۳۹۱۶۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کدام یک سریع‌تر است؛ آیفون ۷ یا گلکسی نوت۷؟

با عرضه آیفون ۷، بالاخره شاهد بهترین پرچمدار های هر دو شرکت سامسونگ و اپل در سال ۲۰۱۶ هستیم. هر دوی این گوشی‌ها که اتفاقا عدد ۷ را هم یدک می‌کشند، لیست بلند بالایی از امکانات و بهترین تکنولوژی‌های روز را دارند اما در این بین یک سوال همیشگی برای هواداران این دو گوشی وجود دارد؛ کدام یک سریع‌تر است؟

وب سایت جی اس ام - مهرشاد رجبی: با عرضه آیفون ۷، بالاخره شاهد بهترین پرچمدار های هر دو شرکت سامسونگ و اپل در سال ۲۰۱۶ هستیم. هر دوی این گوشی‌ها که اتفاقا عدد ۷ را هم یدک می‌کشند، لیست بلند بالایی از امکانات و بهترین تکنولوژی‌های روز را دارند اما در این بین یک سوال همیشگی برای هواداران این دو گوشی وجود دارد؛ کدام یک سریع‌تر است؟

کدام یک سریع‌تر است؛ آیفون 7 یا گلکسی نوت7؟
iPhone ۷

کدام یک سریع‌تر است؛ آیفون 7 یا گلکسی نوت7؟
Galaxy Note۷
حتما تاکنون ویدئوهای مقایسه سرعت دو گوشی که توسط PhoneBuff انجام می‌شود را دیده‌اید. این کانال یوتیوب، از گذشته پرچمداران شرکت‌های مختلف را در کنار یکدیگر قرار می‌داد و در زمینه سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها و همینطور مولتی‌تسکینگ، پرچمداران را مقایسه می‌کرد. سال گذشته در بررسی‌های PhoneBuff مشخص شد آیفون ۶اس سریع‌ترین گوشی ساخته شده در این زمینه بود جوری که حتی پس از یک سال، گلکسی نوت۷ نیز نتوانست از پس آن برآید. حال با عرضه آیفون ۷، بالاخره ویدئویی که بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند منتشر شده و در آن گلکسی نوت۷ با آیفون ۷ مقایسه می‌شود.

نکته جالب توجه در این مقایسه این است که گلکسی نوت در اپلیکیشن‌های پیش فرض مثل اپلیکیشن ساعت یا دوربین، به لطف انیمیشن‌های سریع‌تر، عملکرد نسبتا بهتری از آیفون ۷ دارد. ولی درست زمانی که نوبت به باز کردن بازی‌های مختلف می‌شود، آیفون گوی سبقت را از گلکسی نوت ربوده و به سرعت پیش می‌رود. علاوه بر بازی‌ها که در گلکسی نوت۷ دیرتر باز می‌شوند، در اپلیکیشن Lapse It نیز گلکسی نوت ضعف نشان می‌دهد. در این اپلیکیشن گوشی باید یک ویدئو معمولی را به Time Lapse تبدیل کند و آنطور که مشاهده خواهید کرد، آیفون این کار را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گلکسی نوت انجام می‌دهد. در ادامه مسیر نیز، آیفون آنقدر پیش افتاده که با اختلاف بتواند گلکسی نوت۷ را در این آزمایش شکست دهد.

البته که نمی‌توان گفت این مقایسه معیاری برای برتری یک گوشی به حساب می‌آید. عوامل گوناگونی دست به دست هم می‌دهند تا یک گوشی بتواند در چنین آزمایشی پیروز شود و یا حتی شکست بخورد. در اینکه پردازنده آیفون ۷ بسیار سریع بوده و در اپلیکیشن Geekbench نیز ثابت کرده از پردازنده اگزینوس و اسنپ‌دراگن گلکسی نوت۷ بهتر است، شکی نیست. اما نکاتی مثل رزولوشن صفحه نمایش و همینطور هماهنگی نرم‌افزار با سخت‌افزار تاثیر به سزایی در به وجود آمدن این نتیجه دارند. در نهایت هرچه باشد باید قبول کنیم که آیفون ۷ گوشی بسیار سریعی است و از این نظر نمی‌توان به آن ایرادی وارد کرد.

قبل از دیدن ویدئو باید بگوییم شرایط آزمایش برای هر دو گوشی یکسان بوده است. هر دوی گوشی‌ها قبل از انجام آزمایش یک بار ری‌استارت می‌شوند و همینطور تمامی اپلیکیشن‌های باز نیز بسته می‌شوند. همچنین هر دو به یک شبکه اینترنت WiFi وصل هستند و از نظر سرعت اینترنت نیز با یکدیگر تفاوتی ندارند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا این ویدئو مقایسه را تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
کدام یک سریع‌تر است؛ آیفون 7 یا گلکسی نوت7؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      چون رزولیشن اس 7 چندین برابر ایفون هست و پردازش در ان بسیار مشکل تر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج