۳۹۰۸۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۷ سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

سینه‌ی مرغ بی استخوان یکی از آن خوراک‌های کم کالری و دم دستی است که همه دوستش دارند. منتها اینکه بدانید چگونه طعم‌دارش کرده و از بی‌مزگی درش بیاورید، معمولا کار آسانی نیست.

وب‌سایت فیدیلیو: سینه‌ی مرغ بی استخوان یکی از آن خوراک‌های کم کالری و دم دستی است که همه دوستش دارند. منتها اینکه بدانید چگونه طعم‌دارش کرده و از بی‌مزگی درش بیاورید، معمولا کار آسانی نیست. در این مطلب دستور تهیه هفت سس آسان و یک دقیقه‌ای وجود دارد که یکی از یکی راحت‌تر و خوشمزه‌تر است.

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

ابتدا دو تکه بزرگ سینه مرغ بدون استخوان را برداشته و نمک و فلفل و سپس روغن زیتون بزنید. بعد تابه چدنی را حسابی داغ کنید و آنها را بدون اضافه کردن روغن در تابه بگذارید و هر طرف را حدود شش دقیقه گریل نمایید. سپس مرغ‌ها را برداشته و با یکی از سس‌های زیر سرو کنید.

۱. سس پرتقال

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

نصف فنجان آب پرتقال، کمی آویشن خشک و یک قاشق چای‌خوری خردل را با هم مخلوط کنید و سپس در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد دو قاشق چای‌خوری کره اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو کنید


2. سس بالزامیک و کرن بری

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر


¼ فنجان آب مرغ را با ¼ فنجان سرکه بالزامیک و دو قاشق غذاخوری کرن بری (قابل تهیه از خشکبار فروشی های معتبر) مخلوط کرده و همه را در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد دو قاشق چای‌خوری کره اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو نمایید.


۳. سس خامه‌ و قارچ

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

یک فنجان آب مرغ را به همراه دو قاشق غذاخوری قارچ خشک ریز شده در مایکروویو گذاشته و بگذارید حسابی داغ شود. سپس مخلوط را در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد چهار قاشق چای‌خوری خامه اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو نمایید.


4. سس لیمو و کِیپر (خاویار گیاهی)

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

دو قاشق غذاخوری آب لیمو، شش قاشق غذاخوری آب مرغ و چهار قاشق چای‌خوری کیپر را با هم مخلوط کنید و سپس در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد دو قاشق چای‌خوری کره اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو کنید.


5. سس خامه و خردل

نصف فنجان آب مرغ و چهار قاشق چای‌خوری دانه خردل را با هم مخلوط کنید و سپس در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد چهار قاشق چای‌خوری خامه اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو کنید.


۶. سس گوجه فرنگی و ترخون

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

نصف شش قاشق غذاخوری آب مرغ و دو قاشق غذاخوری سرکه سفید، ¼ فنجان گوجه فرنگی ریز شده و یا چیپس گوجه فرنگی و البته کمی ترخون را با هم مخلوط کنید و سپس در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد دو قاشق چای‌خوری کره اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو کنید.


7. سس پسته و شیره افرا

7 سُس خوشمزه؛ یکی از یکی راحت‌تر

دو قاشق غذاخوری شیره افرا، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب، ¼ فنجان آب مرغ و دو قاشق غذاخوری پسته را با هم مخلوط کنید و سپس در یک تابه داغ بریزید. بعد از آنکه نیمی از مخلوط تبخیر شد دو قاشق چای‌خوری کره اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا سس غلیظ شود. سپس سس را بر روی مرغ ریخته و سرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج