۳۹۱۵۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هزینه تولید آیفون برای اپل چقدر است؟

یک سوال درباره ی آیفون ۷ می تواند تعجب برانگیز باشد، واقعا چه میزان مبلغی برای تولید یک آیفون ۷ که با مبلغ ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلار به فروش می رسد، نیاز است؟

وب سایت زوم تک - امیر رضا اکبری: اپل به تازگی از دو محصول جدید خود در کنفرانسی در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد، آیفون ۷ و ۷ پلاس پرچمداران جدید اپل هستند که تغییراتی همچون پردازنده A۱۰، تقویت کیفیت دوربین، بلندگو های استریو و عمر بیشتر باتری آیفون ۷ را به بهترین گوشی که تا کنون شرکت اپل ساخته است تبدیل می کند.
هزینه تولید آیفون  برای اپل چقدر است؟

یک سوال درباره ی آیفون ۷ می تواند تعجب برانگیز باشد، واقعا چه میزان مبلغی برای تولید یک آیفون ۷ که با مبلغ ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلار به فروش می رسد، نیاز است؟ البته هنوز برای بدست آوردن قیمت واقعی تولید کمی زود است اما به هر جهت منبع معتبر CNN قیمت تولید قطعات آیفون ۷ را منتشر کرده است که به شرح زیر است:
  • صفحه نمایش: ۳۷ دلار
  • باتری: ۴ دلار
  • دوربین: ۲۶ دلار
  • برد اصلی: ۷۴ دلار
  • بلندگو: ۱۱.۵ دلار
  • بدنه: ۲۲ دلار
  • سایر قطعات: ۱۱۷.۵ دلار
  • مجموع: ۲۵۵ دلار (حدود ۹۰۰ هزار تومان)
سایر قطعات شامل حسگر ها، اجزای آنتن دهی و … می باشد، برد اصلی و صفحه نمایش گرانترین قطعات تعبیه شده در دستگاه است.

در مجموع هزینه مورد نیاز برای ساخت تمامی قسمت های مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۷ و اسمبل کردن آن ۲۹۲ دلار تخمین زده شده است! این در حالی است که قیمت آیفون ۷ ۱۲۸ گیگابایتی در بازار های جهانی ۷۵۰ دلار می باشد.

این بدان معنی است که هزینه ای که شرکت اپل برای تولید آیفون ۷ نیاز دارد تنها ۳۹ درصد قیمت تمام شده آن است. هنوز درباره ی هزینه تولید آیفون جدید اما و اگرهایی وجود دارد که می تواند پاسخ مناسبی برای هزینه پایین تولید آیفون ۷ باشد، هزینه های نرم افزاری دستگاه، بازار یابی، هزینه های نیرو های کاری شرکت اپل در تولید محصول جدید و سایر قطعات دیگر دستگاه می تواند دلایلی باشند تا تناسب منطقی بین هزینه تولید و قیمت فروش آیفون ۷ در بازارهای جهانی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اصلا طرفدار این گوشی نیستم و تا حا توی عمرم هم ازش استفاده نکردم ولی اونطور که تعریفش رو شنیدم می دونم که یه دوربین فوق العاده خوب داره که بهترین دوربین های گوشیه و این رو هم می دونم که برای خرید یک دوربین که کیفیتش با دوربین این گوشی یکی باشه قیمت خیلی خیلی بالایی لازمه . پس نمیشه به همین سادگی ها هم نتیجه گرفت . این موضوع فقط توی بحث دوربینشه بماند چیز های دیگش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج