۳۸۸۳۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پژمان بازغی جایگزین احتمالی گلزار در «خضرا»

محسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما از آماده سازی دو فیلم برای تولید و آغاز اکران اروپایی یکی از آثارش خبر داد.

میزان: محسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما از آماده سازی دو فیلم برای تولید و آغاز اکران اروپایی یکی از آثارش خبر داد.

محسن محسنی نسب کارگردان و تهیه کننده سینما سوپر استارهای سینمای ایران را تنها دو نفر اعلام کرد و گفت: از نظر من سوپر استارهای سینمای ایران دو نفرند هستند. یکی محمدرضا گلزار و دیگری رضا عطاران که می توان از آنها به عنوان سوپر استار یاد کرد. مابقی برای من فرقی ندارند.

وی ادامه داد: طی بررسی هایی که کردم رضا عطاران تا پایان سال در ۵ فیلم بازی خواهد کرد و محمدرضا گلزار هم در سریال عاشقانه مشغول است به همین دلیل چون از بازی پژمان بازغی در فیلم "شاخ کرگدن" بسیار راضی بودم به احتمال زیاد برای بازی در این فیلم با او وارد مذاکره می شوم.

محسنی نسب زمان کلیدخوردن فیلمبرداری خضرا را آبان ماه اعلام نمود و افزود: با توجه به زمان فیلمبرداری "خضرا" به فجر امسال نمی رسد. از طرفی شاخ کرگدن را در حال حاضر آماده داریم که آن را برای فجر ارسال خواهیم نمود اما پیش از آن اکران های اروپایی اش را آغاز خواهد کرد.

وی از شروع فیلمی در ژانر دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: در کنار این ها فیلمی در ژانر دفاع مقدس به تهیه کنندگی و کارگردانی خودم هم آماده دارم که به احتمال فراوان فیلمبرداری اش آغاز شده و به فجر می رسانم.

این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: این فیلم با نام "ستاره های رقصان" در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار داشته و در حال انتخاب بازیگران فیلم هستیم. فعلاً بازیگران فرعی انتخاب شده اند و مذاکرات برای نقش های اصلی همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج