جاباما
۳۸۷۰۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لادروپ: چند تیم شانس قهرمانی در اروپا دارند

هافبک دانمارکی سابق بارسلونا و رئال مادرید درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری: مایکل لادروپ، بازیکن دانمارکی سابق بارسلونا و رئال مادرید، از میان مسی و رونالدو، فوق ستاره آرژانتینی را انتخاب می‌کند، چندین تیم را شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای این فصل می داند، از شکست بارسلونا برابر آلاوز حیرت‌زده شده و به انتخاب از میان هافبک‌های دو غول فوتبال اسپانیا پرداخته است.

به گزارش mundodeportivo، لادروپ در ابتدا در مورد مقایسه دو ابر ستاره چند سال اخیر دنیای فوتبال گفت:

کریستیانو بازیکن کاملی‌ست اما دیدی که مسی به بازی دارد را ندارد. مسی یک استعداد خالص است. دقیقا مانند مارادونا در عصر بازیگری من. هر دوی این بازیکنان در هشت سال اخیر بهترین‌های دنیای فوتبال بوده‌اند اما با توجه به سبک فوتبالی که به آن علاقمندم، انتخاب من، مسی خواهد بود. به خاطر همان دید وسیع نسبت به بازی.

لادروپ معتقد است رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بارسا برای قهرمانی در اروپا ندارد و چندین تیم را از شانس‌های قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا می داند:

فکر نمی‌کنم رئال از بارسا شانس بیشتری داشته باشد. هر دو تیم در یک سطح هستند. به جز آن‌ها، اتلتیکومادرید، بایرن و یوونتوس هم از شانس‌های قهرمانی امسال هستند. یووه در نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. سیتی با گواردیولا؟ از نمایش آن‌ها در دربی منچستر لذت بردم اما باید دید در اروپا چگونه کار خواهند کرد. پاریسن ژرمن را نیز کم و بیش می‌توان به این لیست اضافه کرد. آن‌ها لیگ فرانسه را قبضه کرده‌اند اما هنوز در اروپا جای پیشرفت زیادی دارند.

بارسا روز شنبه در نیوکمپ در دیداری عجیب، مقابل آلاوز تازه صعود کرده به لالیگا شکست خورد. لادروپ می‌گوید از این نتیجه حیرت‌زده شده و فکر می کند یک جای کار در بارسا می‌لنگد:

مادرید ترکیب کاملی دارد که من ضعفی در آن نمی‌بینم. علاوه بر آن، نیمکتی سطح بالا نیز در اختیار دارد. با این حال، باخت بارسا مقابل آلاوز مرا سوپرایز کرد. این درست است که بازی‌های پس از فیفادی دشوار است اما معمولا این دشواری مربوط به بازی‌های خارج از خانه می‌شود. وقتی حتی بدون مسی و سوارز هم نتوانیدتیمی چون آلاوز را ببرید، قطعا مشکلی در تیم وجود دارد.

لادروپ در پایان گفت که اگر به عنوان یک مربی بخواهد دو هافبک از دو غول اسپانیایی به خدمت بگیرد، انتخاب‌های او، اینیستا و مودریچ خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج