۳۸۸۰۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

چند روز پیش لندروور تیزری از نسل جدید مدل دیسکاوری خود را منتشر نمود. حال یکی از جاسوسان صنعتی، تصاویری از نسل جدید دیسکاوری گرفته است که جزئیات بیشتری از طراحی این SUV را نمایان می‌کند.

وب سایت پدال - امیر دهقان: چند روز پیش لندروور تیزری از نسل جدید مدل دیسکاوری خود را منتشر نمود. حال یکی از جاسوسان صنعتی، تصاویری از نسل جدید دیسکاوری گرفته است که جزئیات بیشتری از طراحی این SUV را نمایان می‌کند. این نمونه که در حال آزمایش بوده است، نارنجی‌رنگ بوده و پوشش‌های استتاری کمی دارد. به همین دلیل کاملاً مشخص است که نسل جدید دیسکاوری از فرم جعبه‌ای شکل نسل قبلی تا حد زیادی فاصله گرفته است.

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

البته این امر برای یک SUV سنتی و اصیل که سالیان سال است با ظاهری منحصربه‌فرد و جعبه‌ای شکل تولید شده و به‌نوعی یکی از نمادهای لندروور محسوب می‌شود چندان مناسب به نظر نمی‌رسد چراکه بسیار به مدل کوچک‌تر دیسکاوری اسپرت شبیه شده است. همچنین کانسپت Discovery Vision که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد درواقع پیش‌نمایشی از نسل جدید دیسکاوری محسوب می‌شد.

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

نسل جدید لندروور دیسکاوری که نسل پنجم آن محسوب می‌شود، احتمالاً بر روی پلت‌فرم رنجروور و رنجروور اسپرت ساخته شده است. همچنین احتمالاً دیسکاوری جدید در بسیاری از بازارها با پیشرانهٔ ۳ لیتری V۶ توربودیزل عرضه خواهد شد درحالی‌که ممکن است یک سری موتورهای چهار و شش سیلندر از خانوادهٔ موتورهای Ingenium جگوار-لندروور نیز به لیست پیشرانه‌های این خودرو اضافه گردد.

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

البته برخلاف ظاهر نرم دیسکاوری جدید، این خودرو هنوز توانایی‌های آفرود بالای خواهد داشت خصوصاً اینکه ساخت نسخه‌ای خاص از آن با نام SVX نیز در دستور کار قرار دارد که قابلیت‌های آفرود بیشتری داشته و قرار است در سال ۲۰۱۸ معرفی شود. بااین‌حال نسخهٔ استاندارد نسل جدید دیسکاوری رسماً در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر)، پیش از اولین نمایش عمومی آن در نمایشگاه پاریس، رونمایی می‌شود. فروش این SUV بریتانیایی در پایان امسال در اروپا آغاز می‌گردد درحالی‌که سال آینده در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی
نسل فعلی دیسکاوری در بازار ایالات‌متحده با نام LR4 عرضه می‌شد درحالی‌که نسل قبلی آن‌هم با نام LR3 شناخته می‌شد بنابراین ممکن است نسل جدید یا پنجم این خودرو در ایالات‌متحده با نام LR5 عرضه گردد. البته این احتمال هم وجود دارد که همچنان همان نام LR4 بر روی آن باقی بماند.

نسل جدید لندروور دیسکاوری قبل از رونمایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج