کد خبر: ۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۱۷۹
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.
خبرگزاری ایسنا: نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بوده است و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد.

نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است.



نهاوندیان درباره‌ی نحوه اجرایش گفته بود: یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند ولی اینها مصداق هر کسی از ظن خودشد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا سهم مخاطب از اجرایتان را پرداخته‌اید؟ هم گفته بود: با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم. مردم سرزمین مقدس ایران خیلی لایقند که همه چیز داشته باشند، ولی من همه توانمندی‌ها را ندارم. مردم سرزمین ما وارث مردان بزرگی همچون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

مرحوم نهاوندیان که در زمان حیاتش دل پری از زخم‌هایی که از اجرا خورده‌ بود، داشت، بیان این زخم‌ها را به صورت شعر گفته بود:

نیمه شب و من تازه نفس/ ره خوابم زد و ماندم بیدار/ ریخت از پرتو لرزنده شمع سایه درخت، گلی بر دیوار/ همه گل بود ولی روح نداشت/ سایه‌ای مضطرب و لرزان بود/ چهره‌ای سرد وغم‌انگیز و سیاه/ سرگردان بود/ شمع خاموش شده از تیزی باد/ چیزی از سایه بر دیوار نماند/ کس نپرسید کجا رفت/ که بود/ که دمی چند در اینجا گذراند/ این منم خسته در این کلبه تنگ/ ولی فدای یک لبخند مردم.

همیشه به خودم می‌گویم نیما دریای آرامی است که ناخدای قهرمان نمی‌خواهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.

جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: جسد ، مجری ، تلویزیون
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
13
1
نیما کرمی؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
2
4
نه نیما الان شبکه اموزش برنامه زنده داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
8
1
نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر
پاسخ ها
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
ن...نیما نهاوندیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
13
4
وای نه!! همون نیمایی که تو رنگین کمان هست؟؟؟؟ باورم نمیشه. خدا بیامرزتش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
0
13
واقعا جا خوردم...خیلی دلم گرفت!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
1
17
وای چقدر ناراحت شدم، طفلک.... خدا بیامرزدش...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
0
18
اولش که گفتید مجری برنامه کودک بوده حالا که برگشتم دوباره متن رو خوندم میبینم عکس مجری برنامه ورزشی گذاشته شده بهتره اول تحقیقات رو کامل کنید بعدا خبرتون رو منشر کنید... به هر حال خدا رحمتش کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
2
20
آقا چرا این قدر الکی تیتر میزنید جزئیات فلان خبر و اینا؟

این بار اولتون نیست واسه شما بده همچین نوشتین جزئیات که انگار پرونده رو حل وفصل کردین.

کو جزئیات؟
واسه مهدی هاشمی هم نوشته بود چرا مهدی هاشمی دستگیر و آزاد شد تو خبر هیچی نبود.

یکم به خودتون بیاین مردم رو سر کار نزارید
نظر من خودمم نه خاطره
| درباره جزییات مرگ مشکوک مجری ورزشی تلویزیون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
1
8
آخی.. خدا رحمتش کنه چرا؟؟ خیلی متاثرشدم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
3
3
خدا رحمتش کنه ولی شعرش تلفیقی از سهراب و فروغ بود! تو دیگه چرا نیما!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
0
6
یکی ازمجریهای ورزشی کاربلدبود.
چقدر زود رفت !روحش شاد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
0
3
روحش شاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
1
0
شعر از فریدون مشیری است. خیلی زشته این کارها. حداقل جرات داشته باشید نظر منو بزارید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
1
0
شاعر میگه .. دلا خو کن به تنهائی که از تنها ! بلاخیزد.............. سعادت را کسی بیند که از تنها ! گریزد:

نیما در این سن نباید تنها میبوده . در شعر فوق منظور شاعر از تنها کنایه از انسانهای بد است شاید نیما از کسانی نا مهربانی دیده بود و به تنهائی رو آورده بود ! و شاید هم تقدیر او چنین بوده ! و اما فراموش نکنیم که تقدیر نمیتواند مسئولیت های ما انسانها را نسبت به یک دیگر کم رنگ کند ! نیما در این سن می بایستی زن و فرزند میداشت و با توجه به شغلش از یک زندگی نسبتا" خوبی برخوردار می بود . الله و اعلم و خداوند رحمتش کند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
ايشون از هم دانشگاهيهاي من بود خيلي پرانرژي بود درضمن همون سال آخر دانشگاه با يك دختر تهراني ازدواج كرد -سال 81-
واسطه ورودش به تلويزيون هم اقوام خانمش بودن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
0
1
طرف مجرده میگن چرا مجرد بود؟
متاهله، وای زنش جوونه بیوه شد؟
بچه نداره،اخی بچه شو ندید.
بچه داره،خدایا بچه ش چه گناهی داشت باید یتیم میشد؟
اقا ول کنید...
نیما جان پیر یا جوون تنها یا متاهل خبر پر کشیدنت واقعا شوکه مون کرد خدا رحمتت کنه. خدا به عزیزانش و مادرش واقعا صبر عنایت کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
0
0
مرگ یک قدمی ماست خداهمه ماراعاقبت بخیر کنه یادمون باشه که دستشون از دنیاکوتاهه به جای تمام این حرفا فقط براشون دعا بخونیم خدایش بیامرزد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ