۳۸۸۴۳۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تدابیر علی منصور قوی‌تر از ایده‌های روانشناس!

استقلال بد نتیجه گرفته است و شاید هم بد بازی کرده باشد! به هر صورت نتیجه حاصل بازی ای است که نمایش داده می شود و علی منصور هم این را قبول دارد!

ورزش سه: به دنبال ناکامی ها ایراداتی گرفته شد. اینکه علی منصور دستیاران خوبی در کادر فنی ندارد! اینکه باید یک روانشناس به ترکیب تیم اضافه کند و... منتقدین برای اثبات گفته های خود ادله های مختلفی دارند اما در این بین کمتر به ایده های علی منصور پرداخته شد. ایده هایی که تا اکنون امتیازات زیادی را برای استقلال به ارمغان نیاورده است که شاید پرداختن به آن اکنون موضوعیتی نداشته باشد.

دربی ۸۳ در راه است و پیروزی در این بازی می تواند همه ناکامی های استقلال را پاک کند! در بازی فردا تدابیر علی منصوریان بیشتر از تزهای روانشاس جواب خواهد داد چرا که بازیکنان تیم در کادر فنی بیشتر از سرمربی الهام می گیرند و درصد کمی هم از دیگر اعضای کادر فنی.

همان طور که دلیل امتیازات از دست رفته استقلال علی منصور بوده و فردا هم در صورت پیروزی این موفقیت را باید حاصل تدبیر این مربی دانست.

سرمربی استقلال است که طراحی تمرین می کند. سرمربی استقلال است که تمرین را اجراء می کند و اوست که ترکیب می چیند و تعویض می کند و طبیعتا اگر راهکارهای او تا به این جای کار اشتباه بوده باید راهکارها اصلاح گردد و اضافه کردن روانشناس و تغییر اعضای کادر فنی فقط صورت مسئله را پاک خواهد خواهد کرد.

این یک واقعیت محض است. استقلال اگر امتیاز نگرفته به این خاطر بوده که تدابیر اثر گذار نبوده و اگر در ساعات باقی مانده تا دربی این پذیرش شود و تلاش شود که راهکار درست القاء شود دست کم استقلال ارایه گر بازی بهتری به نسبت هفته های سپری شده خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی دنبال معجزه از اسمان هستید تا تیم خوب بازی کند؟
      تیم سیستم متغیر و جایگزین ندارد و سر مربی باید خود را اصلاح کند و کار بلد باشد

    • بدون نام

      منصوریان بدرد استقلال نمیخورد تجربه ثابت کرده تیم بزرگ مربی بزرگ میخاد .پرسپولیس خیلی قشنگ بازی کنه فردا اگه شش تا نخوره استقلال شانس اورده .کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج