۳۹۰۱۹۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

آئودی RS۷ خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان

به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V۸، این آئودی RS۷ خاص مدلی است که اکنون می‌توانید آن را یک ابرخودروی چهار درب بنامید.

وب‌سایت پدال: به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V۸، این آئودی RS۷ خاص مدلی است که اکنون می‌توانید آن را یک ابرخودروی چهار درب بنامید.

آئودی RS7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان

مهندسان تیونر PP-Performance اثر خود را به خوبی روی آئودی RS۷ که خود به صورت استاندارد از قدرت بالایی برخوردار است به خوبی گذاشته و موفق شده‌اند خروجی‌های موتور TFSI آن را به ۷۳۵ اسب بخار نیرو و عدد شگفت انگیز ۱۰۰۸ نیوتن بر متر برسانند. و به لطف سیستم چهار چرخ پیشران کواتروی آن، قادر است تا آخرین قطرهٔ نیروی خود را به آسفالت منتقل کند. جالب است بدانید رکورد درگ ۴۰۰ متر این خودرو ۱۰.۶ ثانیه است، عددی که حتی از تسلا مدل اس P۹۰D نیز کمتر می‌باشد و آن را در ردهٔ خودروهایی مانند فراری ۴۸۸ GTB، آئودی R۸ V۱۰ Plus و لامبورگینی اوراکان قرار می‌دهد.

آئودی RS7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان

از آن جایی که در مراحل تیونینگ این خودرو پرفورمنس قوی مد نظر بوده است، مهندسان تیونر PP-Performance با تمرکز روی سیستم اگزوز Akrapovič Evolution که تماماً از تیتانیوم ساخته شده است، با اعمال تغییراتی در لوله‌های اگزوز و همچنین سیستم فیلتر هوای اسپرت BMC حدوداً ۸.۱ کیلوگرم از وزن کلی خودرو کاسته‌اند.
آئودی RS7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان

از قابل توجه ترین تغییرات ظاهری اعمال شده به این خودرو می‌توان به نسخهٔ ویژه "Sparkling Berry" پوشش وینیل آن اشاره کرد. این پوشش خاص که رنگ آن در شرایط نورپردازی مختلف از قهوه‌ای به زرد و از طلایی به بنفش تغییر می‌کند ظاهری خاص و تک را برای خودرو ایجاد کرده است.
آئودی RS7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان

کامل کنندهٔ پکیج یک جفت رینگ ۲۱ اینچ دو رنگ اشمیت و همچنین سیستم تعلیق قابل تنظیم KW می‌باشد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که دوست دارید آئودی RS۷ شما این تریم خاص را داشته باشد، هزینهٔ آن برای شما چیزی حدود ۹۵۸۹ دلار خواهد بود.
آئودی RS7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خیلی جالبه، خودرویی با این کیفیت قیمتش نه هزار و پانصد دلاره و از اونطرف مسوول بخش صادرات سايپا میگه پراید و تیبا رو حدود هشت هزار و پانصد دلار میدن عراق، یعنی پراید (بدون ای بی اس و کیسه هوا) همش هزار دلار ارزونتر از این آئودی جدید و فوق العاده است. مردم عراق هم ظاهرا بخاطر نداشتن همین هزار دلار اضافه یا بخاطر اینکه پراید و این آئودی از لحاظ کیفیت در یک سطح هستند ولی پراید قیمتش منصفانه تره قید اونرو میزنن و پراید ایرانی میخرند. دمشون گرم که هوای همسایه شون رو دارن و پولشونو به غریبه و اجنبی نمیدن

    • حسین

      حمید خان قیمت تریم ماشین و ریگ اسپرتش که دورنگه 9500دلار اضافه تره نه قیمت ماشین

    • وحید

      عزیز جان با تریم نه هزار و پانصد دلاره. شما قیمت هر ماشینی رو چک کنی قیمت آپشن هاش که تعداد و امکانات بیشتری ارائه میده کمتر از سه هزار دلاره. این ماشین هم دوتا آپشن رنگ و رینگ داره که مطمئنا زیر هزار دلار میشه، قیمت ماشین های لوکس رو با و بدون آپشن تو اینترنت یا توی همین برترین ها چک کنی آمارش دقیق دستت میاد. من بدون تحقیق و بدون مطالعه هيچوقت مطلب نمیگذارم. روز خوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج