۳۹۱۱۰
۱۶۴ نظر
۸۸۸۳
۱۶۴ نظر
۸۸۸۳
پ

زشت ترین ولی موفق​ترین دختر دنیا +عکس

فکرش را بکن! بیماری نادری در جهان باشد که فقط تو و ۲نفر دیگر به آن مبتلا باشید. فکرش را بکن این بیماری، تو را از یک آدم معمولی تبدیل کند به زشت‌ترین دختر جهان


زشت ترین ولی موفق​ترین دختر دنیا +عکس

مجله ایده آل : فکرش را بکن! بیماری نادری در جهان باشد که فقط تو و 2نفر دیگر به آن مبتلا باشید. فکرش را بکن این بیماری، تو را از یک آدم معمولی تبدیل کند به زشت‌ترین دختر جهان و باز هم فکرش را بکن که در جهانی زندگی کنی که وقتی فیلمی 8 ثانیه‌ای از تو، روی شبکه‌های مجازی قرار می‌گیرد، عده زیادی از کسانی که فیلم را دیده‌اند، به جای همدردی و دلگرمی‌ دادن،شیوه‌های نادرست را در پیش بگیرند، اما با وجود این تو بتوانی بر همه مشکلات غلبه کنی و به یک «الگو» و یک «نمونه» بدل شوی.

زشت ترین ولی موفق​ترین دختر دنیا +عکس

۳ سالگی

۳ ساله بود كه پدر او را به پارک مرکز شهر برد. چند نفر او را با دست نشان دادند. چند نفر با دیدن او روی‌شان را برگرداندند. وقتی پدر او را سوار تاب کرد، چند بچه که سوار تاب بودند، با دیدن او گریه کردند و از تاب پایین آمدند. پسری که توپش نزدیک پای او افتاده بود جلو آمد اما وقتی نزدیکش رسید، فرار کرد و توپش را همان‌جا گذاشت.

۶ سالگی

۶ ساله بود که معلم دستش را گرفت و او را روی صندلی نشاند و به همه معرفی کرد و گفت که دچار یک بیماری است و بدنش نمی‌تواند چربی را جذب کند ولی به تمام تست‌های مدرسه جواب داده و دختر خیلی باهوشی است و می‌تواند دوست خوبی برای تمام آنها باشد. بچه‌های کلاس، خودشان را جمع کردند. دختری که کنار او نشسته بود، کیفش را برداشت و ۲ نیمکت عقب‌تر نشست. معلم‌ها در برخورد اول، از دیدنش جا می‌خوردند، توی حیاط مدرسه همیشه تنها بود و موقع برگشتن از مدرسه، مردم او را به هم نشان می‌دادند.

۱۸ سالگی

۱۸ ساله كه شد به دانشگاه رفت. باز همان تمسخرها و تنهایی‌ها. بچه‌های دانشكده، كنار دیوار صف می‌كشیدند واو را مورد تمسخر قرار می‌دادند. تا همین الان هم انگار این قصه قرار نیست تمام شود.


زشت ترین ولی موفق​ترین دختر دنیا +عکس

والاسکوئز دختر ۲۳ساله اهل ایالات‌متحده است. دختری که از وقتی راه رفتن را یاد گرفت، فهمید دیگران مسخره‌اش می‌کنند. از همان سال‌های اول زندگی‌اش فهمید باید فرق عمده‌ای با دیگران داشته باشد و بزرگ‌تر كه شد دلیل این همه رفتار غیرعادی را فهمید. او زشت بود، نه یك ذره! او بی‌اندازه زشت بود.

کم‌کم یاد گرفت بی‌تفاوت باشد. بعد از آنکه در سایت‌های مجازی تصویر او را مسخره کردند و برایش کامنت‌های آزاردهنده گذاشتند، به خودش گفت: «طبیعی است ناراحت بشوم چون انسانم، فقط باید یاد بگیرم چطور نسبت به تمسخر دیگران، بی‌تفاوت باشم.»

والاسکوئز گرفتار بیماری مرموزی است که تنها ۲ نفر دیگر در جهان به آن گرفتارند. این بیماری باعث شده بدن این دختر هرگز چربی ذخیره نكرده، عضله‌ای نسازد و وزنی اضافه نکند. جز اینها یک چشم او نابینا و چشم دیگرش کم‌بیناست در حالی که قرار است سال‌های سال با این بیماری زندگی کند و زنده بماند.

او با وجود تمام مراقبت‌های پزشکی فقط ۲۶ کیلو گرم وزن دارد و باوجود مصرف ۶ وعده غذایی در روز و استفاده از ویتامین و قرص آهن یک ذره چربی هم در بدنش وجود ندارد. شاید خیلی وقت‌ها، فکر خلاصی از این بیماری، والاسکوئز را به سمت خودکشی برده باشد، شاید بارها و بارها به زمین و زمان بد گفته، گریه کرده، داد زده و از خدا خواسته یک جایی راحتش کند. شاید اگر در عصر تکنولوژی به دنیا نیامده بود، آدم‌های کمتری از زشتی‌اش خبردار می‌شدند و بازخوردهای کمتری می‌گرفت؛ اما دنیا عوض شده و هر ثانیه آدم‌های زیادی با فشار یك دكمه از كنار تصویر او رد می‌شوند و با جمله‌های ریز و درشت‌شان، روحیه‌اش را خراب می‌كنند. اما والاسكوئز نمی‌خواست تسلیم شود. درست از یک جایی به بعد به این نتیجه رسیده که او هم حق زندگی دارد و حالا که نمی‌تواند تقدیرش را تغییر دهد، باید نگاه مردم را عوض کند.

تصمیم گرفت با تمام توانایی‌هایی که دارد، زنده بماند و زندگی کند. او روش مقابله را پیدا كرد: «من یک انسانم و اگرچه این مسائل به من صدمه می‌زند اما سعی می‌كنم نسبت به این امور بی‌تفاوت باشم.» به‌رغم تمام حرف‌هایی که می‌شنید، تمام برخوردهایی که او را آزرده می‌کرد، رفتار کسانی که در کوچه و خیابان و فضاهای مجازی مسخره‌اش می‌کردند و با وجود آینده تاریکی که پیش رویش می‌دید، از یک جایی به بعد تصمیم گرفت ۴هدف را در زندگی‌اش دنبال کند:

اول اینکه خود را به عنوان یک سخنران توانمند در تشویق دیگران به پیشرفت و زندگی معرفی کند. دوم، تحصیلات عالی داشته باشد. سوم اینکه کتاب بنویسد و دست‌آخر هم برای خودش زندگی تشکیل بدهد و شغل مناسبی داشته باشد.

هرقدر بیشتر در کارش موفق شد، تصویرهای بیشتری از او روی شبکه‌های مجازی قرار گرفت و با عکس‌العمل‌های بدتری روبه‌رو شد. عبارت‌هایی مثل این جمله‌ها که: اگر من جای تو بودم یک ماسک وحشتنــــــاک می‌خریدم تا مردم کمتر بترسند یا چند می‌گیری توی خواب من نیای؟ یا تو قبلا بازیگر سـینمای ترسناک نبودی؟

زشت ترین ولی موفق​ترین دختر دنیا +عکس

ولی مگر نمی‌خواست زندگی كند؟ خودش می‌گوید ۲ عامل در قدرت گرفتنش نقش داشتند. یكی اینكه خانواده‌اش هیچ وقت تنهایش نگذاشته‌اند. پدر و مادرش هرگز به او به چشم یك دختر زشت نگاه نكرده‌اند و هیچ فرقی میان او و بچه‌های دیگرشان نگذاشتند. والاسكوئز یک خواهر و برادر دارد که قد و وزن طبیعی دارند و خیلی وقت‌ها كه برای انجام کارهایشان تردید دارند سراغش می‌آیند تا با او مشورت کنند. زندگی در چنین خانواده‌ای، اعتمادبه‌نفس این دختر را آنقدر بالا برده كه احساس می‌كند هیچ كاری غیرممكن نیست.

دومین عامل روزی بود كه فهمید خیلی وقت‌ها هدف از نوشتن یك كتاب، پیدا كردن جمله شاهكاری است كه در میان نوشته‌هایش گم شده و او كم‌كم یاد گرفت چطور این جمله‌ها را شكار كند و در كتاب دیگری جمع‌آوری كند و در زندگی‌اش به كار بگیرد. كتاب اولش منتشر و با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده و الان هم روی جلد دوم كتابش كار می‌كند. والاسكوئز در این کتاب‌ها، جملات مثبت و عبارت‌های ماندگار بزرگان را جمع‌آوری کرده، چون به گفته خودش همین جملات زندگی‌اش را ساخته و به او چگونه نگاه کردن به زندگی را یاد داده است؛ مثل جمله‌ای که به او آموخته باید برای جبران زشتی‌اش، به زیبایی درون خود بپردازد. هر چه در انتخاب راه زندگی‌اش محكم‌تر قدم برداشت، بیشتر معتقد شد كه زیبایی یکی از فاکتورهای زندگی است، همان‌طور که تحصیلات یا ثروت هم تمام زندگی نیست. به دلیل همین از زشتی به عنوان ابزاری برای شناخته شدن استفاده و تلاش کرد تا از همین عامل به‌عنوان ابزاری برای پیشرفت استفاده کند، این نکته را خیلی زود یعنی در اوج سال‌های جوانی‌اش فهمید.

هنوز هم آدم‌های زیادی او را مسخره می‌کنند. خودش می‌گوید: «دلم می‌خواهد به مردمی که مسخره‌ام می‌کنند بگویم دست از مسخره کردن من بردارند وآموختن را شروع کنند. زیرا زندگی پر از حرف‌های نگفته است.» او امیدوار است روزی در جایی، درمان بیماری‌اش پیدا شود. به نظرش معجزه‌ای كه برای او می‌تواند اتفاق بیفتد، کشف داروی این بیماری است اما نمی‌خواهد فقط به انتظار آن روز بنشیند. بلكه می‌خواهد تلاش کند و به تمام هدف‌هایش برسد. با این حال قرار نیست این دختر ۲۳ساله فقط همین‌قدر زشت باشد تا بالاخره همه به دیدنش عادت كنند. این بیماری پیشرفت می‌كند و چهره این دختر، روز به روز زشت‌تر خواهد شد. با این وجود هرچه می‌گذرد، بیشتر معتقد می‌شود كه به بیماری‌اش، باید به چشم یك موهبت نگاه كند. همیشه در مصاحبه‌ها و كارگاه‌های آموزشی‌اش می‌گوید: «به جای نشستن و پاسخ به ترحم دیگران به این نتیجه رسیدم كه كاری كنم مشكلات را كنار بگذارم و به موفقیت فكر كنم و از دیگران بیاموزم و به دیگران یاد بدهم. »

زشتی باعث پیشرفتم شد

این دختردر ۲۳ سالگی، به جای آنكه رو‌به‌روی دیوارهایی كه جلویش قد علم كرده‌اند، بایستد و با ناامیدی از زمین و زمان بنالد و دنبال مقصر بگردد، توانسته در مدت زمان ۷سال، بیشتر از ۲۰۰ كارگاه آموزشی برپا كند. این كارگاه‌ها آنقدر كاربردی‌اند كه آدم‌های زیادی جذب آن شده‌اند و هركدام از آنها كه از كارگاه بیرون می‌روند به یك بلندگوی تبلیغاتی تبدیل می‌شوند و دیگران را برای رفتن به این كارگاه‌ها تشویق می‌كنند. او از طریق این كارگاه‌ها، با خانواده‌های زیادی در ارتباط است. به آنها یاد می‌دهد چطور مشكلات‌شان را برای دیگران، تعریف كنند و راه‌حل‌های دیگران را بشنوند و فقط بخواهند تغییر كنند و از آنچه هست فاصله بگیرند. والاسكوئز در حال حاضر، یك پست كارشناسی ارشد در رشته ارتباطات دانشگاه تگزاس دارد. گذشته از این، او در یک انجمن خیریه کار كرده و برای بچه‌های بی‌سرپرست، لباس و مواد غذایی تهیه می‌کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملیکا

      وای خدای من!!!!!!
      چه انسان های بزرگی آفریدی

      پاسخ ها

      • تنها

        موافقم عزیزم اما.................................

      • بدون نام

        خوبه

      • ASAL

        افریده ی خدا همیشه زیبا است

    • بهنام

      کار خدا رو ببین...

    • ناشناس

      خیلی باید فوی باشی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشی تا بتونی با این شرایط زندگی کنی چه برسد به این که به یه انسان موفق تبدیل بشی . مخصوصا برای دخترها که متاسفانه ملاک اصلی ارزیابی دخترها از هر جهت زیبایی هست و دیگر هیچ و این خیلی ظالمانه است .

      پاسخ ها

      • یگانه

        واقعا راست میگی عزیزم

    • ali

      damesh jiliz viliz
      vagheeaaaaaaaan damesh jiliz viliz

    • amirhossein

      باسلام دخترای ایرانی لطفا یادبگیرن که همش به فکرلوازم ارایشی وعمل بینی هستند

      پاسخ ها

      • لي لي

        چششششششششششم

      • بدون نام

        باهات موافقم دادا

    • من خودمم نه خاطره

      خیلی باحالین بچه ها.کشورهای دیگه با دیدن این دختر و موفقیتهاش بازم بهش توهین میکردن ولی توی این مجله همه تحسینش کردن.

    • بدون نام

      ممنونم شير زن

    • Elina

      واقعا دمش گرم
      نمیدونم چی بگم ...آفرین به این همه قدرت
      خدا کمکش کنه

    • داداش

      عاشقشم که عاشق خداست چون تنها با تکیه به قدرت خدا میشه قدمای بلند برداشت

    • nazanin

      به نظره من بايد اين جور بچه هارو تا بچه هستن راحتشون كنن تا انقد عذاب نبينن بعضي از پدر مادر هاي خود خواه به خاطره عذاب وجدانه خودشون يه انسان ديگرو يه عمر عذاب ميدن

      پاسخ ها

      • zahra seven

        مادر نیستی و نمیتونی این حس و درک کنی...در ضمن خانوادش دوسش دارن که تا اینجا رسیده...خیلیم موفق بوده شاید عذاب بکشه ولی باعث خوشحالیه خیلیا شده...همیشه نباید اسون ترین کارو انتخاب کرد باید همیشه با سختیا جنگید نازنین جون شعار نیست...

      • مامان لیلا

        نازنین جان من بعنوان یک مادر اصلا بانظرت موافق نیستم با عرض معذرت دخترم هر بچه ای باهر شکل و قیافه ای برای پدرومادرش عزیزودوست داشتنی است اینها همگی فرشته هایی هستند ازجانب خداوند مهربون برای آزمایش من و شما وهر مادری که خداوند فرموده اند بهشت زیر پای مادر است پس عزیزدلم هیچ پدر مادری دلش رو نداره که عزیزش رو از بین ببره حتی اگر زشت ترین موجود دنیا باشه ولی مطمئن باش برای پدرمادر عزیزترین است پس بااین طرز فکر هم به بچه های معلول توهین کردی هم به پدر مادرایی که از تمام خوشیهای دیگه چشم پوشی میکنند تا فرزندشون موفق بشه توهین کردی دختر عزیزم کمی مهربانتر با اطرافیانت برخورد کن همیشه بچه ها عزیزند عزیزدل پدر مادر هستند خدارو شکر که این دختر نازنین در زندگی به لطف خداوند مهربون موفق بوده من هم دعا میکنم همچنان موفق باشه آفرین به این پدر مادر که حامی خوبی بودندبرای دختر عزیزشون .
        ببخشید که نظرم رو در باره ی نظر شما اینقدر رک و بی پرده بیان کردم.امیدوارم موفق باشی.

      • آذین

        omidvaram kheili zud be khastash berese.

      • بدون نام

        خیلی خوشگله

      • حسین

        دندونوحال کن

      • یه انسان رو کره ی خاکی

        به تو هم میگن ادم . حیوون هیچ جلادی بچش نمیکشه شاید تو جلادی

    • ناشناس

      خودت فهمیدی چی گفتی nazanin؟ البته همچین هم با این نظر دادنت نازنین نیستی. بچه هر چقد هم که زشت باشه برای پدر مادر عزیز و دوست داشتنی. و هر آدمی هر چقد هم که زشت باشه حق زندگی کاملا مساوی با دیگران داره . اتفاقا آدمهای زشت چون دلشکسته هستن پیش خدا غزیزترن.

    • پرستو

      نازنين چقدر تو سنگ دلي و ... نه تنها تو بچه دار نشو هيچ وقت ازدواج هم نكن

    • سعيد

      واقعاخيلي قوي هستي برات ارزوي موفقيت دارم انشاله به ارزوت برسي.دختراي خوشگل و هيچ كاره ياد بگيرين لطفا.

    • بدون نام

      دوستان اشتباه نكنيد نازنين خانم يك ان خودشو جاي اون دختره فرض كرده واين نظرو داده نه جاي پدر ومادرش واتفاقا اين نظرش يعني اخر همدردي

    • سلیمه

      به هرحال هر چیز یک حکمتی داره دراینده نه چندان دور مشخص میشود که چه انسان قوی ای بوده وعلت ان همان زشتی اش است (اسمش جاودانه خواهد شد)

    • مینا

      خدا در وجود همه ی ماست چه زشت و چه زیبا همه نوعی از اینه های انعکاس زیباییهاشیم کاش همه این واقعیت رو درک میکردند من وقتی دیدمش دلم سوخت نه واسه اون دختر بلکه واسه آدمای اطراف اون

    • lمهدی

      حسن مهرویان مجلس گرچه دل میبردو دین
      بحث ما بر لطف طبع وخوبی اخلاق بود

    • maryam

      به نظر من آدمهایی که با بقیه متفاوتند نقش مهمتری تو زندگی‌ دارند. شاید اگه مثل بقیه قیافه عادی داشت یه آدم عادی میشد ولی‌ حالا این ضعفش اونو تبدیل به یه آدم موفق کرده شاید برا روحش لازم بوده که اینطوری باشه تا یک آثاری از خودش خلق کنه و برای دیگران سودمند باشه. مگه اونهایی که خوشگلند یا قیافه عادی دارند برای دنیا چی‌ کار می‌کنن. هیچ. پس این آدم به مراتب از آدمهای عادی بهتره چون یه کاری تو این دنیا کرده و موفق شده. به نظر شما این آدم به مراتب ارزشش بالاتر از یه دختر خوشگل نیست که دست به هیچ کاری تو این دنیا نمیزانه یا حداقل یک زندگی‌ معمولی‌ مثل میلیونها نفر دیگه داره؟ پس دنیا به هم چین آدمهایی بیشتر نیازمنده.

      پاسخ ها

      • ایلا

        کاملا حق با شماست

    • سما

      اااخه عزیزم چقد ناراحت شدم...ایشالا که مو فق باشه

    • بدون نام

      من درکش میکنم واقعا به روحیم کمک کرد من توی 6 سالگی دو بار دماغم شکست و دکتر نبردنم خیلی از دوستام توی مدرسه مسخرم میکنن اما من تحمل میکنم امیدوارم این دختر به آرزویی که داره برسه واقعا آدم صبوریه

      پاسخ ها

      • تینا

        چه فرقی داره ؟ حتما خدا صلاح دونسته که این کار را کرده. تازه مهم زیبایی درون آدمه.

    • بدون نام

      خوب منم زشتم مگه چیه! خدا آفریده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم، چه بامزه ای

    • بدون نام

      Chera hamatun adaye adam khubaro dar miarun???az k

    • Bande khoda

      Chera hamatun adaye adam khubaro dar miarin??az koja malum shoma ham uno mididin maskhare makardinn???ama chon hala inja didin delsuzi mikoniiin

    • سارا

      سلام دوستان همینجا یه خاهشی از همتون دارم...اگر توی خیابون مکان های عمومی شخصی رو دیدین که ظاهر خاصی داره...به هر طریقی...(ولو اینکه این ظاهر رو خودش برا خودش ساخته..) باهاش مثل یه آدم عادی رفتار کنین...کمی در نگاه کردن و قضاوت کردن خویشتندار باشیم...همین...

    • amir

      4روز کله پاچه بخوره تپل میشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شاید تو این همه عمر رو به خوردن کله پاچه گذروندی الان هم از در نمی تونی بیای بیرون

    • فاطی بابا

      به نظر من ما به این سالمی قدر سلامتمونو نمیدونیم حالا یه ان فکرکنید جای اون بودید...
      واقعا خدایا شکرت ما که سلامت هستیم باید روزی100 بار خدارو شکر کنیم

    • naz

      من ز دیدن تو خیلی تشویق شدم به زندگی که در هر حال نا امید نشوم تشکر

    • امیرعلی

      روزی 1000بار بگو خدای شکرت ممنونتم

    • مطهره روحانی

      آخییییییییییییییییییییییییییییی

    • هانی

      تحمل بایدش....

    • معصومه پارمیدا پانته ا

      اخه گناه داره دلمون واسش سوخت کاشکی خداکمکش کنه

    • پریسا

      نازنین من بااین که 13سالمه مثل تو دل سنگ نیستم خیلی نامردی من که براش ارزوی موفقیت میکنم تاکوووووووووووور شودانکه نتوان دید

    • پریسا

      تاکووووووووورشودانکه نتوان دید

    • mehrdad

      بايد خدامون روشكر كنيم

    • غزال

      ازمن خوشگل تره.راست میگی نازی خانوم کاش من می مردم.ای کاش پسراماروهم دوست داشتن

    • غزال

      من ازاین خانومه زشت ترم باورکنیدبه جان شما

      پاسخ ها

      • فرشید

        اصلا فکر کن پسری نیازی به جذب پسرا نداری راحت باش

      • بدون نام

        خیلی باحالی فرشید

    • مینا

      اصلا هم زشت نیستی .اصل اعتماد به نفسه که داری.....هزار ماشالله.....

    • بدون نام

      چرا نظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظرررررررررررررررر مننننننننننننننننننننننننننننننن ننننننننننیییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کیانا و محمد رضا

      نظر ما اینه که آدم نباید به ظاهر وخوشگلی خود توجه کند، چون مهم ترین چیز انسان موفق بودن اون هست .

    • ترانه

      صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار

    • artin

      خدايا فقط خودت کمکش کنى .
      دمت گرم چقد با عظمتى زيبا زشت درکنار هم همه گواه بزرگى توهستش

    • ایلا

      آفرین
      من خیلی وقتها فکر میکنم زشتم. اخه فک بالای من نیاز به جراحی داره و علی رغم اصرار فراوان از طرف خانوادم و فامیل هیچ وقت به فکر تغییر قیافه تیفتادم چون اعتقاد داشتم شاید حکمتی در کاره و در ضمن دوست داشتم اگر روزی خواستم ازدواج کنم کسی به خاطر قیافه ام جلو نیومده باشه. ولی خب همه به صورت ذاتی زیبایی را دوست دارند و برا همین بعضی وقتها احساس میکنم باید تنها بمونم.

    • شقایق

      خدا قسمت نکنه

    • مریم

      این یعنی قدرت،واقعا" زیبا بود این دختر

    • هانیه

      این دختره خوب نبود خوشگل نبود زشت نبود معمولی بود این دختر رو خدا افریده پس در هر نظر اون دختره از همهی ما خوب تره خدا اونو از ما بیشتر دوست داره شقایق جان تو مادر نشدی هنوز نمیفهمی من مادر هستم میفهمم من 23 سالمه وبچه دارم بچمم 5 ماهه هست

      پاسخ ها

      • شقایق

        شما راست میگید ببخشید اگه ناراحت شدید

    • bad booooooy

      مارو باش خدا صدتا نعمت بهمون داده بعد ناشکری میکنیم از قد بلند گرفته تا چشمایه ابی هنوز میگم خدا چرا موهام زرد نشده.وای خدا ببخشمون اینقدر ناشکریم.دخترای ایران ببینید اینقدر به فکر عمل نباشید

    • سجاد

      این کار خدا نیست کار خدا این بود که این دختر رو از نظر ظاهر زشت آفرید اما این که موفق شد و بسیار قدرتمند کار و پشتکار خودش بود خودش تونست باطنش زیبا کنه

      پاسخ ها

      • leyli

        yani migi khoda uno zesht afarid va rahash kard??khodt fekr kn?in az marefate khodavand dure.khoda gar be hekmat bebandad dari ze rahmat goshayad dare digari

    • مرضیه

      اگه یه دختر تهرانی بود البته از اون دخترها با آرایش و جراحی خودش و خوشگل و غالب پسرها می کرد من اگه خوشگل نباشم زشت هم نیستم ولی محجبه هستم و آرایش نمی کنم ولی پسرها هیچ توجهی به زیبایی ذاتی و باطنی من نمی کنن و دنبال اون جور دختران کاش یه ذره عاقل بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم بحث چیز دیگه ایه کی ب بی خواسگار بودن و چادری بودن شما کار داره

    • اسما

      قربونش برم چه با مزه س

    • لیلی غلامی

      این همه مقاومت واقعا سخته تصورشم وحشتناکه که با این وضع در دنیایی زندگی کنی که همه چیز در زیبایی خلاصه میشود نه در باطن انسان ها همه میگن نه ظاهر فقط مداک نیست و تا میان مرحله انتخاب حرفشون یادشون میره

    • لیلی غلامی

      این همه مقاومت واقعا سخته تصورشم وحشتناکه که با این وضع در دنیایی زندگی کنی که همه چیز در زیبایی خلاصه میشود نه در باطن انسان ها همه میگن نه ظاهر فقط مداک نیست و تا میان مرحله انتخاب حرفشون یادشون میره

    • سودابه

      آفرین تو بهترین نعمت خدادادی رو داری که کمتر کسی داره که اون یه اراده قوی و اعتماد به نفس بالاست.
      به امید روزی که یاد بگیریم به شخصیت همدیگر احترام بگذاریم نه به ظاهر هم.

    • رزا

      افرین به این دختر که از چیزهایی که در اختیارش بوده نهایت استفاده رو میکنه نه مثل بعضیا برن با عمل بینی وارایش وهزار کار ناجور دیگه از اون چیزایی که در اختیارشونه استفاده نمیکنن وخودشون رو فراموش میکنن

    • لاله

      من دوست دارم همه به خودشون افتخار بلاخره اون دختر هم جزوی از ماست و ما باید بهش احترام بذاریم نه ازش فرار منیم مطمئن باشید خدا اونارو نمی بخشه

    • ماریا

      نمیتونم خودمو جاش بزارم....یعنی بزرگترین ارزوش اینه ک ی قیافه خیلی معمولی داشته باشه؟؟؟؟خاک برسر ما!

    • هدیه

      عزیزم هیچ وقت امیدتو ازدست نده من واقعا برات آرزوی موفقیت میکنم به اون آدمای کوته فکری ک مسخرت میکنن توجهی نکن مطمعاباش پیش خداخیلی عزیزی...گلم درکت میکنم ودوست دارم

    • محيا33

      واقعا خيلي ترس داشت

      پاسخ ها

      • leyli

        man az tarze fekre to bishtar mitarsam !!!

    • ساناز

      قدرت خدا رو ببین چه می کنه

    • bahareh

      boro baba

    • یه بنده خدا

      به نظر من این دختر با اون قلب پاکی داره از من شما پیش خدا خیلی عزیز تره واقعا متاسفم براس افرادی که با دیدنش مسخره ش کنن واسه ی اینکه بالاخره هممون یه روزی یا پیر میشیم یا میمیریم وتنها چیزی که ازمون باقی میمونه نیکی هاییه که در حق دیگران کردیم نه ظاهر زیا وچهره ی جذاب...

    • فاناز

      هزارآفرین به این اراده و اعتماد بنفس.کاش منم یکم از اراده ی تو رو داشتم آخه خوشگلیم ب چ دردم میخوره.!

    • مائده

      اخخخخخخخخخخخخخخخخه دلم براش می سوزه

      پاسخ ها

      • leyli

        un k khoshhalo khoshbakhte dg.be khatere sirate zibash ba surate ziba be bhesht vared mishe to dlet vas khodmun bsuze

    • مائده

      بی چاره چکار کنه

    • حانیه

      دوستش دارم راستش مدت هاست دنبال خاص ترین هام صورت خودمو که توی اینه نیگا میکنم جز زیبایی چیزی نمیبینم ولی وقتی توی رفتارم نیگا میکنم انسانیت محض خدایی بودن مطلق مال خود خدابودن رو نمیبینم اگه پسر بودم دنبال پرکارترین دختر فعال ترین و باهوش ترین دختر میرفتم نه صرفا زیباترینشون ماادما فکرمیکنیم که عشق وشاید ازدواج فقط خلاصه میشه توی همراه زیبا داشتن

    • کیانا

      باید روزی صدبارخدا راشکر کنیم.

    • کیانا

      افریده ی خدا بد نیست

    • ماندانا

      من چند روزي هست خودمو تو خونه حبس كردم اخه مريضي كه از بچه گي داشتم حالا صورتمو خراب كرده من هيچ جوري نميفهمم چه جوري اون همه موفق شده من كه نمي فهمم چه جوري اونهمه اعتماد به نفس دار من كه دوست دارم ايينه تو اتاقمو بشكنم رو سرم

      پاسخ ها

      • leyli

        khodto nabaz.dars bkhun va motmaen bash be jai mirec k aslan suratet be cheshm nmiad va khoshkeltarina jolot khamo rast mijan

      • بدون نام

        منم مشکل تورو دارم ماندانا .سعی می کنم هیچوقت تو عکس ها نباشم

    • Nazanin

      زیبایی ظاهری اهمیتی نداره مهم زیبای درونیه.من هرگز اونو مسخره نمیکنم بلکه بهش احترام میذارم و بهش آفرین میگم.امیدوارم دیگه کسی مسخرش نکنه.از خدا میخوام از این هم موفق تر بشه.خدایا امروز که این مطلب رو خوندم چیز خیلی مهمی یاد گرفتم و اون چیز اینه که نباید فکر کنیم خدا ما رو فراموش کرده.

    • hamid

      بچه ها بیاین براش دعا کنیم.واقعا من که دیدمش خیلی ناراحت شدم بالا خره اونم مثه ما انسانه فقط زشته دلیلشم اینه که بدنش چربی جذب نمیکنه.تو رو خدا دعا کنین تا یه دارو برا صحتش درست بشه

    • گشت ارشاد

      مرحبا به این همت وتلاش. هزاربار به همه گفتم مخصوصا خانوما .خدا هزاران توانایی تو شما گذاشته که فقط یکیشرو این خانوم جامعه عمل پوشونده واقعن من خودم به این اعتقاد کامل دارم زن ها شگفت انگیزند.فقط تنها ایرادی که دارند همینه خدا هم گفته زن فقط یه اشکال داره( او فراموش میکند که چه ارزشی دارد)بعدش سلام به حمید داداش خودم حمید جان اون نیازی به دعا نداره اونایی نیاز به دعا دارن که اون دخترو مسخره میکنن.این جمله رو میگم امیدوارم به دردتون بخوره(دستانی که کمک میکنند خیلی خیلی پاکتر از دستانی هستند که شبانه روز رو به اسمان دعا میخوانند)همتونو به خدا سپردم

    • علي

      سلام .منو شما بايد عبرت بگيريم

    • بدون نام

      این الان ایران بود جز اینکه گدا بشه فک نکنم هیچ امیدی به زندگی داشت!

    • یلدا

      بیچارهههههههههههه

    • بدون نام

      اخی خیلی گناه داره خدایا همه مریضای اسلامو شفا بده

      امین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریضای اسلام....این چ جور دعا کردنه

      • سارا

        مریضای اسلام؟؟!! واقعا آدم چقدر باید کوته بین و متعصب باشه که اینجوری دعا کنه

    • هانی

      خیلی شرایط سختیه تا حدودی درک می کنم اما افرین بهش که با این همه سختی جنگید و نگذاشت حرف مردم بیرون یا بقیه حق زندگی رو ازش بگیره افرین به مقاومت و صبرت

    • sepide

      همتون میگید زیبایی صورت مهم نیس زیبایی درون مهمه.اما آیا واقعا زیبایی صورت واستون مهم نیس؟تو دنیای امروز خیلی هم مهمه.متاسفانه معیار ازدواج هرپسری اول قیافست :-( این مسئله خیلی عذاب آوره

    • ستاره

      اسشالا خداهمه مریضارو شفا بده.به نظرمن نباید مسخرش کنن چون دست خودش نیس که خدا افریدش.هعععععععععی روزگار

    • سارا

      آدمایی که این دخترو مسخر میکنید به نظرتون خودش خواسته این شکلی باشه؟آیاسلیقه خودش بوده؟خدا زیباستو زیبایی رو دوست داره اگه خدا زشت رو نمی آفرید،زیبا به چشم نمیومد واقعا این دختر عجوبس باوجود اینکه مسخرش میکردن ولی اعتمادبه نفسشو ازدست نداده !!!!!فکرشو بکنید

      پاسخ ها

      • امیرریض جیواد

        با نظرت موافقم

    • لاله

      بیچاره!!!!!!!!

    • دكتر

      زشت و مهم بودن خيلي بهتر از زيبا و احمق بودن است.وجود اين دختر خوب و زشت به ما مي آموزد كه انسان تا چه حد مي تواند قوي باشد. احتمالا او حرف هاي نجات بخشي براي ما دارد و پيام اين دختر زشت براي دنيا بسيار پر بارتر از پيام هايي است كه ملكه هاي زيبايي برايمان مي گذارند.چه بسيار پري هايي كه زشت سيرتند و زشتي درونشان به مراتب بيشتر و رقت آور تر از چهره ي ظاهري اين دختر جوان است.

    • ستاره

      اه اه حالمو بد کردی حالم بهم خورد مرده بودی یه جراحی پلاستیک کنی؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • کیمیا

        عزیزم تو که حالت بد میشه برای چی میای تو این سایتا

      • بدون نام

        یه عکس از خودت بزار من حاضرم قسم بخورم این از تو زیباتره

      • یه بنده عاجز خدا

        اون از تو خیلی خوشگل تره
        چون آدم زیباییش رو با افزایش سن از دست میده و مهم اینه که درون زیبایی داشته باشه تا زیبا دیده بشه
        تو عقلت اندازه نخوده که نمیفهمی اینارو
        آدم بزرگ بودن آرزوست
        نه اینکه مماغ و دماغ و لب و لوچه خوشگل باشه
        مطمئن باش زیبایی هم باشه ولی درون انسان زشت و کثیف باشه اون زیبایی حال به هم زن و رقت انگیز خواهد بود

    • هانیه

      زشتی مهم نیست موفقعیت مهمه چاکرشم

    • مرجان

      ستاره خانم متاسفم برات اين دختر اينقدر عقلش ميرسيد كه اكر امكان داشت جراحى زيبايى كنه كه حداقل از دست حرفهاى مفت امثال تو راحت باشه اين دختر برعكس بعضى ها به زيبايى درونش اميد داشت وخدارا شكر موفق هم هست بيشتر از اون خوشكلاى عملى كه بيشمار ميبينيمشون

    • کوثر

      من که واقعا خدارو شکر میکنم و فکر نکنم دیگ ازخدابخوام خوشگل تر بشم خوشگلی هم دردسر داره ولی واقعا بهش افتخار میکنم ولی سوالی ک پیش اومد اینه ک ما مسلمونا وقتی ناراحتیم یا مشکلی داریم به خدا پناه میبریم اگر اطرافیان هم ترکمون بکنن بازم خوشحالیم ک خدارو داریم ولی این دختر واقعا خیلی با ارادس نمیدونم چی بگم امیدوارم مردم یاد بگیرن مسخره نکنن و امیدوارم امسال منم افتخار کسب بکنم برام دعا کنید

    • درنا

      ایول
      خدایی زنای ما ببینن یاد بگیرند
      انقدر مثل عروسک ارایش نکنند...........

      این ایندش از تمام ادمهای رو زمین بهتر

      پاسخ ها

      • انسان

        خدایی راست گفتی

    • ASAL

      افریده ی خدا همیشه زیباست

    • نيكا

      انشأ الله زود زود خوب بشي

    • نيكا

      انشأ الله زود زود خوب بشي

    • افسون

      من با این قیافه ی خوب و بدن سالم اعتماد به نفس ندارم ولی اون...خودم اگه جاش بودم همون روز اول خودکشی میکردم و حالا این زن... تحسینش میکنم.

    • نفس

      من که خودم رو می کشتم اگه این شکلی بودم چون اصلا اعتماد به نفس ندارم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اعتمادبه نفس ازهمه چی توزندگی مهم تره چشم هارابایدشست جوردیگربایددنیارودید

    • فاطمه

      افرین به دختری که اعتمادبه نفسه واقعاافرین تودنیامگه مهم خوشگلیه مهم اینکه باسوادباشیم خب که این دخترم باسوادواعتمادبنفسه
      خداوندانشالله همتونوموفق کنه

    • یسنا

      اینقدر نگید زشت ...زشت.خود این کلمه به کاربردنش خیلی بده، بهتره که بگیم نازیبا.در ضمن خدا خلقش کرده تاما کمتر نا شکری کنیم.خدایا به خاطر همه اونچه داریم و نداریم شکر! ما همه آفریده های تداییم وخدا ،حتما دوستمون داشته که خلقمون کرده،پس دیگه اینقدر چونه نزنیم به قول این ضرب المثل:دندون اسب پیش کش رو نمی شمارن! ،با این وجود و به نظر شما اصلاشکل می تونه مهم باشه ؟!بهتره به این مهم فکر کنیم که چقدر می تونیم انسان خوبی باشیم.

    • نگار

      اخههههههههههههه مهم اینه که موفق تو زندگیش

    • نیکا

      واااای دلم براش میسوز

    • مریم

      توی دنیای بدی قدم گذاشتی،ترسیدی،گریه کردی،به فکر خودکشی افتادی.میدونستی آینده ایی نداری،دوستی نداری،معشوقی نداری...اما تصمیم گرفتی همه ی اینا رو بپذیری،این خیلی مهمه.
      از این لحاظ واقعا بهت غبطه می خورم.تو ،تو خودتو قبول کردی،بقیه در درجه ی دوم اهمیت قرار می گیرن.

    • آطفه

      واقن زشته ها شبیه به میمونه

      پاسخ ها

      • کیمیا

        عاطفه جون شاید اون شت باشه ولی تلاش وپشتکارو سواد داره مثل تونیست که حتی بلد نباشهاسمشم درست بنئیسه جهت اطلاع باید بهت بگم که واقعاروهم اشتبا نوشتی ابروی هرچی دخترو که تودنیاهست رو بردی

      • کیمیا

        تازه تو که قرار نیست بری خاستگاریش

    • بتوچه

      ولی خدایش مو هاش خیلی قشنگه

    • مریم

      به نظر من خدا هیچ کسی رو زشت نمی افریند واقعا متاسفم برای کسایی که میگن زشته موفقیت به خوشگلی نیست احسن به این پیشرفت

    • Asal

      آخی دلم براش میسوزه خیلی بده ادم اینجوری باشه

    • نگار

      میدونید خیلی باهوشه راس میگن خدا اگه ی نعمتو بگیره یکی دیگه جاش میده کاش به منم ی نعمت میداد....خیلی زشتم....:-(

    • بدون نام

      اگه زیباترین دختر و میزاشتن اینقدر نظر خوب تمیگرفت

    • عسل

      اره درسته هر دختری مخواد زیبا باشه ولی اعتماد به نفسی که توداری هیچ کسی نداره ناراحت نشو عزیزم انشالاه خوب بشی عزیزم بایییییی.........

    • رسول

      من که عاشقشم

    • بدون نام

      من ازاين دختره زشت ترهستم وهمه مسخره ام ميكنن

    • ليلي

      فقط من و امثال اون ميتونيم تلخي زشتي رو درك كنيم. منم بارها و بارها بخاطر صورتم مسخره شدم. هميشه به چهره م خنديدن. خدا ازشون ميگذره؟ نميدونم. ..

    • فرزاد

      ازخدامیخامهیچکسزشتنباشه

    • اناهیتا

      ممنونم که بی تفاوت بودی به نظرات دیگران تو الگوی خوبی برای بقیه هستی

    • بدون نام

      زیبایی همیشه موندگار نی برین درونتون رو زیبا کنین همتون بدبختین .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشهههه

    • بدون نام

      خدایا بشکن این اینه ها را که من ازدیدن اینه سیرم . مرا روز خوشی در زندگی نیست ولی از زنده ماندن ناگزیرم . به هرجا روم از شومی بخدت همه گفتن که این دختر چه زشت است کدامین مرد او را می پسندد دریغا دختری بی سرنوشت است .چو بینم دراینه روی خود را دراید غم باسپاهی مرا روز خوشی دادی اما نبخشیدی به من چشم سیاهی... ای مرددددددم برین از شکستن دل این بدبخت بترسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا شاعررر

    • Ahmad

      ارزومى کنم زودترخوب

    • الهه gh

      زیبایی باطن بهتر از ظاهره

    • بدون نام

      انشاالله از اینی که هست موفق تر بشه

    • منا

      زشت اونایی هستن که ایشون را مسخره می کنن. واقعا متاسفم برای این نگاه کثیفشون که هیچی برای از دست دادن ندارن. تبریک به همچین دختری، اعتماد به نفس موهبتیه که خدا به هر کسی نمیده.

    • زهرا

      واقعا این دخترا تشویق میکنم.واقعا مسخره کردن ادما بدترین کاره.من که خیلی از این دختر خوب لذت بردم

    • بدون نام

      ببخشید که به همتون این رو میگم من با خودمم هستم ما همه یه چیزی میگیم امیدوارم که بش عمل کنیم با آرزوی موفقیت برای این دختر خوب

    • کیانا

      اعتماد به نفس زیاده از حدی داره دیگه . من بودم تا الان خودکشی می کردم

    • سارا

      از رو ترحم نميگم بخدا قيافت خيلي خوبه قدر خودتو بدون انسان بزرگي هستس اون هايي كه مورد تمسهر قرارت ميدن يك مشت رواني هستن

    • Maryam

      به نظرم از دخترای ندید بدید ایران که هروز خودشونو شبیه یه حیوون میکنن بهتری تو هم میتونستی یه ماسک بزنی تو صورتتت. ما معنیه زندگی رو گم کردیم

    • میلاد

      کامنت هاتونو که خوندم همه تنم میلرزید دمتون گرم

    • سحر

      اخی گناه داره تفلکی

    • نگارا یما نی هستم

      شما به من تو چی هست ..

    • ناشناس

      من همه کامنت رو خوندم بعضی ها گفتن زشت هستن بعضی گفتن نه البته تو ایران یه پسری بود اونم یه بیماری خاصی داشته تو ماه عسل نشونش داد البته خب اون تونست عمل کن ولی خب اونم سختیهای زیادی کشید بود من میخواستم بگم به جای اینکه به ظاهر ادما توجه کنیم بیام به خدای درونش نگاه کنیم خدا از روح خودش در انسان دمیده مهم قلب ادما هست مهم این خانوادهی داره که ازش حمایت میکن ودوستهای واقعی کسی میتون دوست واقعی باش که کنار دوستش باش نه بخاطر ظاهرش بلکه بخاطر قلب پاکش دوستش داشته باشی ما میتونیم یه گل روبا تمام خارهای دار دوست داشته باشیم خب ایشون هم یه قلب پاک داره این دختربه دیگران نشون میده باید جنگید نباید تسلیم شده ونباید خودکشی کرد وباید به خداوند ایمان داشته باشیم من بهت افتخارمیکنم شما زیباترین دختر دنیا هستی انشاالله یه داروی برای درمانت پیدا میشه عاشقتم دوستت دارم

    • Bahar

      هر کس ک کسی رو مسخره میکنه یا قضاوت میکنه خودش مشکل داره هیچ انسانی تو دنیا نیست ک زشت باشه هر کس زیبایی خاص خودش داره

    • بدون نام

      موفق تر از اینی که هستی و برات آرزو میکنم

    • الهه

      خدا را شکر که خدا و خانواده اش همراهش بوده واقعا خیلی سخته کل دنیا مسخره ات کنند

    • نا شناس

      فقط افرین همین

    • نا شناس

      فقط افرین همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج