جاباما
۳۸۸۸۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقص فنی ۲ میلیون خودرو فیات کرایسلر

شرکت خودروسازی فیات کرایسلر روز پنجشنبه اعلام کرد : در حال فراخوانی یک میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه از اتومبیل هایش در سطح جهان به دلیل نقض فنی در کیسه هواست که با سه مورد مرگ و پنج مورد جراحت مرتبط شناخته شده است.

خبرگزاری ایرنا: شرکت خودروسازی فیات کرایسلر روز پنجشنبه اعلام کرد : در حال فراخوانی یک میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه از اتومبیل هایش در سطح جهان به دلیل نقض فنی در کیسه هواست که با سه مورد مرگ و پنج مورد جراحت مرتبط شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن ، هدف از فراخوانی این اتومبیل ها رفع نقص فنی مربوط به عملکرد نامناسب کیسه هوا و کمربند ایمنی در برخی از تصادفات اعلام شده است. این فراخوانی شامل مدل هایی از جمله مدل کرایسلر سبرینگ ۲۰۰، دوج کالیبر ، اونجر جیپ پاتریوت و کمپاس سووس می شود که در فواصل سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ فروخته شده اند.

این تازه ترین فراخوانی اتومبیل در سلسله فراخوانی هایی است که میلیون ها دستگاه وسیله نقلیه را به دلیل بروز یک رشته مشکلات و نقایص تحت تاثیر قرار داده است.

هفته گذشته ، شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که چهار میلیون و ۳۰۰ هزار خودروی خود را در سطح جهان به دلیل نقص فنی نرم افزاری که می تواند موجب بازنشدن کیسه هوا در یک تصادف شود، فرا خواهد خواند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج