۳۸۳۳۵۶
۵۱۱۹
۵۱۱۹
پ

۶ مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

وقتی مجبور به زندگی در فضاهای کوچک هستید باید ترفندهای دکوراسیونی زیادی را به کار ببرید تا بتوانید آن کارآیی لازم را به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشید و البته باید برای انجام این کار از مبلمان ها و وسیله های زیادی کمک بگیرید، یکی از این وسیله ها مبل های ال شکل هستند.

چیدانه: وقتی مجبور به زندگی در فضاهای کوچک هستید باید ترفندهای دکوراسیونی زیادی را به کار ببرید تا بتوانید آن کارآیی لازم را به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشید و البته باید برای انجام این کار از مبلمان ها و وسیله های زیادی کمک بگیرید، یکی از این وسیله ها مبل های ال شکل هستند، شاید باورتان نشود که این نوع مبلمان ها تا چه اندازه می توانند به شما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کنند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما معجزه مبل های ال شکل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه را نشان دهیم.

۱. تعریف فضایی با مبلمان های ال شکل
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند
معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک از دیوارهای کمی برای جداسازی فضاها استفاده می شود و شما باید از مبلمان های مختلف و یا دیوارهای کاذبی مثل پارتیشن ها برای این کار استفاده کنید. یکی از مبلمان هایی که می تواند در تفکیک فضایی به شما کمک کند، مبل های ال شکل هستند. این مبل ها نه تنها فضای اضافی را اشغال نمی کنند که حتی نشیمن های بیشتری را نیز در اختیار شما قرا می دهند.
۲. یکپارچگی در چیدمان مبلمان ها
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

وقتی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های تان از مبل های ال شکل استفاده می کنید دیگر دغدغه نحوه چیدمان مبل ها را نخواهید داشت، مطمئنا شما هم وقتی می خواهید مبلمان های تان را در یک فضا بچینید مدام جای آن ها را تغییر می دهید، اما مبل های ال شکل خاصیتی دارند که به راحتی جایشان را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پیدا می کنند.

۳. ترکیب مبل های ال شکل با دیگر مبلمان ها
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

وقتی از مبل های ال شکل استفاده می کنید، دیگر لزومی ندارد که نگران جا دادن دیگر مبلمان ها در کنار آن ها باشید. همان طور که در عکس بالا می بییند مبل های ال شکل فضایی را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان به وجود می آورند که شما می توانید خیلی راحت و بدون نگرانی یک مبلمان دیگر مانند میز غذاخوری را در کنار آن ها جا نمایی کنید. می بینید که مبل های ال شکل آن قدر قدرتمند هستند که می توانند حتی برای دیگر مبلمان های نیز جا باز کنند. عکس بالا یکی از مبلمان ها طراحی شده توسط گالری مبل پارسا است.

۴. مبل های ال شکل با قابلیت جدا شدن
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

برخی از مبل های ال شکل هستند که قابلیت جدا شدن اجزا را دارند. این مبل ها به نسبت دیگر مبل های ال شکل که یک سره هستند منعطف تر هستند و اگر شما خانه تان را عوض کنید می توانند مطابق با نقشه آن خانه تغییر کنند و این ویژگی مهمی است؛ چرا که دست شما را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان باز می گذارد.

۵. مبل های ال شکل و فضایی دوستانه
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

به عقیده طراحان گالری مبل پارسا اگر دوست دارید فضایی دوستانه، گرم و صمیمی را تجربه کنید باید حتما از مبل های ال شکل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های تان استفاده کنید. این مبل ها باعث می شوند تا افراد در فواصل نزدیک تری با هم بنشینند و به همین دلیل صمیمیت بیشتری در بین آن ها ایجاد می شود.

۶. استفاده حداکثری از فضا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه با مبل ال
6 مدل «مبل ال» که معجزه می کنند

وقتی از مبل ال در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه استفاده می کنید، در واقع از حداکثر پتانسیل آن فضا استفاده می کنید چرا که مبل های ال شکل دیگر آن فاصله که بین مبل های تکی می افتد را شامل نمی شوند و به همین دلیل شما می توانید از حداکثر فضا استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج