جاباما
۳۹۲۲۵۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کارت حافظه ۱ ترابایتی SanDisk معرفی شد

شرکت SanDisk کارت حافظه‌ی ۱ ترابایتی خودش را معرفی کرد که ظرفیت آن از بسیاری لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هم بیشتر است. البته این کارت حافظه تنها در مرحله‌ی آزمایشی قرار گرفته و هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت SanDisk کارت حافظه‌ی ۱ ترابایتی خودش را معرفی کرد که ظرفیت آن از بسیاری لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هم بیشتر است. البته این کارت حافظه تنها در مرحله‌ی آزمایشی قرار گرفته و هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است.
کارت حافظه 1 ترابایتی SanDisk معرفی شد
کارت حافظه‌ی جدید این شرکت زمانی جالب توجه می‌شود که بدانید ۱۶ سال پیش SanDisk کارت‌های حافظه‌ی ۶۴ مگابایتی تولید و راهی بازار کرده بود. حتی تا همین دو سال پیش هم کارت‌های حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی بیشترین حجم موجود را در اختیار کاربران قرار می‌داند. اکنون نوبت به کارت‌‌های حافظه‌ی ۱ ترابایتی رسیده تا کاربران اطلاعات خودشان را روی آن‌ها ذخیره کنند.

هر چقدر که کیفیت دوربین تلفن‌های همراه هوشمند بیشتر می‌شود، نیاز به داشتن کارت حافظه با ظرفیت بالاتر هم به وجود می‌آید. اکنون بسیاری از گوشی‌ها می‌توانند با کیفیت ۴k فیلم برداری کنند و تا مدتی دیگر هم دوربین‌های ۸K عرضه می‌شوند. دوربین‌‌های ۳۶۰ درجه هم فیلم‌هایی با حجم بالا ضبط می‌کنند. به همین دلیل عرضه‌ی یک کارت حافظه‌ی ۱ ترابایتی برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود؛ اما باید ببینیم که قیمت آن چقدر است. آیا SanDisk قیمت مناسبی برای آن در نظر می‌گیرد؟ به هر حال هنوز چند سال تا زمانی که قیمت کارت‌ها حافظه‌ی ۱ ترابایتی ارزان شود، فاصله داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارهارد راانجام میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج