۳۸۹۶۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تست مقاومت آیفون ۷ در برابر خش و خمیدگی

بعد از دردسرهای فراوانی که اپل بر سر ماجرای خم شدن آیفون ۶ پلاس متحمل شد، هر آیفون تازه ای که معرفی می شود (یا بهتر بگوییم هر تلفن هوشمند جدیدی)، اولین سوال این خواهد بود که «آیا با دست خم می شود؟»

وب سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: بعد از دردسرهای فراوانی که اپل بر سر ماجرای خم شدن آیفون ۶ پلاس متحمل شد، هر آیفون تازه ای که معرفی می شود (یا بهتر بگوییم هر تلفن هوشمند جدیدی)، اولین سوال این خواهد بود که «آیا با دست خم می شود؟» به تازگی کانال مشهور «JerryRigEverything» در یوتوب آزمایشی را ترتیب داده تا علاوه بر پاسخ به این سوال، میزان مقاومت بدنه و شیشه جدیدترین تلفن هوشمند اپل در برابر خط و خش را نیز مشخص نماید.
تست مقاومت آیفون 7 در برابر خش و خمیدگی

در این تست که ویدیوی آن را در ادامه مطلب خواهید دید، فرد آزمایش کننده به وسیله اشیای مختلف با درجه سختی متفاوت، مقاومت شیشه محافظ نمایشگر، دکمه هوم و لنز دوربین اصلی و همچنین بدنه پشتی، توری محافظ بلندگو و نوار آنتن را می سنجد تا میزان استحکام و مقاومت هرکدام در مقابل خراش مشخص گردد.

همان طور که در کلیپ بالا مشاهده می کنید، آیفون 7 در مقابل خط و خش از مقاومت بسیار بهتری نسبت گلکسی نوت 7 سامسونگ برخوردار است.

ذکر این نکته نیز ضروریست که تصور می شد لایه ای از یاقوت کبود از کلید جدید هوم و لنز دوربین اصلی مراقبت نماید. در تئوری این ماده باید بتواند در مقابل خراش با هر ماده ای تا درجه سختی 9 مقاومت نماید، اما در ویدیوی منتشر شده می بینیم که مقاومت این بخش ها کمتر از این مقدار است و در نتیجه، شیشه لنز و همچنین روکشی که بر روی کلید هوم قرار گرفته از نوع یاقوت کبود نیست.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
تست مقاومت آیفون 7 در برابر خش و خمیدگی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج