۳۹۲۱۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر در مرز سردشت

فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت اعلام کرد: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی در مرز این شهر کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت اعلام کرد: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی در مرز این شهر کشف و ضبط شد.
سرهنگ شاهین اسمعیلی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: ماموران پرتلاش هنگ مرزی سردشت با استفاده از عملیات اطلاعاتی دقیق در مدت 48 ساعت یک شبکه تهیه و توزیع مواد پیش ساز مخدر صنعتی در شهرستان را که از آن سوی مرزها وارد ایران می کردند، شناسایی و متلاشی کردند.
وی افزود: این گروه با مشاهده نیروهای مرزبانی با استفاده از سلاح های جنگی به رویارویی با نیروهای مرزبانی پرداختند اما با شایستگی نظامی و تاکتیک غافلگیری، بدون خسارت جانی برای نیروهای مرزبانی، این سوداگران مرگ گرفتار شده و این شبکه قاچاقچیان منهدم شد.

سرهنگ اسمعیلی اظهار کرد: بر این اساس با شناسایی اعضای شبکه، چند نفر دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند و دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
وی اضافه کرد: از این قاچاقچیان همچنین سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، دو قبضه کلت کمری در کالیبرهای متفاوت، تعدادی فشنگ، خشاب ، سه عدد بی سیم و همچنین ابزار آلات تهیه مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

فرماندار سردشت نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: ورود مواد مخدر صنعتی با هدف سست کردن ارزش ها و باورهای دینی انجام می شود و ورود این نوع مواد از توطئه های دشمنان برای براندازی بنیان مستحکم خانواده در جامعه اسلامی است.

عزیز حسنی اظهار کرد: افرادی که مواد مخدر روانگردان مصرف می کنند در قید و بند مسائل اخلاقی، انسانی و حیثیتی نخواهند بود و چه بسا برای تهیه آن به سرقت و اموری که خلاف امنیت اجتماعی است، روی بیاورند.

وی از تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در زمینه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ تقدیر کرد و افزود: امیدواریم مردم با آگاه سازی هایی که از سوی رسانه ها و مراجع ذیربط به عمل می آید، با تبعات سوء مصرف مواد مخدر صنعتی شیشه و غیره آشنا شوند و از گرفتار شدن خانواده و جامعه جلوگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج