جاباما
۳۹۲۶۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دردسر فیس‌ بوک برای خواهر مارک زاکربرگ!

حتی خانواده مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک هم از دست مشکلات مربوط به تنظیمات حریم شخصی این سایت در امان نیستند.

خبرگزاری فارس: حتی خانواده مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک هم از دست مشکلات مربوط به تنظیمات حریم شخصی این سایت در امان نیستند.

خواهر مارک زاکربرگ روز چهارشنبه عکسی را بر روی نمایه شخصی خود در فیس بوک ارسال کرد و تصور می کرد این عکس تنها توسط اعضای خانواده قابل دیدن خواهد بود.

اما وی در اشتباه بود، زیرا تنظیمات حریم شخصی این عکس طوری تنظیم شده بود که عکس یاد شده توسط غریبه ها هم قابل رویت باشد. یک مدیر بازاریابی که این عکس را دیده بود بلافاصله آن را بر روی حساب کاربری خود در سایت توییتر ارسال کرد و ۴۰ هزار نفر از افرادی که در توییتر وی را تعقیب می کردند این عکس را دیدند و آن را به طور گسترده ای در اینترنت پخش کردند.

رندی زاکر برگ پس از آنکه متوجه این مساله شد اعلام کرد این عکس فقط برای مشاهده اعضای خانواده ارسال شده بود و عکسی خصوصی بوده است، اما Callie Schweitzer که اولین بار عکس را بازنشر داده بود این مساله را رد کرد و گفت عکس یاد شده به طور خودکار بر روی فید خبری او در فیس بوک منتشر شده و وی حریم شخصی رندی زاکربرگ را نقض نکرده است.

خواهر مارک زاکربرگ که اداره بازاریابی فیس بوک را اداره می کند، پس از این رویداد نوشت: نزاکت دیجیتال حکم می کند قبل از انتشار عمومی عکس دوستانتان از آنها اجازه بگیرید. این به تنظیمات حریم شخصی مربوط نمی شود، بلکه به نجابت انسانی مربوط است.

این اظهار نظر او واکنش تند بسیاری از کاربران فیس بوک را به دنبال داشته که معتقدند علت این وضعیت که بارها برای آنها هم پیش امده تنظیمات دشوار حریم شخصی در فیس بوک است که بسیاری از کاربران را گیج کرده و برخی از آنها را هم وا داشته تا دیگر از فیس بوک استفاده نکنند.

کاربران فیس بوک از اینکه خواهر مارک زاکربرگ با استفاده از شهرتش دیگران را تهدید می کند و خود او نیز به درستی از تنظیمات حریم شخصی این سایت اگاه نیست، برای به تمسخر گرفتن او استفاده کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقشه

    • حسين

      مرگ خوب است برای همسایه!
      "نزاکت دیجیتال حکم می کند قبل از انتشار عمومی عکس دوستانتان از آنها اجازه بگیرید"
      حالا چي شد اون وقت كه چندين و چند دختر براي انتشار عكسشون تو فيس بوك خودكشي ميكردند از اين حرف ها نميزدي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج