۳۹۱۰۵
۸۳ نظر
۹۵۵۰
۸۳ نظر
۹۵۵۰
پ

هیپنوتیزم دقیقاً با آدم چه کار می‌کند؟

وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم. پاسخ تمام سؤالاتتان اینجاست.

برترین‌ها: وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.

هیپنوتیزم یعنی خواب؟

هیپنوتیزم یک وضعیت روان شناختی و فیزیولوژیک خاص است که در این حالت وضعیت هوشیاری فرد تغییر پیدا می‌کند و با هوشیاری معمولی متفاوت است. بیشتر شبیه خواب است، اما با خواب فرق می‌کند، زیرا فرد هوشیار است، ولی هوشیاری او فقط در یک حیطه متمرکز شده است. ویژگی عمده این وضعیت کاهش پاسخ‌دهی فرد به محرک‌های بیرونی و افزایش تلقین‌پذیری اوست. هیپنوتیزم‌کننده از همین وضعیت تلقین پذیری استفاده می‌کند و یکسری القائاتی را به فرد می‌دهد و این کاملا دست هیپنوتیزور است که هوشیاری فرد را به چه سمتی هدایت کند. علت تلقین پذیری بیش از حد فرد در این حالت به این دلیل است که محرک‌های پیرامونی کمترین تاثیر را روی او دارند و سطح تمرکز نیز بسیار بالا می‌رود.

هیپنوتیزم دقیقاً با آدم چه کار می‌کند؟

این روش درمان نیست

خیلی‌ها این سؤال برایشان به‌وجود می‌آید که آیا هیپنوتیزم می‌تواند به تنهایی یک روش درمانی باشد یا خیر؟ جواب این سؤال بستگی به این دارد که تعریف شما از درمان چه باشد. اگر تعریف ما از درمان این باشد که یکسری علائم به طور موقت از بین بروند مثل اینکه فرد دچار پرخوری عصبی یا یکسری اضطراب باشد، بله هیپنوتیزم می‌تواند در این موارد کمک‌کننده باشد. اما اگر درمان را به این شکل تعریف کنیم که یک تغییر ساختاری و بنیادی در فرد به وجود بیاید که این علائم برگشت نداشته و دائمی باشند، در این مورد باید گفت، هیپنوتیزم نمی‌تواند کاری کند و نیاز به روان‌درمانی وجود دارد. اما در حیطه پزشکی کمک زیادی می‌توان از هیپنوتیزم گرفت، مثل کاهش درد در دندانپزشکی یا حتی کاهش درد هنگام زایمان یا تسکین درد بعد از عمل‌های جراحی.

خواب مصنوعی عوارض دارد؟

به علت اینکه بسیاری از مردم ما تفکر نادرستی درباره ماهیت هیپنوتیزم دارند، به اشتباه این باور را دارند که انجام هیپنوتیزم روی آن‌ها تاثیر بسیار وحشتناکی گذاشته یا خواهد گذاشت، در صورتی که هیپنوتیزم به این اندازه اثر گذار نیست، نه در جهت بهبود، نه در جهت بدتر شدن. اساسا کارایی هیپنوتیزم بسیار ساده است، اما به دلیل ابهامی که در این روند وجود داشت، خیلی‌ها که دانش علمی در این مورد نداشتند مسئله را به صورت اغراق آمیزی مطرح کردند.

وقتی فرد در حالت خواب هیپنوتیزمی است، اتفاق خاصی در او رخ نمی‌دهد، فقط فرد در حالتی است که تلقین‌پذیری بالایی دارد، در این وضعیت بستگی دارد که به فرد چه القائاتی شود که حالش بهتر شود یا بدتر. اینکه بعضی‌ها بعد از خارج شدن از حالت هیپنوتیزم احساس می‌کنند بدتر شده‌اند، می‌تواند به این دلیل باشد که انتظارات خارق‌العاده‌ای از هیپنوتیزم دارند و وقتی می‌بینند که حالتشان مطابق با خواسته‌هایشان نبوده احساس بدی می‌کنند.

این بچه شدن واقعی نیست

در یک حالت آرامش عادی که در اثر ریلکسیشن نیز به وجود می‌آید و فرد کاملا روی خاطرات گذشته اش متمرکز می‌شود، ممکن است خیلی چیز‌ها به یاد بیایند. در حالت هیپنوتیزم هم همین است، فرد کاملا توسط هیپنوتیزور روی گذشته‌اش متمرکز می‌شود و در نتیجه یکسری از خاطراتی که ممکن است تا آن زمان فراموش کرده را به دلیل تمرکز بیش از اندازه روی آن‌ها به خاطر بیاورد.

البته قبلا بر این باور بودند که فرد در حالت هیپنوتیزم به ناخودآگاه خود می‌رود، ولی در واقعیت اینطور نیست، فرد هوشیار است، ولی یک هوشیاری متمرکز شده که تحت تسلط هیپنوتیزور است. پس بازگشت به دوران کودکی به آن شکل که بسیاری فکر می‌کنند که فرد واقعا به دوران کودکی خود برمی‌گردد، نیست بلکه به خاطر تلقینات هیپنوتیزور، فرد قسمتی از کودکی خود را به یاد می‌آورد که کاملا طبیعی است که ما دوران کودکی‌مان را به یاد آوریم. حتی با القائاتی هیپنوتیزور که مثلا می‌گوید «تو الان یک کودکی»، فرد با حالت و تن صدای بچگانه سخن می‌گوید. اما اینکه بعد از پایان یافتن هیپنوتیزم فرد همچنان در دوران کودکی خود سیر کند و مانند یک کودک رفتار کند، امکان‌پذیر نیست.

هیپنوتیزم دقیقاً با آدم چه کار می‌کند؟

ما در یک شرایط خاصی هم که روی کودکی‌مان متمرکز شویم، ممکن است که خاطراتی را به یاد آوریم و حتی حس کودکانه به ما دست بدهد و غرق در لذت و شادی یا غم و اندوه شویم. این به علت سطح تمرکز فوق‌العاده بالاست که ما چیز‌هایی را که به صورت معمول به یاد نمی‌آوریم در آن حالت به یادمان می‌آید. حتی در فرایند روان درمانی هم وقتی روی گذشته فرد متمرکز می‌شویم ناگهان چیز‌هایی را به خاطر می‌آورد که تا آن لحظه به یاد نمی‌آورد. این به دلیل میزان توجهی است که فرد در مورد آن موضوع مورد نظر به کار می‌گیرد.

شما هم می‌توانید هیپنوتیزم شوید؟

برای هیپنوتیزم شدن ۳ شرط اساسی وجود دارد:

  • باید خواهان و راغب به هیپنوتیزم شدن باشید.
  • باید به اینکه هیپنوتیزم روی شما قابل انجام است باور داشته باشید.
  • باید توانایی آرام بودن و تمدد اعصاب را داشته باشید.

گفته شده درصد کمی از افراد را نمی‌توان هیپنوتیزم کرد و عده‌ای را نیز به راحتی می‌توان هیپنوتیزم کرد، ولی اکثریت مردم در طیف وسط قرار دارند و این سطح تلقین‌پذیری افراد است که شدت و ضعف این موضوع را مشخص می‌کند. به طور کلی افرادی که خیلی خیالباف هستند از سطح تلقین پذیری بالایی برخوردارند.

زخم‌های گذشته را می‌توان با هیپنوتیزم خوب کرد؟

بخشی از تعریف روان‌درمانی یعنی به یادآوردن مطالب سرکوب شده که فرد آن مطالب را از حالت ناهوشیار و نیمه هوشیار خود بیرون بیاورد و طی فرایند روانکاوی بسیاری از آن خاطرات بیرون بیایند و احساسات همراه آن خاطرات و هیجانات مربوط با آن‌ها هم زنده شوند و این خاطرات سرکوب شده با بخش هوشیار فرد ادغام شود.

در روان‌درمانی فرد در حالت هوشیاری به سر می‌برد و توسط تداعی آزاد و تعبیر و تفسیر رؤیا مطالب سرکوب‌شده به یاد خودآگاه فرد می‌آیند، اما در حالت هیپنوتیزم وقتی آن مطالب سرکوب شده به‌یاد می‌آیند، طبیعتا با بخش کاملا هوشیار مغز فرد نمی‌تواند ادغام شود، زیرا فرد تا حدودی در حالت خواب است و فقط با یک‌بار به یاد آوردن خاطرات فراموش شده، درمان صورت نمی‌گیرد. یعنی بینش پیدا کردن به مطالب سرکوب شده لزوما درمان نیست. فرد ممکن است بینش پیدا کند، ولی هیچ تغییر شخصیتی در او اتفاق نیفتد.

اگر این بینشی که فرد پیدا می‌کند با همکاری یک متخصص مجرب نباشد، مثل باز کردن یک زخم است بدون رسیدگی و مراقبت از آن، زیرا یکسری مطالب هستند که اساسا فرد گنجایش پذیرش و یادآوری آن‌ها را ندارد و به همین دلیل است که فراموش شده‌اند و باز کردن و رها کردن آن‌ها می‌تواند عواقب بدی داشته باشد. افراد باید بار‌ها این خاطرات را به یاد آورند و احساس‌های مختلف، اعم از خشم یا سوگواری یا حس انتقام و... همراه آن خاطرات را بیرون ریخته و تخلیه کنند و کم‌کم زیر نظر یک متخصص مجرب، این احساس‌ها با هوشیاری آمیخته شوند و تغییرات شخصیتی و ساختاری به وجود آید. اما یکسری از عادت‌های غلط را می‌توان از طریق هیپنوتیزم با القا کردن تلقینات انزجارکننده برای مدتی از بین برد، ولی چون تغییر الگو‌های رفتاری و تصحیح آن‌ها صورت نگرفته ممکن است که مجددا بازگردند.

هیپنوتیزم دقیقاً با آدم چه کار می‌کند؟

با یک ساعت جیبی می‌توان هیپنوتیزم شد؟

وقتی فرد تصمیم می‌گیرد که نزد یک هیپنوتیزور برود، از قبل خود را آماده این جریان کرده و این ذهنیت را به خود داده که هیپنوتیزم خواهد شد، با تمرکز روی یک محرک بیرونی خاص (ساعت)، محرک‌های بیرونی دیگر اثر کمتری می‌توانند روی او بگذارند. در هیپنوتیزم این اتفاق می‌افتد که با خیره شدن به یک ساعت و با تلقینات هیپنوتیزور فرد به هیچ محرک دیگری پاسخ نمی‌دهد و فقط روی ساعت متمرکز می‌شود و بعد از آن القائات انجام می‌شوند. وقتی فرد کلمه خواب را در آن حالت تمرکز بالا و تلقین‌پذیری بالا به کرات می‌شنود، چون در کلمه خواب یک حالت آرامیدگی وجود دارد خودش در آن حالت قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • leila

      با سلام
      من خیلی فوری دنبال یک دکتر خوب جهت هیپنوتیزم میگردم. اگه سراغ دارید بهم بگید. در ضمن من ساکن تهران هستم.
      خیلی ممنون از سایت عالی و خوبتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میتونم بهتون هیپنوتیزم رو یاد بدم

      • بدون نام

        من بلدم درخدمتم

      • بدون نام

        دکتر شریفی

      • Vjbv

        خانم ندایی مطبش بین مهران و بهنام اسمشو سرچ کنی پیدا میشه . لیلا ندایی

      • بدون نام

        سلام دکتر ملکیان عالی هستن البته تو مرکز روانشناسی شفق در اردبیل هستن

    • جواد

      اگر بیماری چون دیابت داشته باشی چی اثرات منفی روی انسان میگذاره کلاً بد ترین اتفاقات چی میتونه باشه ؟

    • مرجان

      سلام من به دنبال اعتياد شوهرم و درگيري با خانوادش خيلي حرفاي بدي بهم زده شد حتي از جانب اقوام اون باردار هم بودم وافسردگي بعد از زايمان حالم رو خيلي بدكرده و اصلا نميتونم اون روزا رو فراموش كنم با اينكه شوهرم خيلي مرد خوبيه ميخوام با هيبنوتيزم اين مشكل رو برطرف كنم ايا ميشه.

      پاسخ ها

      • mobin magick

        انسان هایی که مواد روان گردان استفاده میکنن بر روی اونا تاثیر نداره

      • ماهتاب

        بله من هم از هیپنوتراپیستم شنیدم میگفت اگه توهم داشته باشه اول باید دارو مصرف کنه ولی برای غز یاد بردن خاطراتت یا بهتر بگم پزیرش اونا حتما برو پیش لیلا ندایی

    • علیرضا

      جالب بود ممنون

      پاسخ ها

      • AMER MHDE

        خیلی جالب و باحال بود

    • محدثه

      ایا هیبنوتیزم باعث تغییر رنگ چشم هم می شود؟

      پاسخ ها

      • dr.a

        تو بعضی روش ها ارایشگر ها با این روش رنگ موی طرف رو عوض میکنن البته چون طبیعیه گرون
        تر در میاد و تو ایران کم پیدا میش

        من راجع ب رنگ چشم چیزی ندیدم




        بدن انسان نمیتونه تو همچین سطحی پروتیین سازی کنه تو چند دقیقه و اینجوری ژن هاش رو بیان کنه حتی اگ ژن ی رنگ چشم دیگ رو هم داشته باشه غیر ممکنه

    • نادر

      با سلام من لکنت زبان دارم هیپنوتیزم میتونه کمک کنه یا نه

      پاسخ ها

      • سمیرا

        آره میشه

      • بدون نام

        اره هست من میشناسم

    • جلال احمدی

      سلام
      تو فیلما زیاد دیدیم که طرف با یه اشکن به حالت هیپنوتیزم میره ایا همچین چیزی واقعیت داره و میتونه انجام بشه

    • nilooooo

      آیاهیپنوتیزم میتواندحاطرات تلخ وبدذهن راپاک کند؟

      پاسخ ها

      • عقاب صاعقه ی تاریکی

        بله همه خاطرات تلخ رو میتونه پاک کنه حتی میتونه رابطه ی بین افراد روهم درصورت ناراحتی خوب کنه

    • عقاب صاعقه ی تاریکی

      من دکتر هیپنوتیزم هم سراغ دارم ومیتونیدهرسوالی دارید بفرستید

      پاسخ ها

      • زهرا

        میتونی هیپنوتیزم آدرس بدی؟؟

      • آرین

        اگه میشه لطف کنید شماره یا آدرسش رو بدید.

    • sara

      سلام اگه هیپنوتیزم درمان در شهر اراک سراغ دارید ادرسشو برام بفرستید ممنون میشم

    • رها

      سلام من چیزهایی از گذشته همسرم شنیدم که خیلی ناراحتم کرده به حدی که میخام بمیرم آیا هیپنوتیزم میتونه کمکم کنه فراموش کنم و به لحظه هایی که چیزی نمیدونستم برگردم لطفا جوابم سریعتر بدید
      اگه تو ارومیه هیپنوتیزور سراغ دارید معرفی کنید
      ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیابون خیام شمالی کوچه خان بابا خان چند سال پیش یکی رو میشناختم تو همون ساختمان پزشکهای اوایل کوچه است منتها متاسفانه نامش یادم رفته

      • بدون نام

        دکتر فرهادی مطبش روبروی فروشگاه ژابیز هس خیابان حسنی

    • الناز

      ایا هیپنوتیزم میتونه تیک رو درمان کنه؟یعنی کاملا درمان میشه؟
      لطفا جواب بدید

      پاسخ ها

      • مسی

        بله درمان میکنه من پیش لیلا ندایی رفتم کارش خوبه هزینش هم کمه

    • زینب

      سلام
      آیا با هیپنوتیزم میشه از مسایلی که ما در اونها نقشی نداشتیم ؛اطلاع پیدا کنیم؟
      مثلا علت مرگ مرموز یک خواننده معروف رو فهمید؟

      پاسخ ها

      • مینا

        اوسکول

      • بدون نام

        خخخ دوست عزیز اونی که شما میگین علم غیبه

    • بدون نام

      شما اینجا هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم رو خیلی محدود کردید ولی اگ کتاب استاد کابوک پدر هیپنوتیزم ایران رو بخونید که شما میتونید خیلی کارها بکنید با هیپنوتیزم مثل تغییر در جسم یا شخصیت این چیزایی ک گفتید ب نطرم خیلی اشتباس و شما خیلی محدود کردید همه چیزو

    • بدون نام

      آموزش هیپنوتیزم با ساعت سراغ دارید

    • donya

      سلام لطفا یه دکتر هیپنوتیزم معرفی کنید؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میشناسم درخدمتم

      • جابر

        من میشناسی درخدمتم

      • مسی

        لیلا ندایی تهرانه کارشو من خیلی قبول دارم

    • ثامن

      ميشه با هيبنوتيزم وفتار و شخصيت سم نَفَر من باعث سلب ارامش شده رو درمان كرد؟

    • جابر

      من میشناسی درخدمتمم خارج کردن روح از بدن درخواست ملک

    • جابر

      هرکی خواست من درخدمت یک هست عالی عالی

      پاسخ ها

      • aryan

        پس لطفا شماره بدید.

      • بدون نام

        کجاس ت

    • بدون نام

      اسلام

      ایااموزش زبان انگلیسی باهیپنوتیز در مشهدهست ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :/ چه ربطی داره

    • ک

      ممنون ازمجله برترینها به خاطرمطالب پزشکی یا مطالب علمی طرح شده، لطفایه مطلب هم در رابطه باحالت خلسه و چگونگی رسیدن به آن و تفاوتش باخواب بنویسید، ممنون.

    • Sara

      گذشته همسرم خيلي اذيتم ميكنه،خيلي چيزاقبلابهم گفته كه الان ميگه دوروغ گفتم،بقدري اذيت دارم ميشم كه كلي تيك عصبي گرفتم,كيخوام باهيپنوتيزم ياخودم درمان بشم يا روي همسر انجام بدم كه واقعيت هارولدونم كه اروم بشم،كمك كنيدلطفا

    • لیلا

      سلام..من وقتی خوهیپنوتیزم میکنم دچار تیک میشم.بیشتر درناحیه پا.بطوری ک پام میپره.البته فقط یک بار اتفاق میفته.یا مثلا عضله شکمم پرش داره.درحالت عادی هرگز این موردا رو نداشته و ندارم.اگ کسی اطلاع داره لطفا دلیلش بگه.ممنونم

    • آوا

      سلام یه هیپنوتیزم کار لازم دارم

      پاسخ ها

      • مسی

        سلام من خانم لیلا ندایی رو پیشنهاد میکنم مطبش تهران اریاشهره

    • نازی

      من میخوام هیپنو تیزم بشم

    • الناز

      سلام هیپنوتیزور در اصفهان سراغ دارید

    • مجید

      آیا درمان اضطراب و افسردگی به طور کامل با هیپنوتیزم صورت میگره؟؟

    • سینا

      سلام
      آیا با هیپنوتیزم میشه از یه نفر بدون فهمیدن خودش سوال کرد و اونم جواب بده؟

      پاسخ ها

      • مسی

        به نظرم این کار غلطه و تجاوز به حریم خصوصیه و در عرفان رد شده

    • رز

      ایا با هیپتوتیزم میشه اعتماد بنفس بالایی رو بدست بیاریم
      و میشه ک قدرت بیان خوبی داشته باشیم؟همون فن بیان

      پاسخ ها

      • مستی

        بله من پیش دکتر لیلا ندایی داداشمو بردم واقعا تو دو جلسه معجزه کرد ما از درست شدن داداشم نا امید بودیم

    • حلما

      سلام هیپنوتیزم رو هورمون ها اثر داره؟؟

    • یاری

      سلام
      تو یزد هیپنوتیزور سراغ دارید؟؟؟لطفا شماره تماس ...

    • فرزانه

      سلام خواهرزادم تیک شدید و وسواس فکری شدید داره به طوری که از درمانش عاجز شدیم به نظرتون با هیپنوتیزم به طور دائم خوب میشه یا اثرش موقته ؟ ممنون میشم جواب بدید

    • سجاد

      سلام من یک جون 23 ساله هستم که مشکلات فراوانی دارم که یک به یک به ان میپردازم ساکن تهرانم هستم دونبال یک دکتر هستم که درمانش قطعی باشه وضع مالی جالبی هم ندارم دارم پس انداز میکنم فقط واسه اینکه پیش یه دکتر خوب هیپنوتیزم برم و مشکلاتمو برطرف کنه .
      1: مشکل شدید خود ارضایی .
      2:افسردگی و بی حوصلگی
      3: ترس از کار و شناخت افراد جدید
      4: کمرویی شدید و عدم اعتماد به نفس و استرس شدید و نداشتن انگیزه
      5: نداشتن تمرکز برای رسیدن به خواسته و فکرو خیال و مشکل

    • نادر

      سلام دوستان هیپنوتیزم بسته به ایکنه فرد هیپنوتیزم کننده چه قدر مهارت داشته باشه میتونه اثرات فوق العاده ای داشته باشه مثلا خود من سالها بابت دیابتم رنج کشیدم و به دکترهای زیادی مراجعه کردم ولی فایده نداشت تا اینکه با پیشنهاد یکی از دوستان سراغ فردی ماهر رفتم که با هیپنوتیزم تونست بیماریمو تا حدود زیادی بهبود ببخشه الان شاید نصف مشکلاتی ک قبلا داشتمم ندارم و روز به روز دارم بهتر میشم

    • محیا

      سلام من دختر19ساله هستم ک خیلی مشکلاتت وسختی هاویه چیزهای هست ک من اذیت میکنه اینکه من پدرومادرم دوران نوزادی ک دنیا اومدم وولم کردن رفتن ومن به بهزیسی دادن ویه ماه بعدش به یه خانوادهی اومدم ک فقط کتک وحرفا وازفامیلشون پیشنهادهای بدمیشنوم وتمرکزموبهم ریختن وگذشته همچنان هست پیشم من خسته شدم ازاین وضع ایامیتونم هیپنوتیزم انجام بدم تادرست بشم

    • بدون نام

      سلام ببخشدمیشه باهیپنوتیز سوختگی رو هم از بین برد
      ممنون

    • Hani

      سلام با هیپنوتیزم میشه قد رو در سن 19سالگی افزایش داد ؟

    • حمیدرضا

      سلام.من ازخانم لیلاندایی وقت گرفتم ،شک دارم که مشکلموحل کنه.آخه یکی میگه خوبه یکی میگه خوب نیست.موندم چکارکنم.مشکل اضطراب دارم .کسی اگه راجع بهش اطلاعاتی داره میشه بهم بگه

      پاسخ ها

      • سجاد

        سلام داداش خوبی
        اقا اگه پیشش رفتی نظرتو بگو من هنوز دارم دونبال دکتر میگردم برای مشکلاتم اگه جواب گرفتی وجدانن بیا اینجا جواب کامنت منو بده و بگو هزینه جلسه ای چقدر شد ممنون میشم اینکارو کنی

    • دنیا

      تو اصفهان جایی رو سراغ دارید که بتونه این کارو انجام بده؟

      پاسخ ها

      • یزدان

        بله هست

    • سارا

      سلام تو آبادان هیپنوتیزم سراغ دارید که مجرب باشه

    • معصومه

      سلام من یع دختر ۱۶ساله هستم خیلی دکتر رفتم همه جا رفتم حالم بهتر نشده چیکار کنم هیپتوتیزم چطوره برام؟؟؟؟

    • معصومه

      سلام من یع دختر ۱۶ساله هستم خیلی دکتر رفتم همه جا رفتم حالم بهتر نشده چیکار کنم هیپتوتیزم چطوره برام؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سجاد

        سلام
        بستگی به مشکلت داره و میزان مجرب بودن دکترت و میزان القا پذیریت داره

    • مانلی

      سلام
      من عاشق فردی هستم ک نباید عاشقش میشدم متاسفانه هر روز میبینمش ب شدت حالم بد هست از وقتی عاشق شدم دچار پنیک عصبی شدم.نمیتونم کار کنم و زندگیم کلن بهم ریخته.با هیپنوتیزم میشه عشق ب این آدم از سرم بره؟
      ممنونم

    • مهتاب

      من متاسفانه در کودکی بهم مکررا تجاوز میشد تو سال های کودکی و ابتدای نوجوانی و در کودکی فشار های زیادی از سمت خانواده م بهم وارد شد توهین تمسخر ...و متاسفانه این فشارها در سن ۱۶سالگی خودش رو به صورت دیابت نوع ۱ بیرون ریخت حالا ۲۳ سال دارم در استانه ازدواجم و همسرم فهمیده کمی نرمال نیستم خودم خیلی در عذابم؛هیپنوتیزم برام کارسازه؟

    • بدون نام

      سلام وقتتون بخیر آیا بر فردی ک دچار اعتیاد شده هیپنوتیزم خوبه یا نه ؟؟؟

    • بدون نام

      سلام ببخشید هیپنوتیزم برموفقیت کنکورهم موثره

    • بدون نام

      با هیپونوتیزم همه کار شدنی است مطمین باشین ایمان داشته باشین،من جلسه ای ۹۰ تومن پرداخت کردم و نتیجه ی فوق العاده ای گرفتم

    • بدون نام

      آیا هیپنوتیزم عوارض داره؟

    • فاطیما

      سلام ببخشید من خیلی کنجکاوم در باره ی علم متافیزیک و چشم سوم اما میگن که عوارض زیادی داره یاد گرفتن این کارها و باز کردن چشم سوم

    • بدون نام

      به نظرم خوبه عموی من بلد هیپنوتیزم کنه و می تونه با رو ها حرف بزنه من خیلی کنجکاو هستم که این کارا انجام دهم

    • علی

      آدرس بنویسین لااقل

    • مرضیه

      سلام من عاشق کسی شدم که ادم خیلی اشتباهیه خیلی وقته درگیرم ولی فراموشش نمیکنم میخام فراموشش کنم و از ذهنم کلا خارج شه
      میتونم با هیپنوتیزم این کارو بکنم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج