۳۸۸۳۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

زندگی خالق «اسپایدرمن» فیلم می‌شود

استودیوی «فاکس قرن بیستم» قصد دارد مقطعی تاریخی از زندگی استن لی خالق بسیاری از معروف‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور مارول از «اسپایدرمن» و «هالک» گرفته تا «مرد آهنی» و «ثور» را جلوی دوربین ببرد.

وب‌سایت آی ‌سینما: استودیوی «فاکس قرن بیستم» قصد دارد مقطعی تاریخی از زندگی استن لی خالق بسیاری از معروف‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور مارول از «اسپایدرمن» و «هالک» گرفته تا «مرد آهنی» و «ثور» را جلوی دوربین ببرد.

زندگی خالق «اسپایدرمن» فیلم می‌شود

«فاکس» که پیش از این در ساخت سری فیلم‌های «مردان ایکس» و «چهار شگفت‌انگیز» با استودیوی مارول همکاری داشته است، این‌بار تصمیم دارد به سراغ خالق اصلی شخصیت‌های یادشده برود و برشی از زندگی لی در دهه ۱۹۷۰ را روی پرده سینما بیاورد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، برخلاف ساختار رایج فیلم‌های زندگینامه‌ای، تهیه‌کنندگان فاکس در نظر دارند فیلمی اکشن و ماجراجویانه به همراه ساختاری نامتعارف از زندگی لی به تصویر بکشند. مارتی بوون و ویک گادفری تهیه‌کنندگان فیلم‌های «گرگ‌ومیش»، «دونده مارپیچ» و «پاور رنجرز» که به زودی اکران می‌شود، جزو تیم تهیه‌کنندگان پروژه جدید فاکس هستند که قرار است با حال و هوای فیلمی نظیر «مردان پادشاه: سرویس مخفی» یا به گفته یک منبع آگاه به سبک فیلم‌های «جیمز باند»ِ راجر مور جلوی دوربین برود.

لی و گیل چمپیون شریک قدیمی او به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه فعالیت خواهند داشت. اطلاعات دقیق و مستندی درباره داستان زندگی لی خالق کتاب‌های مصور و رییس سابق شرکت «مارول کامیکس» وجود دارد. لی در محله‌ای فقیرنشین در نیویورک به دنیا آمد و از سن ۱۷ سالگی (در سال ۱۹۳۹) وارد دنیای نشر کتاب می‌شود و در «تایملی کامیکس» مشغول به کار می‌شود.

رویای لی زمانی این بود که «بهترین رمان امریکایی» تاریخ را بنویسد و در فکر انصراف از رویای دیرینه خود بود که همسرش او را ترغیب کرد شانس خود را با طراحی‌های کمیکش بیازماید. در نتیجه، لی در دهه چهارم زندگ‌ اش«چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را خلق می‌کند. بعد از آن، لی بی‌وقفه دست به خلق شخصیت‌هایی مانند «اسپایدرمن»، «دکتر استرنج»، «مردان ایکس»، «مرد آهنی» و «هالک» می‌زند که بعدها به تغییری شگرف در فرهنگ عامه امریکا می‌انجامد. در دهه ۱۹۷۰، لی به هالیوود می‌رود تا به رویای دیرینه خود رنگ واقعیت ببخشد و شخصیت‌هایی را که خلق کرده، روی صفحه تلویزیون و پرده سینما ببیند.

تاکنون کسی به عنوان فیلمنامه‌نویس پروژه جدید استودیوی فاکس معرفی نشده است و در نتیجه، فعلا جزییات چندانی درباره خط اصلی داستان وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج