۳۹۰۰۶
۱۵ نظر
۵۲۴۱
۱۵ نظر
۵۲۴۱
پ

بهترين ماشين‌هاي سال ۲۰۱۳

۱۰خودرو اين مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهايي معرفي كرده كه سال نو ميلادي را تحت‌تاثير خود قرار خواهند داد. شايد عده زيادي از كساني كه اين مطلب را مي‌خوانند توان خريدن اين اتومبيل‌ها را نداشته باشند اما آشنايي با آنها خالي از لطف نيست.

تهران امروز: اگر شما يكي از ميليون‌ها نفري هستيد كه عشق‌تان به اتومبيل‌هاي جديد شهره آشنايان‌تان است بايد بدانيد كه سال‌نو ميلادي شركت‌هاي بزرگ اتومبيل‌سازي دنيا خواب‌هاي خوبي براي‌تان ديده‌اند.

تغييراتي كه اين شركت‌ها در اتومبيل‌هاي خود ايجاد كرده‌اند بسيار چشم‌نواز هستند. پيش‌بيني‌ها بر اين است كه ۱۵ اتومبيل در سال ۲۰۱۳ به بازار خواهند آمد كه تغيير محسوسي در اين بازار به وجود خواهند آورد.

البته رسانه‌هاي مختلف انتخاب‌هاي متفاوتي را به عنوان برترين‌هاي سال ۲۰۱۳ منتشر كرده‌اند. ۱۰خودرو اين مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهايي معرفي كرده كه سال نو ميلادي را تحت‌تاثير خود قرار خواهند داد. شايد عده زيادي از كساني كه اين مطلب را مي‌خوانند توان خريدن اين اتومبيل‌ها را نداشته باشند اما آشنايي با آنها خالي از لطف نيست.

Acura ILX

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

اين خودرو كه ورژن لوكس «هوندا سيويك» است سبكي منحصر بفرد را درظاهر دروني و بيروني خود به نمايش مي‌گذارد. موتوري با حجم دو ليتر كه ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد روي آن تعبيه شده.از جمله امكانات جانبي آن مي‌توان به اتصال تلفن‌هاي هوشمند اشاره كرد. در اين سرويس با جا دادن سيم‌كارت به كيتي كه در اتومبيل نصب شده، مي‌توان خودرو را مجهز به يك تلفن‌همراه شخصي كرد.


Audi Allroad

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

اين ماشين را مي‌توان جايگزيني بسيار مناسب براي سوبارو Outback دانست. قدرت موتور اين اتومبيل ۲۱۱ اسب‌بخار است. حجم موتور اين خودرو دو ليتر است. از جمله ويژگي‌هاي اين اتومبيل كنترل قدرت هوشمند، اتصال آن به نقشه‌هاي گوگل و سيستم هشدار نقطه كور را مي‌توان نام برد. Audi Drive نيز به راننده امكان مي‌دهد مسير و نقاط تغيير مسير را براي خودرو برنامه‌ريزي كند.


BMW X1

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

براي كساني كه درپي خودرو زيبا و در عين حال محكم هستند، بي.ام.دبليو جديد يكي از بهترين گزينه‌هاست. BMW X۱ سريع و فرز است. اين خودرو يك جانشين كوچك‌تر و ارزان‌تر براي X۳ است. اين خودرو، موتوري چهار سيلندر با ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت دارد. چرخ‌هاي اين خودرو به نحوي طراحي شده‌اند كه در جاده‌هاي خشك و لغزنده با امنيت كامل حركت مي‌كنند.


Buick Encore

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

اين اتومبيل از نظر مكانيكي اگرچه شبيه Sonic شورولت است، اما از سيستم‌هاي جديدي در آن استفاده شده. ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت دارد، حجم موتورش ۱.۴ ليتر است و از دنده اتوماتيك بهره مي‌برد. Buick Encore به يك سيستم پيشرفته از بين بردن سروصدا در اتاق ماشين مجهز است و از سيستم‌هاي هشدار همچون هشدار خروج از خط بهره مي‌برد.


BMW - Gran Coupe

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

Gran Coupe به تازگي به خودروهاي سري۶ بي.ام.دبليو چهار در سال ۲۰۱۳ اضافه شده است. برخلاف مدل‌هاي دو در، اتومبيل‌هاي چهار در مي‌توانند چهار سرنشين را در نهايت راحتي درخود جاي دهند. حجم موتور اين خودرو ۳ ليتر است و ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد. اين خودرو از موتور شش سيلندر بهره مي‌برد. در اين اتومبيل مجموعه‌اي از سيستم‌هاي پيشرفته كنترل شاسي تعبيه شده است كه در حفظ وقار آن به شدت تاثير دارد. انتقال سريع براي انتخاب سرعت‌هاي متفاوت از ديگر ويژگي‌هاي اين خودروست.


Cadillac XTS

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

ويژگي‌هاي ساختاري اين اتومبيل باعث شده است كه درون و بيرون آن بسيار زيبا و چشمگير باشد. اين خودرو از موتوري با حجم ۳.۶ ليتر و قدرت ۳۰۰ اسب بخار بهره مي‌برد. خودروهاي سبك XTS سيستم‌هاي خود را از كاديلاك CTS-V وام گرفته‌اند. با اين حال رانندگي با اتومبيل‌هاي مدل XTS روان‌تر از ديگر مدل‌هاست. در اين اتومبيل طيف كاملي از آخرين امكانات در دسترس قرار گرفته از جمله سيستم اجتناب از برخورد و هشداردهنده نقطه كور. پشتي صندلي راننده درمواقع خطر به لرزش درآمده و به راننده هشدار مي‌دهد.


Cadillac ATS

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

كاديلاك ATS خودرو لوكسي است كه بخشي از ساختار خود را از كاديلاك CTS وام گرفته است. اين اتومبيل از موتوري با حجم ۳.۶ ليتر و ۲۷۰ اسب بخار قدرت بهره مي‌برد. در اين خودرو از سيستم‌هاي پيشرفته امنيتي و راحتي راننده استفاده شده است. اين خودرو مجهز به صفحه‌ نمايش خازني ال.سي‌دي لمسي است كه از كنترل چند لمسي انگشت بهره مي‌برد.


Chevrolet Spark

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

اين خودرو مدل كوچك و جذابي است با چهار در. موتور آن ۱.۲ ليتر حجم دارد، چهار سيلندر است و مي‌تواند ۸۴ اسب‌بخار قدرت توليد كند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي آن كم‌مصرف بودن آن به شكل چشمگيري است. در قسمت عقب اين اتومبيل دو نفر به راحتي مي‌توانند مستقر شوند. حجم صندوق عقب آن نيز بيش از ۳۱ فوت مكعب است. اين اتومبيل نيز از امكان اتصال تلفن‌هاي هوشمند برخوردار است.


Dodge Dart

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

اين خودرو را بايد نخستين رقيب جدي اتومبيل Dodge Neon دانست. مكانيك و طراحي اين اتومبيل از تبار آلفا رومئوهاي ايتاليايي است. اين خودرو بسيار شيك و مقرون به صرفه و با طراحي داخلي ويژه و قابل‌توجه است. رانندگي با اين ماشين اين احساس را ايجاد مي‌كند كه انگار فرمان ماشين گران‌تري را در دست داريد. موتور اين خودرو ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد.


Ford C-MAX

بهترين ماشين‌هاي سال 2013

انحنا و قوس‌ زيباي اين اتومبيل باعث شده است كه در اتاق داخلي آن پنج سرنشين به راحتي بتوانند مستقر شوند. حجم موتور اين اتومبيل ۲ ليتر است. اين خودرو جديد فورد به سيستم‌هاي لمسي و كنترل چندرسانه‌اي مجهز شده است. يك دوربين ديد عقب نيز از ديگر امكانات فورد C-MAX است. اين اتومبيل از يك موتور برقي نيز استفاده مي‌كند كه به اندازه ۲۰مايل مي‌توان با اين موتور برقي رانندگي كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر کش

      جالب نبودن. خوشم نیومد

    • مهدی

      پراید چقدر امکانات داره. اینا فقط تلفن هوشمند.دید نقاط کور مصرف کم
      ولی پراید گرم کن شیشه عقب.
      شیشه برقی
      کمربند
      کم مصرف
      امنیت
      ایینه بغل تاشو
      رنگ متالیک در صورت سفارش
      و......

    • آرش

      اینا چین دیگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بهترین ماشین ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یاسین

      عالی بود دوست داشتم

    • محمدرضا

      پس پورشه کو؟؟؟

    • ندا

      و پراید مجهز به آدم کشی

    • امیر

      واقعا راست میگه ندا .
      قوطی رانیه.

    • مهشاد

      بدک نبود ولی زیاد جلب هم نبود

    • مرجان

      چنگی به دل نزد

    • شیدا

      بد نبود حالا من در کل میگم گرنجور هم بد نیست البته در ایران نه در خارج...

    • نظرسن سوون

      مي خاهم ماشين هاي جديدسال2014رانشان دهيد

    • علی نعمتی

      پس بهترین ماشین جهان پورشه کوووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد رضا

      پرایدجزوبرترین ها نبود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

    • حسین

      افتضاه بود

    • بدون نام

      اینها که ماشین نیست آهن باره است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج