۳۹۰۷۸۴
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

جکسون، جدیدترین ناو جنگی آمریکا

نیروی دریایی ارتش ایالات متحده، یکی از قدرتمند ترین ارتش ها در سراسر جهان است با داشتن ۲۷۰ کشتی جنگی، بزرگترین نیروی دریایی جهان به شمار می رود.

وب سایت روزیاتو - حامد آل محمد: نیروی دریایی ارتش ایالات متحده، یکی از قدرتمند ترین ارتش ها در سراسر جهان است با داشتن ۲۷۰ کشتی جنگی، بزرگترین نیروی دریایی جهان به شمار می رود. ناوهای هواپیما بر، کشتی های جنگی آبی-خاکی، ناوهای فرماندهی، ناوهای حمل و نقل و کروز ها از جمله مهم ترین تجهیزات این ارتش به شمار می روند. دستور تشکیل این نیرو در سال ۱۷۷۵ میلادی صادر شده و از آن زمان تاکنون همواره رو به پیشرفت بوده است.
جکسون، جدیدترین ناو جنگی آمریکا

کشور آمریکا هر از گاهی برای تقویت این یگان، از ناوها و کشتی های جدید رونمایی کرده و آن ها را مورد آزمایش قرار می دهد. در همین راستا، نیروی دریایی این بار تصمیم گرفته یکی از جدیدترین دستاوردهای خود یعنی ناو «USS Jackson» را تحت شرایط سخت قرار دهد و مقاومت آن را بسنجد. این ناو یک کشتی جنگی ساحلی است که ساختش در سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و ۲ سال بعد به اتمام رسیده است. کشتی «جکسون» می تواند با استفاده از ۲۶۰ ابزار تعبیه شده، پارامترهای مختلفی را اندازه گیری نماید.

نیروی دریایی آمریکا برای اطمینان از عملکرد مناسب آن، آزمایشی سهمگین را ترتیب داده و ناو جدید خود را در معرض انفجار شدید قرار داده است. به نظر می رسد این آزمایش برای اطمینان یافتن از مقاومت کشتی در برابر حجمه های شدید آب طراحی شده باشد. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی منتشر شده در این رابطه را مشاهده نمایید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
جکسون، جدیدترین ناو جنگی آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج