۳۸۷۸۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افزایش محبوبیت اندروید مارشمالو بین کاربران

آخرین آمار از میزان فراوانی اندروید به تازگی منتشر شده است تا در اختیار کاربران مشتاقی که پیگیر این نوع نمودارهای آماری هستند قرار بگیرد.

وب سایت تک شات: آخرین آمار از میزان فراوانی اندروید به تازگی منتشر شده است تا در اختیار کاربران مشتاقی که پیگیر این نوع نمودارهای آماری هستند قرار بگیرد. با در نظر گرفتن این نکته که مدت کوتاهی از انتشار اندروید ۷.۰ نوقا می گذرد، می توان حدس زد که تا این لحظه تعداد محدودی از دستگاه ها به این نسخه بروزرسانی شده باشند چون در حال حاضر فقط به توسعه دهندگان ارسال شده است. بنابراین فعلاً اندروید مارشمالو در رده آخرین نسخه این سیستم عامل لیست شده است.
افزایش محبوبیت اندروید مارشمالو  بین کاربران

به نظر می رسد که اندروید مارشمالو در مقایسه با ماه قبل دستاوردهای تازه ای کسب کرده است. بر اساس آخرین آمارها، مارشمالو هم اکنون ۱۸.۷ درصد دستگاه های اندرویدی را فراگرفته است. این یعنی از بین تمامی دستگاه اندرویدی که از گوگل پلی استور بازدید کرده اند، ۱۸.۷ به اندروید ۶.۰ مارشمالو مجهز بوده اند. این رقم نسبت به آمار ۱۵.۲ درصدی ماه گذشته حدود ۳.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

افزایش محبوبیت اندروید مارشمالو  بین کاربران
به نظر میرسد تنها بروزرسانی اندروید که نسبت به آمارهای قبلی رشد داشته اندروید مارشمالو بوده است. بروزرسانی های قبلی اندروید مثل لالی پاپ در واقع افت کرده اند. این نسخه با 0.5 درصد کاهش مواجه بوده اما همچنان با در اختیار داشتن 35 درصد از نمودار این ماه، به عنوان بروزرسانی غالب شناخته می شود. از سوی دیگر اندروید کیت کت نیز با افت 1.5 درصدی، اندروید Jelly Bean با افت 1.1 درصدی و اندروید Ice Cream Sandwich و Gingerbreadبا 0.2 درصد افت روبرو بوده اند.

اندروید 2.2 فرویو نیز به دلایل نامعلومی همچنان آمار ثابتی داشته است. مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا در نهایت اندروید نوقا به صدر جدول فراوانی اندروید صعود کند و ظاهراً باید یک یا دو ماه دیگر منتظر ماند و دید که نمودارها به چه شکلی در می آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج