تو استادیوم هستن واقعا توقع فحش دادن میره. خجالت آوره».
پس از انتشار این ویدئو و واکنش ها نسبت به آن، علی ضیا با انتشار ویدئویی از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود.

تمام حامیان تتلو به اضافه حامد زمانی
در تمام این سال ها تعداد هنرمندان و چهره های سرشناسی که مستقیم یا غیرمستقیم از امیر تتلو حمایت کردند کم نبوده اند؛ از رضا صادقی، رضا رشیدپور، وحید شمسایی، سوشا مکنی و... گرفته تا همین چند وقت پیش که رضا عطاران در برنامه جواد یحیوی «آپاراتچی» در تمجید از او گفت: «وقتی تتلو برای اکران دراکولا به سالن سینما آمد دیگر هیچ کس من را تحویل نمی گرفت. مردم دوستش دارند».
اما از میان همه چهره هایی که از تتلو به نوعی حمایت کردند شاید جالب ترین شان حامد زمانی، خوانند آثار ارزشی باشد. او برای اولین بار در مصاحبه یک سال پیشش درباره موزیک ویدئوی جنجالی تتلو (انرژی هسته ای) عنوان کرد: «نوع نگاه مسوولان یا صاحبان قدرت به بچه های موسیقی زیرزمینی واقعا تا الان بد بوده.
همیشه آنها گوشه رینگ گذاشته شدند و ضربه خوردند. همیشه هم با تحکم با آنها صحبت شده. خیلی ها از روی ظاهر و تیپ و قیافه این بچه ها آنها را قضاوت می کنند ولی به جرات می توانم بگویم که آنها هم مثل همه مردم هستند و اصلا از همین مردمند. آنها هم مثل ما امام حسین را دوست دارند؛ آنها هم مثل ما کشورشان را دوست دارند و اصلا اگر قرار بود دوست نداشته باشند که اینجا نبودند.
وقتی تتلو آمد و خواند خیلی ها خرده گرفتند که چرا اجازه دادند چنین ویدئویی تهیه کند و... می خواهم این را بگویم که اینها هم اعتقادات شان کم از شما نیست غر می زنید. اینها از خیلی ها بیشتر به شهدا اعتقاد دارند و از خیلی ها بیشتر به مملکت شان علاقه مندند.
من با اکثرشان نشست و برخاست داشته ام. به چشم دیده ام که اصلا اهل دودوزه بازی و سیاه بازی نیستند و اتفاقا آدم های صادق و پاکی هم هستند. من که خودم مجوز ندارم ولی امیدوارم به همه این بچه ها مجوز بدهند که آنها هم بتوانند کارشان را با اطمینان و آرامش خاطر دنبال کنند».
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
جنجال های فوتبالی با چهره های مطرح
زمزمه های فوتبالی شدن او از سال ۹۳ آغاز شد. اولین بار در پیج فیس بوکش متنی منتشر کرد و نیت کرده بود که به تیم فوتبال راه آهن بپیوندد. او تا همین روزهای اخیر هم بی خیال فوتبالی شدن نشد و تقریبا با این که هیچ کس به او قولی نداده بود هر چند روز یک بار قصد داشت به یک تیم دسته اولی برود. یک بار از سر تمرین پرسپولیس بیرون رانده شد. دوستی اش با پیام صادقیان هم باعث به وجود آمدن حاشیه های زیادی برای این بازیکن پرسپولیس شد.
بعد از آن هم پای فرهاد کاظمی را به کمیته انضباطی کشاند. اما از میان همه جنجال های فوتبالی تنلو شاید موضوع عکس سلفی او با محسن مسلمان از مهم ترین آنها باشد.
همین چند وقت پیش بود که غیبت محسن مسلمان در یک جلسه تمرین پرسپولیس حرف و حدیث هایی را در پی داشت. محسن مسلمان با غیبت در تمرین پرسپولیس راهی محل برگزاری یک دیدار فوتسال شد و تصاویر او در کنار امیرحسین مقصودلو (تتلو) انتقاداتی را در پی داشت.
احضار محسن مسلمان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر گرفتن سلفی با امیر تتلو باعث شد این خواننده زیرزمینی ساعات سختی را سپری کند. تتلو که تا آن روز خود را یک پرسپولیسی دوآتشه می دانست و با یک پست در اینستاگرامش عنوان کرد: «من جواب بی احترامی رو با بی احترامی می دم. مگه تتلو قاتله یا مثلا مریضی داره که هر کی میگه باهاش گشتم، رفتم کمیته انضباطی یا مشکل ایجاد شد یا خراب شدم؟ تو که بدت میاد و...
پاش وای نمیسی حالا که گشتی! هر کسی مسئول کارای خودشه! من مگه خودم خرابم که کسی رو خراب کنم؟! وا... اونقدی که اینا... و قلیون ملیون هم می کشن، من فقط باشگاهم! این چه کار زشتیه جدیدا همه یاد گرفتن؟ به من چه ربطی داره اصلا! هر کی می خواد معروف شه، میاد ما رو می کوبونه. زشته. خجالت بکشین... واقعا زشته!»
اما این پایان کار نبود و حمله هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی تتلو و ثبت بالای ۱۰ هزار کامنت توهین در یک ساعت، باعث شد تا او این بار به صورت صوتی پستی را منتشر کند: «محسن مسلمان اصلا دوست من نیست. دوستی دارم به اسم مملی که زنگ زد و گفت مسلمان می خواهد بیاید بازی شما را ببیند گفتم نیاید چون داستان می شود. ولی اومد و داستان شد. من این همه دوست فوتبالی دارم، همین الان دارم از پیش روزبه چشمی میام.
مرتیکه! بی جرات برگرد بگو من کار نکردم که... رفتم نشستم فوتبال دیدیم. همان کاری که سلطان شمسایی کرد. اعدامت که نمی کنن. همه چیز مال بی جرات بودن خودت هست. اگر هم که دعوت نشدی خب بیا یک پست بگذار تا من این همه فحش نخورم.»
همه درگیری های امیر تتلو با چهره های مشهور
لحظاتی بعد او صحفه خود را از حالت عمومی به شخصی تغییر داد تا فقط فالوئرهایش بتوانند پست هایش را ببینند اما آنقدر توهین ها زیاد شده بود که تتلو ترجیح داد استقلالی شود و ضمن انتشار چند پست با مضمون هواداری استقلال، به شدت از منصوریان حمایت کرد. او در اولین پست بعد از تغییر تیمش، نوشت: «من تازه تو 28 سالگی رسیدم به شعاری که تو بچگیا تو مدرسمون می دادیم.
استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. پشت هر سه تاش هم هستم تا حد مرگ میگی نه؟!! بیشین تماشا کن. علی آقا ما بیشتر از سه میلیون تتلیتی پشتتیمو بهت انرژی می دیم. انشاءالله که قهرمان شیم. هر جورم حساب کنی به شما می رسه که ایرانی هستی نه برانکو که کشورش جای دیگس و به اندازه کافی هم اینجا پول درمیارن. زنده باد استقلال 78.»
او مجبور شد عکسی هم با پیراهن پرسپولیس منتشر کند و بنویسد: «این تیمو می بینید؟!؟ از بچگی عاشق و هوادارش بودم و هرکار می تونستم براش کردم و هیشکی اندازه من تبلیغشو نکرد که الان ورشگاشون پُره!!! حتی تو آهنگا اسم تیمو بازیکناشو آوردم ولی الان هواداراش میان به من فحش می دن سر اینکه یارو جرات نداشت یه پُست بذاره بگه قضیش به من ربطی نداشت!!! بابا چرا یادتون می ره؟!؟ همین شما التماس می کردین مجانی مردم بیان ورزشگاهو نمیومدن!! هر کاری می تونستین کردین!! هر کااار!! نمیومدن!! حالا پُر شد؟!؟ خدا رو شکر».
اگرچه این حرکت تتلو از سوی محسن مسلمان بی جواب ماند اما کمی بعد خداداد عزیزی در پست اینستاگرامش خطاب به تتلو نوشت: «دل 40 میلیون پرسپولیسی را شاد کردی که استقلالی شدی». ماجرای او ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مائده شاکری

      خداشفاش بده تتلو رو دیوونس به خدا

      پاسخ ها

      • Tataloo

        همتون خرید اامیر تتلو عشق ماعه

    • Bita

      صدای تتلو عالیه ولی حرکاتش نه !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.... به نظر من هم 80 درصد آهنگ هاش هم عالی هستن
        مطمعنم که هکه حداقل یک بار به آهنگ هاش گوش دادن و ته دلشون از آهنگ خوششون اومده
        ولی حرکاتش یکم آدم رو مشکوک میکنه

    • بدون نام

      ما نفهميديم ادم خوبيه يا نه اگه خوبه چرا زير زمين ميخونه يا اگه بده چرا انقدر حامي داره

      پاسخ ها

      • محمد

        تا منظور از بد چي باشه
        ايشون از ديدگاه دولت آدم بدي نيست كسيه كه غير قانوني به خوانندگي ميپردازه
        و هر كسي ميتونه ازش طرفداري كنه
        اگه تو حاشيه نبود حامي هاي بيش از اين داشت
        و البته اگه تو حاشيه نبود اينقد معروف نبود ك مردم 50 ساله هم حتي بشناسنش

    • بدون نام

      والا این تتلوصد شرف داره به ادمی مثل محسن مسلمان.کارهایی که مسلمان میکنه تتلو هیچ وقت نکرده،خیر سرش فوتبالیست لیگ برتری هم هست نمیدونم چرا کسی با این کاری نداره.
      گرحکم دهند که مست گیرند
      درشهر هر انکه هست گیرند

    • تینا

      حالا چقد مهم هس ایشون؟؟

    • نازنین

      تتتتللللوووو عاااشقتیم

    • بدون نام

      تو با اون صدای مزخرفت به محسن چاووشی ایراد میگیری!!!!!!؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی باشه صداش از چاووشی بهتره

      • بدون نام

        تتلو صداش صد برابر چاووشیه

    • sahar

      کلا خود درگیری

    • آرام

      بیچاره تتلو هرکاری میکنه قدرشو نمیدونند بهترین خواننده جهانه تتلو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دفتر کتابتو خریدی؟ جلد کردی؟

      • مونا

        آرام جون ناراحت نشو این کسایی که میان ما تتلیتی های عزیز رو مسخره میکنن خودشون مسخره ان

      • سحر

        بدون نام من هنوز کتاب اینا نخریدم چون پول ندارم روم نمی شه باز از بابام پول بگیرم چندبار ازش پول بگیرم برچسب و اینا خریدم با کتاب داستان ولی الان دیگه روم نمیشه

    • رویا ساز

      من از آهنگاش خوشم نمیاد اما واقعا صداش خوبه...و بی انصافی میکنن بهشون

    • بدون نام

      خاک برسراین دختراکه کشته مرده این تتلویه ..............

      پاسخ ها

      • سپیده

        ... حالا خوبه نصفه طرفداراش پسرای پشت لب جوونه زده هستن

      • الی

        خدارو شکر که من جز اون دخترهای معدود نیستم

    • سارا

      تتلو صداش خوبه بعضی از حرکاتشم زننده اس ولی یه وقتایی در حقش نامردی میکنن در حق تمام خواننده های زیر زمینی

    • بدون نام

      تتلو مجرم نیست بیماره
      برای شفای تتلیتیها دعا کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میلیارد ها لایک!
        مصرف بیش از اندازه مواد مخدر اینحوری عقلو ضایع میکنه

    • بدون نام

      روانیه بخدا

    • mohana

      آقای بدون نام شما معلومه که استقلالی هستی:-I
      تتلو با محسن مسلمان قابل مقایسه نیست اصن
      محسن مسلمان یه بازیکن بی حاشیه هستش که با بی دقتی با این شپل یه عکس انداخت یا بهتره بگم شپل با محسن مسلمان عکس انداخت.
      کلا دوست شدن با تتلو آخر و عاقبت خوبی نداره:-\

    • بدون نام

      چقدر مهم خدای من !!!

    • nil

      بجز یه مشت بچه ی بیکار ۱۵،۱۶ ساله طرفداری نداری

    • Elima

      طرفداراتم مثل خودت دیوونه ان

    • بدون نام

      به نظر من خواننده ی خلاقی هست، آهنگ هاشو بعد از چندین سال که گوش میدم بازم قشنگه
      مثه آهنگی که با اردلان خوند ، یکی بهش زنگ بزنه...

    • علی

      با سلام
      لطفا همه کسانی که منفی دادند ، بنشینند سر جاشون و حرف زیادی نزنند .

    • زرى

      من طرفدارتم تتلو اهنگاتو عشقه ....همه انسانها يه روى كثيف دارن كه خيليا با زدن ماسك درويى پنهانش ميكنن اما امير حسين مقصودلو نه ماسك ميزنه نه دروئه نه مال مردم خوره نه نون كسيرو اجر ميكنه حرفش در مورد بهنوش بختيارى كاملاً به جا و درست بود اخيراً معلوم شد بيشتر از اون تعدادى كه امير حسين گفت ريزش فالور داشته اما تتلو حتى يه دونه!!!!!!!!حالا انگار همه پاك و منزهن فقط ايشون چون ديوارش كوتاهه همه دارن با بدو بيرا گفتن عقده هاى روحيشون رو تخليه ميكنن اونايى كه بد ميگن يه نگاه به ادبيات نوشتارى خودشون داشته باشن بعد بگن فلانى بد دهنه

    • بدون نام

      متاسفانه ایشون از ادب ونزاکت بویی نبرده

      پاسخ ها

      • گ ه خوری نکن

        نظر اسممه

    • بدون نام

      محسن مسلمان کاری نکرده؟!!پس اون تفرجگاه فرحزاد که با رفیق شفیقش کرده ...خونه چیه؟گرفتنش ولی مسئولین باشگاه نزاشتن بمونه تو زندان،ولی تتلو بیچاره کسی رو نداره.

    • زرى

      فوتباليستاى ما كه به همديگه بدو بيراه ميگن وسط ميدون كتك كارى ميكنن حتى در مواقع لزوم داور رو هم كتك ميزنن به هم پشت ميكنن پشت همديگه صحفه ميزارن هر چى مافيا و باند بازيه تو اين دو تا تيم هست واسه يه قرون دوزار گريه زارى راه ميندازن تا هفت جد و اباد طرفو ميفروشن هواداراى پرشور رو ديگه نگم بهتره دُور و گوهر ميباره از فرمايشاتشون اونوقت همه در سلامت روحى و اخلاقى به سر ميبرن و تتلو شده ديوار كوتاهو كيسه بوكسشون!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! ببخشيد تتو ها و خالكوبى ها و مدل موهاى جلفو مهمونى و پارتيهاى شبونه فوتباليستاى معصوم وپاكمون رو ياداورى ميكنم

    • mohammad

      مثلا امثال اینا الگوی جوونا و نوجوونای ما هست....

      پاسخ ها

      • مونا

        پس نه میخوای امثال تو رو کنیم الگو که ادعای خوب بودنتون هم می شه

    • mohana

      آخی نه که تتلو خیلی مهصوم و پاکه:-I

    • بدون نام

      سنگدل شديد، سنگدل.

    • شهرزاد

      این بنده خدایکم دیوونس.مثلا یه نمونه همون اقای ژوله ک استنداپ کردن تتل قاطی کرد امارضایا ازش تشکرکرد.خوله باهمه دعوا داره.....

    • وای خدای من

      تتلو میخوامت شدید

    • زهرا

      بیاید درباره یه موضوع دیگه صحبت کنیم!!! یه موضوع که شفاف باشه!تتلو مبهمه!! هیشکی نمیدونه واقعا کیه

    • رها

      من تو تمام عمرم فقط از یه نفر بوم اومد اونم امیر تتلو واقعاً بلد نیست جلو دهنش رو بگیره

    • امید

      اونايي که از تتلو یا هرکس ميخوان بد بگن اول ی نگاه ب اعمال خودشون بکنند

    • علی تتلو

      تمام دنیا یک طرف امیر تتلو یکطرف عشقه محسن مسلمان و صد تای چاوشی ب انگشتتش نمیرسن کثافتا دیگه نبینم کسی از تتلو بد بگه سرویسش میکنم

      پاسخ ها

      • :)

        آره واقعا . شماهایی که اینجا بهش فحش میدین و بی احترامی میکنین بهش، درست همونایی هستزن که شبا با آهنگای تتلو میخوابین. خدا نگم چیکارتون کنه واقعا خیلی نامردین .....

    • بدون نام

      نمیدونم ازش بدم بیاد یا نه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • رضا

      عالییییییییییییییییییییی امیر مقصودلو حرف ندارد بی نظیر

    • ی نام

      تتلوووووووو عالیه

    • علی

      خدا شفاش بده بنگی اوبنه ای معتاد

    • مهرداد

      آدم خوبیه بد نیست ولی صداش عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج