جاباما
۳۹۰۷۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

از کجا بفهمیم نوت ۷ سالم داریم یا معیوب؟

سامسونگ خیلی واضح و با جزییات، درباره‌ی نحوه‌ی تعویض مدل‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۷ با مشتریان‌اش صحبت کرده است؛ طوری که این شرکت از هر کسی که یک گلکسی نوت ۷ خریده، درخواست کرده بود تا برای تعویض آن، به یک نمایندگی سامسونگ مراجعه کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: سامسونگ خیلی واضح و با جزییات، درباره‌ی نحوه‌ی تعویض مدل‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۷ با مشتریان‌اش صحبت کرده است؛ طوری که این شرکت از هر کسی که یک گلکسی نوت ۷ خریده، درخواست کرده بود تا برای تعویض آن، به یک نمایندگی سامسونگ مراجعه کند. این موضوع حتی در ایران هم اجرا شده بود.

از کجا بفهمیم نوت 7 سالم داریم یا معیوب؟

در ایالات متحده، سامسونگ این امکان را به خریداران نوت ۷ داده بود تا گوشی معیوب‌شان را برگردانند، پول‌شان را پس بگیرند یا اینکه منتظر تعویض گوشی‌شان بمانند و در این مدت زمان، سامسونگ یک گوشی دیگر به آن‌ها قرض بدهد.

از کجا بفهمیم نوت 7 سالم داریم یا معیوب؟

در حالی که این شرکت کره‌ای گفته بود برای شناسایی مدل‌های جدید گلکسی نوت ۷، در پایین جعبه‌شان به دنبال یک حرف S به رنگ آبی بگردید، کسانی که گوشی‌شان تعویض شده است، چنین چیزی را ندیده‌اند. خیلی از افراد گزارش داده‌اند که در پایین جعبه‌ی گوشی، یک مربع سیاه رنگ کوچک اضافه شده است.

از کجا بفهمیم نوت 7 سالم داریم یا معیوب؟

سامسونگ گفته بود که مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷، در بالای گوشی و در نوار هشدارها، رنگ آیکون باتری متفاوتی خواهند داشت. با این حال، رنگ آیکون باتری در مدل‌های تعویض شده، فرقی نکرده است.

یک راه کاملا امن برای تشخیص اینکه گلکسی نوت ۷ شما سالم است یا معیوب، وجود دارد. می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ بروید، IMEI گوشی‌تان را وارد کنید و متوجه شوید که آیا گوشی‌تان نیاز به تعویض دارد یا سالم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج