جاباما
۳۹۱۱۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خجسته: دریافت پول از کاندیداها در زمان ثبت‌نام، شیوه مناسبی در انتخابات نیست

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه راهکار تودیع مبلغ معین در زمان ثبت‌نام کاندیداها مناسب نیست، گفت: این‌که افراد با مباحث مالی این‌گونه به انتخابات وارد شوند، مناسب نیست.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه راهکار تودیع مبلغ معین در زمان ثبت‌نام کاندیداها مناسب نیست، گفت: این‌که افراد با مباحث مالی این‌گونه به انتخابات وارد شوند، مناسب نیست.

امیر خجسته درباره سازوکارهای موجود در پیش‌نویس لایحه جامع نظام انتخابات برای ثبت‌نام کاندیداهای کارآمد در انتخابات‌ها، اظهار داشت: اگر کاندیداها را براساس تخصص و سابقه مدیریتی وارد انتخابات کنیم، نتایج بهتری حاصل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم با اشاره به تودیع مبلغ معین در زمان ثبت‌نام کاندیداها، بیان کرد: افراد توانمند باید از طریق پررنگ کردن نقش احزاب وارد انتخابات شوند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه راهکار تودیع مبلغ معین در زمان ثبت‌نام کاندیداها مناسب نیست، ادامه داد: این‌که افراد با مباحث مالی این‌گونه به انتخابات وارد شوند، مناسب نیست.

خجسته با بیان این‌که اگر احزاب فعال شوند خیلی بهتر است زیرا رقابت به‌صورت برنامه‌ای انجام می‌شود، متذکر شد: در صورت فعال شدن احزاب در انتخابات، احزاب توانمندترین نیروهای خود را معرفی می‌کنند و رقابت برنامه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: با تودیع مبلغ معین در زمان انتخابات، افراد سرمایه‌دار وارد انتخابات می‌شوند و کسانی‌که نخبه هستند در صورت نداشتن پول از انتخابات دور می‌شوند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان این‌که با تودیع مبلغ معین مخالفم مگر اینکه مستندات و دلایل کارشناسی را ارائه کنند تا قانع شویم، گفت: با توجه به تصویب شدن قانون احزاب در مجلس شورای اسلامی، فعالیت احزاب در انتخابات خیلی مناسب است.

خجسته بیان کرد: هر کسی که برنامه انتخاباتی را خوب ارائه کند و حزب نیز تضمین بدهد که بتواند این برنامه ها را در طول ۴ سال به خوبی اجرا کند، و بعد از ۴ سال نحوه اجرای برنامه احزاب در طول ارزیابی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج