۳۸۴۰۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

فیلمبرداری جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ به نام بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) در بریتانیا در حال انجام است، به تازگی تصاویر جدیدی از دنیای آخر الزمانی این فیلم منتشر شده است.

وب‌سایت زومجی: فیلمبرداری جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ به نام بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) در بریتانیا در حال انجام است، به تازگی تصاویر جدیدی از دنیای آخر الزمانی این فیلم منتشر شده است.

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

فیلم آینده‌ی استیون اسپیلبرگ با نام Ready Player One که بر اساس رمانی از ارنست کلاین درباره‌ی واقعیت مجازی و بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شود، در بریتانیا در حال فیلمبرداری است. تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است که نشان می‌دهد که محل استودیو فیلمبرداری در شهر بیرمنگام انگلیس در حال تبدیل شدن به یک مکان آخر الزمانی است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را که توسط وب‌سایت کوتاکو منتشر شده است مشاهده کنید:

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

دنیای آخر الزمانی جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم پیش از این قرار بود در دسامبر ۲۰۱۷ اکران شود، اما برای اجتناب از رقابت با فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII)، تاریخ اکران آن عقب افتاد. اولیویا کوک، بن مندلسون، تای شرایدن، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کتاب Ready Player One در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و با تحسین و استقبال منتقدان رو به رو شد. اتفاقات این کتاب در یک پادآرمان شهر در آینده رخ می‌دهد و داستان آن بر روی یک نوجوان تمرکز دارد که پس از ورود به یک دنیای واقعیت مجازی، تلاش می‌کند سه «Easter Egg» به جا مانده از خالقان غیر عادی آن را پیدا کند. استیون اسپیلبرگ در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت کولیدر، اعتراف کرد که فیلم جدید وی نوستالژی رمان را در دهه ۸۰ حفظ خواهد کرد که در فیلم‌های اخیر او این دوره از قلم افتاده است. او می‌گوید:

این فیلم با بیشتر فیلم‌های من ارتباطی ندارد. به جز ماشین دی‌لورن در فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future) و چند مورد دیگر در ارتباط با فیلم جدید من [Ready Player One]، من مقدار زیادی منابع خارج از فیلم‌هایی که ساختم برای ساخت این فیلم در اختیار دارم. من بسیار خوشحالم که می‌بینم بدون من در یک دوره عالی فیلم‌های بسیار خوبی در دهه ۸۰ ساخته و توسعه داده شده است. من فکر می‌کنم به استثنای فیلم‌های خودم، یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم تا با بازگشت به دهه ۸۰ فیلمی در این دوره بسازم، این است که به من اجازه می‌دهد هرکاری که می‌خواهم در این دوره انجام دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج