۳۸۸۳۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل ۲۰۱۹

رؤیا بالاخره به واقعیت پیوست! پس از سال‌ها بحث و گمانه زنی، عکاسان جاسوسی موفق شدند اولین تصاویر شورولت کوروت موتور وسط مدل ۲۰۱۹ را در حال تست و آزمایش در ایالت میشیگان شکار کنند.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: رؤیا بالاخره به واقعیت پیوست! پس از سال‌ها بحث و گمانه زنی، عکاسان جاسوسی موفق شدند اولین تصاویر شورولت کوروت موتور وسط مدل ۲۰۱۹ را در حال تست و آزمایش در ایالت میشیگان شکار کنند. ما تصاویری از این کوروت بی‌نظیر را در بدنه C۷ دیده‌ایم، ولی این اولین باری است که تصاویری از این خودرو با طراحی بدنه جدید و زیبا و موتور وسط آن منتشر می‌شود.

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019

این پروژه که از آن با نام امپراطور یاد می‌شود، طبق گزارش روزنامهٔ دیترویت نیوز، ابرخودروی اسپرت نمادین شورولت را در جایگاهی قرار خواهد داد تا با ابرخودروهای اروپایی و همچنین فورد جی تی رقابت کند. در گزارش این روزنامه آمده که یک کوروت موتور جلو نیز چند سال پس از معرفی این ابرخودرو وارد بازار خواهد شد.

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019

هنوز مشخص نیست که این کوروت موتور وسط چه مشخصاتی خواهد داشت، ولی ما انتظار داریم مواردی مانند تمرکز بالا روی بحث کاهش وزن، آیرودینامیک و استفاده از مواد اولیه‌ای مانند فیبر کربن در این خودرو دیده شود. در مورد موتور آن نیز بحث‌های فراوانی وجود دارد، ولی احتمالاً شورولت در این ابرخودروی خود از یک موتور V۶، یا یک موتور معمول‌تر V۸ استفاده کند. جنرال موتورز همچنین یک گیربکس ۱۰ دنده اتوماتیک با همکاری فورد طراحی کرده و در حال حاضر در توپخانه خود دارد، گفته می‌شود آن‌ها از این گیربکس برای اولین بار در شورولت کامارو ZL۱ استفاده خواهند کرد.

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019

طبق گزارش‌ها، کار طراحی و توسعه یک کوروت موتور وسط تقریباً از یک دهه پیش آغاز شد، ولی به دلیل ورشکستگی جنرال موتورز در سال ۲۰۰۹ ادامه آن به تأخیر افتاده بود. با شرایط مالی بهبود یافته جنرال موتورز، اکنون انتظار می‌رود شورولت کوروت موتور وسط در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

اولین تصاویر جاسوسی کوروت مدل 2019
Chevrolet Corvette C۸ Render
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج