۳۹۰۵۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین تصاویر از خودرو جدید مینی کانتری‌من

در حالی که تمامی محصولات کمپانی مینی از نظر اندازه در حال بزرگ‌تر شدن هستند، آخرین تصاویر جاسوسی ما از مدل آینده مینی کانتری‌من در حال تست در آلمان نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین خودروی این برند هم از این روند پیروی می‌کند.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: در حالی که تمامی محصولات کمپانی مینی از نظر اندازه در حال بزرگ‌تر شدن هستند، آخرین تصاویر جاسوسی ما از مدل آینده مینی کانتری‌من در حال تست در آلمان نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین خودروی این برند هم از این روند پیروی می‌کند.

اولین تصاویر از خودرو جدید مینی کانتری‌من

این نمونه اولیه برخی از پوشش‌ها و کاورهای خود را در مقایسه با آخرین مدلی که در زمستان شکار عکاس‌ها شده بود از دست داده است. بر خلاف آخرین نمونه تستی که دیده بودیم، این خودرو از یک جلوپنجره شش ضلعی بهره می‌برد که از طراحی مدل فعلی آن با ترکیبی سنتی‌تر الهام گرفته است. این نمونه اولیه همچنین رینگ‌های اسپرت چند پره مدل قبلی را از دست داده و رینگ‌هایی زشت و پلاستیک مانند دارد.

اولین تصاویر از خودرو جدید مینی کانتری‌من

بخش‌های کناری و عقب خودرو به شدت پوشانده شده‌اند و طراحی آن بخش‌ها را از چشمان ما پنهان نموده‌اند. ولی چراغ‌های عقب نمادین مینی هنوز هم کاملاً مشخص است. از دیگر تغییرات در این مدل وجود یک سراگزوز می‌باشد که در نمونه قبلی دو عدد وجود داشت.

اولین تصاویر از خودرو جدید مینی کانتری‌من

همان گونه که انتظار می‌رفت، نسل آینده کانتری‌من از نظر طول و عرض بزرگ‌تر شده است. در نتیجه این افزایش سایز، خودرو از پلت فرم UKL۲ ب‌ام‌و استفاده خواهد کرد. ما همچنین انتظار داریم که کانتری‌من همان موتورهای توربو سه و چهار سیلندر را که در سایر خودروهای این پلت فرم وجود دارند را داشته باشد. دو خودرویی که در حال حاضر از این پلت فرم استفاده می‌کنند مینی کلاب من و ب‌ام‌و X۱ هستند. این نمونه اولیه، با رینگ‌های زشت و یک سراگزوز ما را به این فکر انداخت که مینی در حال آزمایش یکی از مدل‌های با مصرف سوخت بسیار کم خود است.
اولین تصاویر از خودرو جدید مینی کانتری‌من

پس از معرفی رسمی کانتری‌من، که به احتمال زیاد در نمایشگاه ماه آینده خودرو پاریس اتفاق خواهد افتاد، یک مدل قدرتمند جان کوپر و همچنین یک نسخه پلاگین هیبریدی از آن نیز در ماه‌های بعد رونمایی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج