جاباما
۳۹۰۲۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چه کسی اولین آیفون ۷ را خرید؟

امسال شخصی به نام «جیمی گونزالس» (Jaime Gonzalez) به مدت ۲۳ روز پشت درب یکی از فروشگاه های اصلی و نمادین اپل در خیابان پنجم منهتنِ نیویورک انتظار کشید تا اولین شخصی باشد که آیفون ۷ پلاس را دریافت می کند.

وب‌سایت دیجیاتو: این روزها دیگر صف کشیدن در برابر فروشگاه های عرضه کننده محصولی خاص تبدیل به یک امر قدیمی شده و کمتر دیده می شود. چرا که تقریباً تمام شرکت ها پیش از عرضه نهایی محصول خود، آن را پیش فروش می کنند و اگر شما به شکل اینترنتی آن را تهیه کنید دیگر نیازی به ماندن در صف ندارید.
چه کسی اولین آیفون 7 را خرید؟

صف های خرید آیفون ۷ هم امسال خلوت تر از هر زمان دیگری بود اما با این حال برخی طرفداران اپل هنوز هم می کوشند تا این رسم را زنده نگه دارند. امسال شخصی به نام «جیمی گونزالس» (Jaime Gonzalez) به مدت ۲۳ روز پشت درب یکی از فروشگاه های اصلی و نمادین اپل در خیابان پنجم منهتنِ نیویورک انتظار کشید تا اولین شخصی باشد که آیفون ۷ پلاس را دریافت می کند.

وی البته قبلاً موبایل خود را سفارش داده بود و روز گذشته صرفاً آن را دریافت کرد. همانگونه که ذکر شد، برخی از طرفداران برند مذکور نمی خواهند این رسم قدیمی از میان برداشته شود.

اگرچه امسال صف های مقابل فروشگاه های اپل به شکل قابل توجهی کوتاه تر بودند اما با این حال آقای «جین مانستر»، یکی از تحلیلگران برتر موسسه «Piper Jaffray» انتظار دارد که حجم تقاضا برای موبایل های اپل بالاتر از حدی باشد که پیش از این تصور می شد.

در این بین ۴ اپراتور برتر آمریکا هم خبر از فروش بالای دو آیفون جدید داده اند و می گویند که حجم سفارشات بالاتر از سال های گذشته بوده است و همین موضوع، کوتاه تر شدن صف خریداران آیفون را تا حدی توجیه می کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج