جاباما
۳۹۲۱۰۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

توقیف سوزوکی با ۸۸ میلیون ریال خلافی

سرهنگ اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز از توقیف یک دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا با ۸۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال خلافی و ۱۸۹ فقره تخلف پرداخت نشده و ۱۷ فقره تخلف حادثه ساز در جاده «کرج- قزوین» خبر داد.

خبرگزاری فارس: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا اکبری گفت: ماموران گشت پلیس راه استان در راستای تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک، یک دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا را به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده کرج - قزوین متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور استان، مشخص شد که این خودرو دارای ۸۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال خلافی و ۱۸۹ فقره تخلف پرداخت نشده و ۱۷ فقره تخلف حادثه ساز است.

رئیس پلیس راه استان البرز، اظهار داشت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود که برابر قانون، خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      هشتاد و هشت میلیون ریال کجا ده میلیون ریال کجا. مطمینا ماهها از اعلام خلافی ده میلیون ریالی به صاحب ماشین گذشته بوده که رسیده به هشتاد و هشت. پس چرا توقیف نشده بوده. این آدمها با این میزان خلاف جون دیگرانو تهدید میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج